Dostawa beczkowozu dla potrzeb Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa beczkowozu dla potrzeb Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-19
  • ZamawiającyUrząd Miasta Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016132
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa beczkowozu dla potrzeb Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa beczkowozu dla potrzeb Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cf33ce6-817d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000922/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup beczkowozu do podlewania roślin - BO

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: (Numeracja zgodna z SWZ)14.1.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcamiodbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna SkrzynkaPodawcza – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznejemail:zamowienia@uml.lodz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (Numeracja zgodna z SWZ) 14.1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal orazRegulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): (Numeracja zgodna z SWZ) 32.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:32.1.1. Administratorem danych osobowychjest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42)638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl.32.1.2. Administrator wyznaczyłinspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Panskontaktować poprzez e-mail iod@uml.lodz.pl Z inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można siękontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez UrządMiasta Łodzi oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.32.1.3. Podanie danychosobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Łodzi.Ogólną podstawędo przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnegorozporządzenia. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następującychprzepisach: a) ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;b) ustawie z dnia 23kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;c) ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;d) ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu: -przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy; -zawarcia umowy; - rozliczenia finansowo księgowego.32.1.4. Dane osobowe mogą być udostępnianeinnym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniuprzepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie,usługi informatyczne, bankowe,ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanymprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającymz Biuletynu Informacji Publicznej,Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności orazinternetowej platformy zakupowej –eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Daneosobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, wtym umów międzynarodowych. 32.1.5. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przezokres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa zostałazakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacjipostępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B 10, a wprzypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategoriąarchiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskichlub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tymzakresie do 25 lat. 32.1.6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisówprawa, posiada Pani/Pan prawo do:a) dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15ogólnego rozporządzenia; b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnegorozporządzenia;c)ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia.. Ciągdalszy w pkt 32.1.7., 32.1.8., 32.1.9., 32.2 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.18.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa beczkowozu dla potrzeb Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: (numeracja zgodna z SWZ) 21.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramachkryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku(i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lubwiększa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: (numeracja zgodna z SWZ) 9.2.1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawyPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załączniknr 4 do SWZ. 9.2.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczyrównież wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

(Numeracja zgodna z SWZ) 18.7. W przypadku składania oferty przez Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowaniawszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnieumowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnikmoże być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorach umów (Załącznik nr 5 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: (numeracja zgodna z SWZ)19.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

(numeracja zgodna z SWZ) 33.1 Zamawiający nie przewiduje:33.1.1 zawarcia umowy ramowej,33.1.2 składania ofert wariantowych i częściowych33.1.3 przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej,33.1.4 rozliczania w walutach obcych,33.1.5 aukcji elektronicznej,33.1.6 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,33.1.7 wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,33.1.8 udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji.33.2 Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorach umów (Załącznik nr 5 do SWZ).Termin wykonania zamówienia: do 120 dni od dnia podpisania umowy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy złożoną w formularzu oferty – kryterium oceny ofert)
2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam do współpracy przewoźników z autami typu firanka 24 tony lub solówka - Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam do współpracy przewoźników z autami typu firanka 24 tony lub solówka o ładowności od 5 do 10 ton, w dowolnej zabudowie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI