Przeprowadzenie zajęć dla uczniów zdolnych w ramach Letniej Szkoły Młodych Talentów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie zajęć dla uczniów zdolnych w ramach Letniej Szkoły Młodych Talentów (LSMT) w projekcie Małopolskie Talenty.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-18
  • ZamawiającyMAŁOPOLSKIE CENTRUM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00049005
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie zajęć dla uczniów zdolnych w ramach Letniej Szkoły Młodych Talentów (LSMT) w projekcie Małopolskie Talenty.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKIE CENTRUM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121385785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 23

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-003

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mcdn.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie zajęć dla uczniów zdolnych w ramach Letniej Szkoły Młodych Talentów (LSMT) w projekcie Małopolskie Talenty.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84681a40-87e8-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014947/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie zajęć dla uczniów zdolnych w ramach Letniej Szkoły Młodych Talentów (wraz z zapewnieniem sal, materiałów do zajęć i pomocy dydaktycznych) w ramach projektu Małopolskie Talenty

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10. Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.5 Wsparcie uczniów zdolnych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mcdn_krakow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mcdn_krakow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mcdn_krakow.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie oferty. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Ofertę (dokumenty określone w Rozdziale VII SWZ), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/instrukcje.
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczące korespondencji elektronicznej znajdują się w Rozdziale XII i XVI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli: e-mail: iod@mcdn.edu.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie wskazanym w komparycji niniejszej SWZ.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 - 19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Przeprowadzenie zajęć dla uczniów zdolnych w ramach Letniej Szkoły Młodych Talentów (LSMT) w projekcie Małopolskie Talenty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 i załączniki 1a-1j do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

79810000-5 - Usługi drukowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał kadrowy

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej:
Kadra podstawowa: 16 osób do przeprowadzenia zajęć z zakresu kluczowych kompetencji ponadprzedmiotowych oraz 16 osób do przeprowadzenia zajęć z zakresu kluczowych kompetencji przedmiotowych, w tym: 5 osób do zajęć z języka angielskiego, 5 osób do zajęć z kompetencji matematyczno-przyrodniczych, 3 osoby do zajęć z przedsiębiorczości, 3 osoby do zajęć z technologii informacyjno-komunikacyjnych;
Kadra rezerwowa: 2 osoby do przeprowadzenia zajęć z zakresu kluczowych kompetencji ponadprzedmiotowych oraz 4 osoby do przeprowadzenia zajęć z zakresu kluczowych kompetencji przedmiotowych (po jednej osobie z języka angielskiego, kompetencji matematyczno-przyrodniczych, przedsiębiorczości , technologii informacyjno-komunikacyjnych).
Każda z osób przewidzianych jako kadra podstawowa i jako kadra rezerwowa do prowadzenia zajęć z zakresu kluczowych kompetencji ponadprzedmiotowych musi spełniać łącznie następujące warunki:
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z zakresu psychologii albo pedagogiki lub wykształcenie wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi albo kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki lub kwalifikacje pedagogiczne i kwalifikacje/ uprawnienia do prowadzenia zajęć obejmujących zagadnienia z zakresu kompetencji społecznych i uczenia się;
b) minimum 3-letnie doświadczenie w pracy: w dowolnym typie szkoły lub placówki dla dzieci i młodzieży (jako nauczyciel lub psycholog lub pedagog) lub w uczelni wyższej (jako nauczyciel akademicki) lub w poradni psychologiczno-pedagogicznej ( jako psycholog lub pedagog) lub w innych instytucjach/ podmiotach organizujących zajęcia dla dzieci i młodzieży (w charakterze osoby prowadzącej takie zajęcia).
Każda z osób przewidzianych do prowadzenia zajęć jako kadra podstawowa
i jako kadra rezerwowa z zakresu kluczowych kompetencji przedmiotowych musi spełniać łącznie następujące warunki:
a) wykształcenie kierunkowe (studia licencjackie lub studia magisterskie lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny) nadające kwalifikacje zgodne z zakresem zajęć przewidzianych do prowadzenia w ramach LSMT , tj. język angielski lub matematyka lub przedsiębiorczość/ WOS lub informatyka;
b) minimum 3-letnie doświadczenie w pracy: w dowolnym typie szkoły lub placówki dla dzieci i młodzieży (jako nauczyciel lub psycholog lub pedagog) lub w uczelni wyższej (jako nauczyciel akademicki) lub w poradni psychologiczno-pedagogicznej (jako psycholog lub pedagog) lub w innych instytucjach/podmiotach organizujących zajęcia dla dzieci i młodzieży (w charakterze osoby prowadzącej takie zajęcia).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia:
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego oraz dla podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami przygotowany na załączniku nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ZAWARTOŚĆ OFERTY:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ);
2. Formularz cenowy (załącznik nr 2A do SWZ);
3. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI SWZ (załącznik nr 3 do SWZ);
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty);
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 5 do SWZ) - jeżeli dotyczy;
7. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
8. Wykaz kadry do oceny, o którym mowa w Rozdziale XIX (załącznik nr 6 do SWZ) Uwagi: do oceny w kryterium „Potencjał kadrowy” nie mogą zostać przedstawione inne osoby niż osoby wskazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust.2 pkt 2.4. SWZ;
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy na inny 5-dniowy termin realizacji warsztatów, kończący się nie później niż 31 sierpnia 2022r.:
a) w sytuacji zaistnienia zdarzeń losowych lub na skutek działania tzw. sił wyższych (np. wojna, klęski żywiołowe, strajki, epidemie, awarie, lub inne zagrożenia bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwa publicznego) lub zakazów albo obostrzeń wynikających z wydanych przepisów prawa przed bądź w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
b) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a leżących po stronie Zamawiającego (np. przedłużająca się procedura przetargowa, problemy z rekrutacją) lub związanych z organizacją wyjazdu przez Departament Edukacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego (np. przedłużająca się procedura przetargowa w ramach postępowania na usługę organizacji wyjazdowych warsztatów letnich pn. Letnia Szkoła Młodych Talentów);
4. O zmianie terminu realizacji umowy Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż do 10 czerwca 2022 r.; nowy termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wskazany z min. dwutygodniowym wyprzedzeniem. Po tym terminie zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wymaga zgody obu wyrażonej w formie aneksu.
5. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy (umowne prawo odstąpienia): do 15 czerwca 2022 r.
5. W przypadku zmiany terminu wykonania umowy na podstawie ust. 2 i 3 Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy (umowne prawo odstąpienia) do 12 sierpnia 2022 r.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mcdn_krakow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Umowa będzie realizowana od dnia podpisania do 1 lipca 2022r., w tym zajęcia, które będą prowadzone w ramach umowy odbędą się w dniach od 27 czerwca 2022 r. do 1 lipca 2022r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przetłumaczenie wierszy na łacinę - Wieliczka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Napisałem tomik wierszy i moim marzeniem jest, aby był też w języku łacińskim. Zlecę przetłumaczenie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.