Utrzymanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKamienna Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-06
  • ZamawiającyGmina Miejska Kamienna Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00125833
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821316

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzi 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kamiennagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae818cd8-bfc9-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039388/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Bieżące utrzymanie dróg gminnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora. 2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 3.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 4. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3)
zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że: 1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Kamienna Góra jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra z siedzibą w Kamiennej Górze (58-400) przy Placu Grunwaldzkim 1; 1.2. z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamiennagora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 1.4. odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zmianami), dalej „Ustawa”; 1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; 1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2. Posiada Pani/Pan: 2.1. na podstawie art.
15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 2.3. na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 2.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. Nie przysługuje Pani/Panu: 3.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 3.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZIF.271.18.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej części jest utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odnowa oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Kamienna Góra.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niżej wyszczególnionych elementów:
- poprawa istniejącego znaku (obejmuje pionowanie słupka znaku),
- poprawa mocowania istniejącego znaku/tabliczki,
- demontaż słupka (wykopanie) - obejmuje usunięcie słupka wraz z fundamentem/gniazdem,
- demontaż znaku/tabliczki,
- demontaż wysięgnika (z budynku, ogrodzenia itp.),
- demontaż przedłużki znaku z rury stalowej,
- montaż słupka z odzysku,
- montaż znaku (tabliczki) z odzysku,
- dostarczenie słupka z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60 mm wraz z montażem,
- dostarczenie słupka giętego z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60 mm wraz z montażem,
- dostarczenie wysięgnika z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem (na budynku, ogrodzeniu itp.),
- dostarczenie przedłużki z rury stalowej do słupka istniejącego (średnica 60 mm) wraz z montażem,
- dostarczenie znaku ostrzegawczego A-7 wielkości średnie pokrytego folią odblaskową typu 2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku ostrzegawczego wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu wielkości średnie B-20 pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu wielkości małe B-2 pokrytego folią odblaskową typu 2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu i nakazu wielkości średnie pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu i nakazu wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku nakazu wielkości mini (400 mm) pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku informacyjnego D-6 wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku informacyjnego wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku informacyjnego D-40, D-41, D-46, D-47 pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku U-9 do oznakowania skrajni drogowej pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie tabliczek pod znaki pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie pozostałych znaków drogowych pokrytych folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaków drogowych pokryte folią odblaskową typu 2 bez montażu,
- dostarczenie lustra prostokątnego akrylowego 800mm×1000mm wraz montażem,
- dostarczenie lustra prostokątnego poliwęglanowego 800mm×1000mm wraz z montażem,
- dostarczenie lustra drogowego okrągłego akrylowego 600mm wraz z montażem,
- dostarczenie lustra drogowego okrągłego poliwęglanowego 600mm wraz z montażem,
- dostarczenie słupka prowadzącego plastikowego U-1a wraz z montażem,
- dostarczenie słupka krawędziowego U-2 wraz z montażem,
- poprawa istniejącego słupka blokującego (obejmuje pionowanie) wraz z fundamentem/gniazdem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 76 rurowego, wkopywanego wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 76 z gniazdem, wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 120 mm rurowego, wkopywanego wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 120 mm z gniazdem, wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego wraz z montażem,
- oklejenie istniejącego słupka blokującego U-12c folią odblaskową I generacji,
- dostarczenie słupka blokującego ozdobnego wkopywanego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego ozdobnego z gniazdem – wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego prostego przykręcanego na stopie (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego prostego wkopywanego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego prostego z gniazdem – wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- montaż słupka blokującego z odzysku,
- demontaż istniejącego słupka blokującego wyjmowanego (wraz z gniazdem),
- demontaż istniejącego słupka blokującego przykręcanego (na stopie),
- demontaż istniejącego słupka blokującego wkopywanego,
- dostarczenie zaślepki zabezpieczającej do istniejącego gniazda słupka blokującego wraz z montażem,
- dostarczenie środkowego elementu progu zwalniającego (długość najazdu 900 mm) wraz z montażem,
- dostarczenie skrajnego elementu progu zwalniającego (długość najazdu 900 mm) wraz z montażem,
- demontaż elementu progu zwalniającego,
- montaż elementu progu zwalniającego (z odzysku),
- dostarczenie barierki ozdobnej typu „pałąk” wraz z montażem (wymiary i zdjęcie barierki znajdują się w OPZ),
- dostarczenie bariery drogowej ochronnej U-12, rurowej, materiał: stal ocynkowana malowana proszkowo, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w OPZ),
- dostarczenie bariery drogowej ochronnej U-12, rurowej, materiał: stal ocynkowana, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w OPZ),
- dostarczenie bariery drogowej szczeblinkowej U-11 a, rurowej, materiał: stal ocynkowana malowana proszkowo,
mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w OPZ),
- dostarczenie bariery drogowej szczeblinkowej U-11 a, rurowej, materiał: stal ocynkowana, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w OPZ),
- demontaż bariery drogowej,
- montaż bariery drogowej z odzysku,
- dostarczenie tabliczki z informacją miejską (wymiary i charakterystyka znajdują się w OPZ),
- dostarczenie ramki stalowej do tabliczki z informacją miejską malowanej proszkowo, kolor szary wraz z uchwytami i montażem (wymiary i charakterystyka znajdują się w OPZ),
- dostarczenie wkładki z informacją miejską wraz z montażem (wymiary i charakterystyka znajdują się w OPZ),
- dostarczenie słupka stalowego do tabliczki z informacją miejską, malowanego proszkowo, kolor szary RAL 7035 wraz z montażem,
- demontaż ramki stalowej (elementu tabliczki z informacją miejską) i montaż ramki z odzysku (wymiary i charakterystyka znajdują się w OPZ),
- poprawa mocowania tabliczki z informacją miejską,
- dostarczenie elementu odblaskowego u-1c metalowego do barier ochronnych wraz z montażem,
- wykonanie oznakowania poziomego (m.in. znaki P-10, P-11, P-19, P-20, P-21, P-24) w technologii cienkowarstwowej, kolor biały,
- wykonanie oznakowania poziomego (m.in. znaki P-10, P-11, P-19, P-20, P-21, P-24) w technologii cienkowarstwowej, kolor inny (np. niebieski, czerwony),
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej masą chemoutwardzalną (m.in. znaki P-10), kolor biały,
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej masą chemoutwardzalną, kolor inny (np. niebieski, czerwony),
- usuwanie starego oznakowania poziomego poprzez frezowanie lub piaskowanie.
Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem zamówienia opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
Prace zlecane będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego protokołami typowania robót.
Ilości prac przewidzianych do wykonania stanowią wartość szacowaną, co oznacza, że ostateczna ilość zlecana na podstawie umowy może ulec zmianie. Ilość zlecanych robót może ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 20% wartości brutto zawartej umowy w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. W razie zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zlecanych prac, Wykonawca się będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstawy do żądania zmiany warunków umowy, w tym także w zakresie ceny.
Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie na podstawie faktur wystawianych każdorazowo po zrealizowaniu zlecenia/zleceń. Wartość faktury ustalona zostanie w oparciu o zrealizowany asortyment, jego ilość oraz ceny jednostkowe brutto określone w ofercie Wykonawcy.
Ceny jednostkowe brutto za elementy rozliczeniowe, podane w ofercie Wykonawcy, nie będą podlegały zmianom w okresie obowiązywania umowy i będą uwzględniały koszty: robocizny, pośrednie, zysk kalkulacyjny, organizacji prac, ubezpieczeń, gwarancji, zabezpieczenia i oznakowania robót, wartości materiałów wraz z kosztami zakupu, transportu, magazynowania, pracy sprzętu wraz z kosztami towarzyszącymi, utylizacji odpadów, prowadzenia przeglądów i innych obowiązków Wykonawcy wynikających z Projektowanych postanowień umowy.
Konstrukcja i sposób umieszczania oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inne elementy oznakowania powinna być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
i warunków ich umieszczania na drogach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 ze zmianami).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną
minimum 100 000,00 zł (słownie : sto tysięcy złotych);
2. Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert zrealizował należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu oznakowania pionowego i/lub poziomego o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) za każdą robotę,
b) Dysponuje niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia w ilości minimum po 1 szt.:
- samochodem przystosowanym do przewozu osób, narzędzi i oznakowania,
- śrutownicą lub frezarką lub piaskarką do usuwania oznakowania poziomego,
- malowarką samojezdną.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie o o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami (załącznikami) należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora w zakładce dedykowanej postępowaniu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę docieplenie elewacji - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę docieplenie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI