Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ-50), obejmująca sprzedaż...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ-50), obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do instalacji w obiektach Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKamienna Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-04-28
  • ZamawiającyDolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00124369
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ-50), obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do instalacji w obiektach Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231139207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Janusza Korczaka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dcro.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcro.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ-50), obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do instalacji w obiektach Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4934ac0-bc9a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/dcr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazaku-powa.pl pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/dcr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane są w pkt. 8 Części I SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, tel. +48 75 6459 710,
• kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. - mail: iod@dcr.org.pl, tel. +48 697 071 511;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z po-stępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Kompleksową dostawę gazu ziemnego wyso-kometanowego typu E (GZ-50), obejmującą sprzedaż oraz dystrybucję do instalacji w obiektach Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze” – nr sprawy TZ-Z.26.9.2022;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumen-tacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2011 r. – Prawo zamówień pu-blicznych (Dz. U. z 2019 r. z późn. zm), dalej „Ustawa”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia za-kończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres prze-chowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamó-wienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobo-wych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że prze-twarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ-Z.26.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E – zwanego dalej paliwem gazowym, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do instalacji w obiektach Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze przy ul. J. Korczaka 1.
2. Zamówienie należy realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z późn.zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz Kodeksu cywilnego.
3. Obecnym dostawcą paliwa gazowego jest PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
4. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o., Oddział we Wrocławiu.
5. Zamawiający jest zakwalifikowany do grupy taryfowej Sprzedawcy BW-6 natomiast w przypadku Operatora Systemu Dystrybucyjnego do grupy taryfowej W-6A.1_WR.
6. Moc zamówiona: 1.591 kWh/h; minimalne ciśnienie dostarczania paliwa gazowego: 100 kPa.
7. Paliwo gazowe dostarczane jest do jednego punktu poboru (nr punktu poboru: 8018590365500019076725).
8. Układ pomiarowy składa się z:
1. Gazomierza rotorowego G 250, stanowiącego własność Zamawiającego,
2. Przelicznika MacBAT, stanowiącego własność Zamawiającego.
Urządzenie do telemetrycznego przekazywania danych stanowi własność OSD.
9. Urządzenia gazowe zainstalowane w punkcie dostawy paliwa gazowego:
• kocioł wodny szt. 2 każdy o mocy 550 kW,
• kocioł wodny szt. 2 każdy o mocy 525 kW,
• kocioł wodny szt. 1 o mocy 720 kW,
• kocioł wodny szt. 1 o mocy 220 kW,
• kocioł wodny szt. 1 o mocy 48 kW,
• kocioł parowy szt. 1 o mocy 200 kW,
• kocioł parowy szt. 1 o mocy 300 kW,
• trzony gazowe szt. 2 o łącznej mocy 20 kW.
10. Szacunkowa ilość zamawianego paliwa gazowego na podstawie danych za 7 miesięcy roku 2021: 2 463 617 kWh.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami gazowymi oraz dystrybucji paliw gazowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień składania, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Koncesji do wykonywania działalności w zakresie obrotu gazem ziemnym, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.716 z późn.zm.),
b) Koncesji do wykonywania działalności w zakresie dystrybucji paliw gazowych, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.716 z późn.zm.)
lub
kopii ważnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na terenie, na którym znajduje się siedziba Zamawiającego – w przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci na tym terenie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym ceny jednostkowe i wynagrodzenie netto pozostają bez zmian. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, zmiana cen określonych w umowie obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów w tym zakresie.
2. Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nowej Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego, wprowadzającej zmianę cen i stawek lub zasad stosowanych w rozliczeniach z Zamawiającym w okresie umownym, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego wraz z dołączeniem nowej Taryfy cen i opłat.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem :https://www.platformazakupowa.pl/pn/dcr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam miłej pani/studentki do spotkania- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam miłej pani/studentki do spotkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ul. Klubowej w Grodkowie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kamienna Góra: Wykaszanie zieleni na terenie Gminy Miejskiej Kamienna Góra
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kamienna Góra: Utrzymanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa paliw płynnych na potrzeby własne Nadleśnictwa Maskulińskie w roku 2022
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: "Dostawy warzyw"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI