Przewóz uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego w Olsztynie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego w Olsztynie pomiędzy obiektami szkoły oraz obiektami treningowymi w terminie 02.01.2024 r. – 20.12.2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-05
  • ZamawiającyZespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00514445
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego w Olsztynie pomiędzy obiektami szkoły oraz obiektami treningowymi w terminie 02.01.2024 r. – 20.12.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510711960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 32

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-062

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895340488

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso5.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zso5.olsztyn.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego w Olsztynie pomiędzy obiektami szkoły oraz obiektami treningowymi w terminie 02.01.2024 r. – 20.12.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da1873c3-8a01-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.olsztyn.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środki komunikacji elektronicznej, przy
użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i
organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia i komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Olsztyn, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu.
2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza na Platformie Przetargowej Gminy Olsztyn do komunikacji jako załączniki.
3. Zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy PZP1 ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując wymogi rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO"),
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im M.G. Bublewicza w Olsztynie pragnie przekazać Państwu
informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych w ZSO 5 MS , jak również poinformować o przysługujących Państwu
prawach z tym związanych.
1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im M.G. Bublewicza w
Olsztynie ul. Gietkowska 12, e- mail: sekretariat@zso5.olsztyn.eu.
2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Sebastian Łabowski, adres e- mail: inspektor@bezpieczne-dane.eu.
3. Dane będą przetwarzane w celu wypełniania zadań ustawowych lub statutowych Administratora danych osobowych, na podstawie
przepisów obowiązującego prawa, bądź w innych przypadkach na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych
w celu określonym przy pozyskiwaniu przez Administratora danych osobowych przedmiotowej zgody.
4. Stosownie do art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a tym samym dane osobowe będą przechowywane przez w/w okres, a po tym
czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązujące lub do upływu terminu przedawnienia
roszczeń z tytułu wykonania lub nienależytego wykonania umowy.
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach, o których mowa w punkcie 3, odbiorcami Państwa danych osobowych
mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy
publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
6. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody
osoby, której dane dotyczą.
7. Podanie danych osobowych ma charakter obowiązkowy, jeżeli podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis
prawa.
8. Podane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
9. Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych w zakresie wynikającym z przepisów prawa.
10. Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w
przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do wniesienia sprzeciwu lub cofnięcia
zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu sprzeciwu lub wycofania zgody.
11. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSO5.260.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi:
„Przewóz uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego w Olsztynie pomiędzy obiektami szkoły
oraz obiektami treningowymi w terminie 02.01.2024 r. – 20.12.2024 r.”, która obejmuje świadczenie usług przewozowych
taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu transportu uczniów – zawodników do obiektów szkoły oraz
obiektów treningowych na terenie miasta Olsztyna.
1.1. Kod CPV: 60.13.00.00-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.
1.2. Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 02.01.2024 do 20.12.2024 r. z wyłączeniem ferii i wakacji oraz innych
przerw wynikających z kalendarza roku szkolnego. Aktualny kalendarz roku szkolnego jest dostępny na stronie internetowej
Ministerstwa Edukacji i Nauki pod adresem:
https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/kalendarz-roku-szkolnego-2023-2024.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - cena – 90%
Kryterium 2 – uśredniony rok produkcji 3-ch pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia – 10%
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena:
Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym.
Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – uśredniony rok produkcji 3-ch pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia:
Wykonawca wykazuje pojazdy przeznaczone do wykonania zamówienia w formularzu ofertowym – pkt.2 zał.nr 1 do SWZ.
Zamawiający obliczy średnią arytmetyczną wg poniższego wzoru;
[(rok prod.pojazdu 1) + (rok prod. pojazdu 2) + (rok prod. pojazdu 3)] /3 = średnia roku produkcji pojazdów
Wynik powyższego działania będzie podstawą przyznania odpowiedniej, niżej wymienionej ilości punktów;
Za uśredniony rok produkcji trzech oferowanych pojazdów;
a) lata 2007 – 2009 – oferta otrzymuje 0 punktów,
b) lata 2010 - 2015 – oferta otrzymuje 5 punktów,
c) od 2016 r. – oferta otrzymuje 10 punktów.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z pkt. VI SWZ na
podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP i spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
A. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
B. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymaga udowodnienia posiadania aktualnego zezwolenia/licencji na
Zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym lub zezwolenie
na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w międzynarodowym transporcie drogowym zgodnie z art.18
ust.1 Ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2201).
C. Sytuacja ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
D. Zdolności techniczne lub zawodowe
1. Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu:
1.1. wykonawca posiada zezwolenie/licencję na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób,
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2201),
1.2. wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług przewozu
osób przez okres obejmujący co najmniej 1 rok o wartości minimum 150 000 zł brutto.
1.3. wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego kierowcę dla każdego pojazdu wymaganego w
zamówieniu, na którą wykonawca składa ofertę;
- spełniającego warunki określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2201),
- posiadającego odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym, określone w ustawie z dnia 5 stycznia
2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. 2023 poz. 622),
- posiadającego aktualne przeszkolenia BHP i p. poż.,
- posiadającego zaświadczenie o niekaralności;
1.4. wykonawca dysponuje minimum 3-ma pojazdami, przystosowanymi do przewozu osób, spełniającymi wymogi, o
których mowa w części III pkt. 10 SWZ, przy czym rok produkcji pojazdów nie może być wcześniejszy niż 2007.
2. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt VI SWZ oraz spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w pkt VII SWZ Podmioty składają oświadczenia i dokumenty określone w części VIII SWZ -
dotyczące braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu dokonania oceny oferty Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza, Zamawiający dokona oględzin pojazdów
przewidzianych do realizacji zamówienia oraz weryfikacji dokumentacji ze stanem faktycznym.
Miejsce oraz czas oględzin zostanie wyznaczony w uzgodnieniu z Wykonawcą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty (składanej zgodnie z treścią załącznika nr 1) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień
składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Dokumenty składane w pkt. 1 muszą być złożone w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda na postawie przepisu art. 273 ust. 1
ustawy Pzp - podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz stosownych
oświadczeń na potwierdzenie:
a) braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 2a do SWZ),
b) spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2b do SWZ).
5. Oświadczenia Wykonawcy dla potwierdzenia braku wykluczeń i spełniania warunków w postępowaniu, o których mowa w
pkt. 1 powyżej stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na
dzień składania ofert.
C. Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
1.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego Zamawiający żąda:
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP.
1.2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający żąda:
aktualnej zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób.
1.3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:
1.3.1. wykazu usług wykonanych
1.3.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
1.3.3. wykazu pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454 - 455 Ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-04 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna
i świadczona przez Wykonawców zbliżonymi technicznie środkami transportu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. - Susz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. Szyba z sensorem deszczu przód. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI