Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego podstawowego (Typ P) oraz specjalistycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego podstawowego (Typ P) oraz specjalistycznego (Typ S) pacjenta dla SPZOZ w Lubartowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubartów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-12-04
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnejw Lubartowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-26
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00514309
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego podstawowego (Typ P) oraz specjalistycznego (Typ S) pacjenta dla SPZOZ w Lubartowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnejw Lubartowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431219957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cicha 14

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 720896116

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@prawnikinzynier24online.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzoz-lubartow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego podstawowego (Typ P) oraz specjalistycznego (Typ S) pacjenta dla SPZOZ w Lubartowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0908de8-8c82-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://spzozlubartow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę wczytania do Platformy.
4. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.
5. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
6. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
7. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
8. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
10. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
11. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa SPZOZ Lubartów tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/25/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Usługa w zakresie transportu sanitarnego pacjentów wykonywana przy pomocy zespołu transportu sanitarnego typu „P”.
1.1. Wymagania dotyczące pojazdu:
a) Pojazd do prawidłowego świadczenia usług zgodnie z umową zapewni Wykonawca;
b) Środek transportu sanitarnego powinien spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polskiej Normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej i normy PN-EN 1865 lub równoważnej dla środka transportu drogowego typu C (ruchoma jednostka intensywnej opieki ambulans ratunkowy - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu, zaawansowanego leczenia i monitorowania pacjentów); spełniającym wymagania dotyczące wyposażenia medycznego środka transportu zgodnie z aktualnie obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia;
c) pojazd powinien spełniać wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia;
d) będącym pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ust. 1 pkt 2
e) Pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów i aktualne badania techniczne;
f) Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
g) Usługi transportu sanitarnego muszą być wykonywane specjalistycznymi środkami transportu, spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone
w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022).
h) Spełniają warunki sanitarno-epidemiologiczne dla środka transportu sanitarnego
1.2. Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców:
a) Zespół podstawowy „P” zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z 08.09.2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2019 r., poz. 993,1590) powinien być złożony z co najmniej dwóch osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny;
b) W skład zespołu winien wchodzić kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołu ratownictwa medycznego nie posiada prawa jazdy kategorii B oraz nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z 05.01.2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U 2019, poz. 341, 1622)
c) Wymagana dyspozycyjność: 7 dni w tygodniu, 24 h/dobę. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobę, której zgłaszane będą zlecenia 7 dni w tygodni, 24h/dobę.
2. Usługa liczona będzie od miejsca zgłoszenia się Zespołu P, w celu przejęcia pacjenta, na terenie szpitala lub w innym punkcie wyznaczonym przez Zamawiającego do miejsca zakończenia realizacji usługi tj. przekazania pacjenta
3. W przypadku wezwania z priorytetem PILNY, przybycie Zespołu P do miejsca wezwania powinno nastąpić niezwłocznie od momentu wezwania, w czasie nie dłuższym niż 60 minut. W przypadku wezwania w trybie zwykłym – 90 minut.
4. Usługa transportu polegać będzie na odebraniu pacjenta z oddziału lub innego miejsce w lokalizacji Zamawiającego doprowadzeniu do pojazdu, dowiezieniu pod wskazany adres na zleceniu przewozu, doprowadzeniu pacjenta: na badanie, konsultację, (w sytuacji przeniesienia do innego szpitala – doprowadzeniu pacjenta na Izbę Przyjęć).
5. Świadczenie każdorazowej usługi transportu sanitarnego będzie realizowane na podstawie wypełnionego pisemnego zlecenia lekarskiego, zgodnie z warunkami określonymi w umowie.
6. Przyjęcie zlecenia na usługę transportową może nastąpić na podstawie wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego przez upoważniony personel Zamawiającego, pod numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. Potwierdzenie zlecenia winno zostać potwierdzone na piśmie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

IV kwartał 2024r.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert oraz badania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 2. Oferty oceniane będą w 2 etapach. 3. W I etapie zostanie dokonana ocena ofert, czyli dokonana zostanie ocena ofert pod kątem spełnienia wymogów przedmiotowych, w tym badanie ofert od strony formalnej, pod względem kompletności, zgodności ze SWZ, pod kątem zaistnienia przesłanek odrzucenia oferty oraz dokonana zostanie merytoryczna ocena ofert pod względem kryterium oceny ofert, w tym ustalenie rankingu ofert i ustalenie oferty najwyżej ocenianej (ocenionej jako najkorzystniejsza), a także dokonana zostanie ocena spełnienia właściwości podmiotowych Wykonawców, czyli zbadane zostanie czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie składanego przez Wykonawcę do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. XVIII ust. 1 SWZ. 4. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 5. Zamawiający ustali ranking ofert i ustali ofertę najwyżej ocenianą (ocenioną jako najkorzystniejsza) na podstawie kryteriów oceny ofert. 6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) zostanie uznana za ofertę najwyżej ocenioną (ocenioną jako najkorzystniejsza). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 7. W II etapie dokonana zostanie ostateczna ocena spełnienia właściwości podmiotowych Wykonawców, czyli zbadane zostanie czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdz. XVIII ust. 3 i ust. 7 SWZ, po wcześniejszym złożeniu ich przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie. 8. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub oferta z najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) złożona przez Wykonawcę, który nie podlegał wykluczeniu oraz spełnił warunki udziału w postępowaniu, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. 10. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 Ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 11. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 12. W przypadku, o którym mowa w rozdz. XXI ust. 11 pkt 3, Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. 13. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 226 Ustawy Pzp. 14. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, niepodlegającemu wykluczeniu oraz spełniającemu warunki udziału w postępowaniu, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza. 15. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownej oceny ofert i wybrać ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczno-jakościowe (odległość bazy magazynowo-transportowej od granic miasta)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczno-jakościowe (Czas przyjazdu do miejsca wskazanego)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa w zakresie transportu sanitarnego pacjentów wykonywana przy pomocy zespołu transportu specjalistycznego typu „S”.
1.1. Wymagania dotyczące pojazdu:
1) Zespół transportu sanitarnego typu „S” musi spełniać poniższe wymagania:
a) zespół musi dysponować ambulansem - specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161ba ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonym do przewozu pacjentów:
• posiadającym cechy techniczne i jakościowe określone w obowiązującej
• Polskiej Normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej i normy PN-EN 1865 lub równoważnej dla środka transportu drogowego typu C (ruchoma jednostka intensywnej opieki ambulans ratunkowy - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu, zaawansowanego leczenia i monitorowania pacjentów); spełniającym wymagania dotyczące wyposażenia medycznego środka transportu zgodnie z aktualnie obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia;
• spełniającym wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia;
• będącym pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ust. 1 pkt 2
• Pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów i aktualne badania techniczne;
• Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Usługi transportu sanitarnego muszą być wykonywane specjalistycznymi środkami transportu, spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022).
1.2. Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców:
1) skład osobowy zespołu musi spełniać wymagania wynikające z przepisów ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt 1 oraz art. 36 ust. 3 tej ustawy, tj. w skład których wchodzą co najmniej trzy osoby, z których:
a) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje wymagane dla lekarza systemu, zgodnie z art. 3 pkt 3 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym;
b) co najmniej dwie osoby posiadają kwalifikacje wymagane dla ratownika medycznego, zgodnie z art. 10 i art. 58 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lub pielęgniarki systemu, zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym;
c) co najmniej jedna osoba z wyżej wymienionych musi także posiadać uprawnienia do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego określone w art. 106 ust. 1 ustawy o kierujących pojazdami. Jeżeli żadna z tych osób nie posiada takich uprawnień, w skład zespołu dodatkowo musi wchodzić osoba posiadająca te uprawnienia (jako kierowca).
1.3 Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie potrzebę skorzystania z usługi. Miejsce podstawienia jednostki transportu sanitarnego będzie wskazane przez koordynatora, wyznaczonego przez Zamawiającego, który będzie określał czas i miejsce wykonania zlecenia.
1.4 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania całodobową bezpłatną dla Zamawiającego linią telefoniczną do przyjmowania zleceń (dyspozytor).
1.5 Kierowca winien posiadać wszystkie wymagane aktualnymi przepisami uprawnienia określone w art. 106 ust. 1 ustawy o kierujących pojazdami oraz zaświadczenie
o odbyciu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający nie wymaga, aby kierowca był ratownikiem medycznym, winien natomiast posiadać przeszkolenie w zakresie ratownictwa przedmedycznego udokumentowane Certyfikatem ukończenia kursu pomocy przedmedycznej.
1.6 Wykonawca świadczący usługę ma obowiązek:
1) zapewnienia środka łączności bezprzewodowej pomiędzy Zamawiającym,
a Wykonawcą podczas wykonywania usługi (np. telefon komórkowy, krótkofalówka),
2) zapewnienia odpowiedniej do pory roku temperatury w pojeździe.
1.7 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zabezpieczenia usług transportu sanitarnego całodobowo, 7 dni w tygodniu, nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy.
1.8 Od momentu przejęcia pacjenta do chwili zakończenia zleconej usługi (dowiezienia pacjenta do miejsca docelowego) Wykonawca odpowiada za jego bezpieczeństwo.
1.9 Jako podstawę do ustalenia trasy przejazdu przyjmuje się najkrótszą możliwą trasę przejazdu (odległość będzie mierzona jako odległość drogowa podana w kilometrach od miejsca wskazanego przez Zamawiającego do danego miejsc wskazanego w zleceniu, zgodnie ze stroną internetową: https://www.google.pl/maps mając na uwadze warunek wyboru najkrótszej trasy). W sytuacjach nadzwyczajnych (rozumianych w szczególności jako roboty drogowe, zdarzenia drogowe) Wykonawca poinformuj o powyższym Zamawiającego oraz opisze zdarzenie w zleceniu wykonywanych usług w załączniku do umowy w kolumnie „uwagi”
1.10 Wykonawca zobowiązany będzie przybyć do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Lubartów nie później niż w czasie max. 60 minut (w trybie pilnym) lub 90 minut (w trybie zwykłym) od zgłoszenia zlecenia lub w godzinach ustalonych z koordynatorem zleceń Zamawiającego w przypadku transportów planowych. Czas przyjazdu należy podać w formularzu ofertowym - stanowi kryterium oceny ofert.
1.11 Usługi transportu będą wykonywane ambulansami posiadającymi ważne ubezpieczenie OC i NNW w terminie składania ofert oraz przez cały okres obowiązywania umowy. Każdy ambulans musi być sprawny technicznie, spełniać wymogi sanitarne, być wyposażony w środki łączności bezprzewodowej.
1.12 Termin zapłaty za świadczenia objęte przedmiotem zamówienia wynosi 60 dni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

IV kwartał 2024r.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert oraz badania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 2. Oferty oceniane będą w 2 etapach. 3. W I etapie zostanie dokonana ocena ofert, czyli dokonana zostanie ocena ofert pod kątem spełnienia wymogów przedmiotowych, w tym badanie ofert od strony formalnej, pod względem kompletności, zgodności ze SWZ, pod kątem zaistnienia przesłanek odrzucenia oferty oraz dokonana zostanie merytoryczna ocena ofert pod względem kryterium oceny ofert, w tym ustalenie rankingu ofert i ustalenie oferty najwyżej ocenianej (ocenionej jako najkorzystniejsza), a także dokonana zostanie ocena spełnienia właściwości podmiotowych Wykonawców, czyli zbadane zostanie czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie składanego przez Wykonawcę do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. XVIII ust. 1 SWZ. 4. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 5. Zamawiający ustali ranking ofert i ustali ofertę najwyżej ocenianą (ocenioną jako najkorzystniejsza) na podstawie kryteriów oceny ofert. 6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) zostanie uznana za ofertę najwyżej ocenioną (ocenioną jako najkorzystniejsza). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 7. W II etapie dokonana zostanie ostateczna ocena spełnienia właściwości podmiotowych Wykonawców, czyli zbadane zostanie czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdz. XVIII ust. 3 i ust. 7 SWZ, po wcześniejszym złożeniu ich przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie. 8. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub oferta z najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) złożona przez Wykonawcę, który nie podlegał wykluczeniu oraz spełnił warunki udziału w postępowaniu, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. 10. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 Ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 11. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 12. W przypadku, o którym mowa w rozdz. XXI ust. 11 pkt 3, Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. 13. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 226 Ustawy Pzp. 14. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, niepodlegającemu wykluczeniu oraz spełniającemu warunki udziału w postępowaniu, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza. 15. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia (....)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczno-jakościowe (odległość bazy magazynowo-transportowej od granic miasta)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczno-jakościowe (Czas przyjazdu do miejsca wskazanego)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 1 Ustawy Pzp;

Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp:
Część nr 1 i nr 2:
a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 633 z późń. zm.)
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp:

Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

1.4. zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty wskazane w § 9 ust. 1 pkt 2), 3) i 10) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, tzn.:

Część nr 1 i nr 2:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na usłudze podobnej do przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnej części, na jaką składana jest oferta oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana.
Za usługę podobną Zamawiający uzna usługę polegającą na: wykonywaniu transportu sanitarnego pacjentów ambulansem (specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego), przy pomocy specjalistycznego zespołu spełniającego wymogi w zakresie załogi wynikające z przepisów ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy, o wartości brutto usługi w okresie 12 m-cy co najmniej 175 000,00 zł;

W przypadku wykonania usług, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP na dzień przekazania do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenia o zamówieniu. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wg Załącznika Nr 4 do SWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych lub wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;

Część nr 1 i nr 2:
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
minimum 2 ambulansami (tj. specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161ba ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonymi do przewozu pacjentów), z których każdy:
− posiada cechy techniczne i jakościowe określone w normie PN EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej i normy PN-EN 1865 lub równoważnej dla ambulansu typu: C
oraz
− spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz
− jest pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Wykonawca powinien wpisać informacje – wg Załącznika nr 5 do SWZ.

Część nr i nr 2:
c) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami uprawnionymi, zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- minimum dwoma zespołami, które muszą spełniać wymogi w zakresie załogi wynikające z przepisów Ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego i/lub dla podstawowego zespołu ratownictwa medycznego.
Wykonawca powinien wpisać informacje – wg Załącznika nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Ustawy Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) Zaświadczenie albo innego rodzaju dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
6) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) Dokument potwierdzający - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 633 z późń. zm.) - określonych w warunkach udziału w postępowanie odpowiednio do każdego zadania zgodnie z rozdziałem XVII. pkt. 1.3 a) SWZ,
2) Wykaz usług:
Część nr 1 i nr 2:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na usłudze podobnej do przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnej części, na jaką składana jest oferta oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana.
Za usługę podobną Zamawiający uzna usługę polegającą na: wykonywaniu transportu sanitarnego pacjentów ambulansem (specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego), przy pomocy specjalistycznego zespołu spełniającego wymogi w zakresie załogi wynikające z przepisów ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy, o wartości brutto usługi w okresie 12 m-cy co najmniej 175 000,00 zł – wg Załącznika nr 4 do SWZ - określonych w warunkach udziału w postępowanie odpowiednio do każdego zadania zgodnie z rozdziałem XVII. pkt. 1.4 a) SWZ,
3) Wykaz urządzeń, wyposażenia:
Część nr 1 i nr 2:
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
minimum 2 ambulansami (tj. specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161ba ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonymi do przewozu pacjentów), z których każdy:
− posiada cechy techniczne i jakościowe określone w normie PN EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej i normy PN-EN 1865 lub równoważnej dla ambulansu typu: C
oraz
− spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz
− jest pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Wykonawca powinien wpisać informacje – wg Załącznika nr 5 do SWZ - określonych w warunkach udziału w postępowanie odpowiednio do każdego zadania zgodnie z rozdziałem XVII. pkt. 1.4 b) SWZ,
4) Wykaz osób:
Część nr i nr 2:
c) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami uprawnionymi, zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- minimum dwoma zespołami, które muszą spełniać wymogi w zakresie załogi wynikające z przepisów Ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego i/lub dla podstawowego zespołu ratownictwa medycznego.
Wykonawca powinien wpisać informacje – wg Załącznika nr 6 do SWZ - określonych w warunkach udziału w postępowanie odpowiednio do każdego zadania zgodnie z rozdziałem XVII. pkt. 1.4 c) SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp).
W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga - Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
- Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału
w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.
- Wszelka korespondencja z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-04 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu auta z Holandi - Niedrzwica Duża
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Potrzebny transport. Do zwiezienia Renault Master, krótki, niski. Miejsce załadunku: NL 7071 Ulft. Miejsce dostawy: Niedrzwica Duża. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI