"ABC Przedsiębiorczości"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"ABC Przedsiębiorczości"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-02-16
  • ZamawiającyPowiatowy Urząd Pracy w Chełmie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00048976
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"ABC Przedsiębiorczości"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110259460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 562 76 97

1.5.8.) Numer faksu: 82 562 76 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luch@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelm.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"ABC Przedsiębiorczości"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea7e6de1-8809-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038819/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Szkolenie "ABC Przedsiębiorczości"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.pupchelm.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ofertę wraz z załącznikami oraz oświadczenia wstępne należy złożyć poprzez https://miniportal.uzp.gov.pl Dokumenty inne niż oferty wraz z załącznikami, oświadczenia wstępne należy przekazać na adres poczty: ejuszczyk@pupchelm.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formacie danych pdf, doc, docx, rtf, xps, odt. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP) znajdującej się pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP. pdf . Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany,
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.381.3.2.2022.WK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kod CPV 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi „ABC Przedsiębiorczości”. Źródło finansowania: szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, Funduszu Pracy.
Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne zarejestrowane w urzędzie pracy, które uzyskały pozytywną decyzję na otrzymanie środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia niezbędnej wiedzy w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Efektem szkolenia winno być poznanie przez uczestników: podstaw prawnych zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej,
form organizacyjnych działalności gospodarczej, podatków 2022 r., w tym podatku od towarów i usług, podstawowych ubezpieczeń (ZUS), możliwości pozyskiwania środków na prowadzenie działalności gospodarczej, zasad rozliczania środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej, wybranych zagadnień z marketingu w małej firmie, podstaw prawa pracy w firmie, pomoc de minimis.
Liczba godzin szkolenia: 25 na każdego uczestnika szkolenia, w tym zajęcia teoretyczne
i praktyczne. Liczba osób do przeszkolenia maksymalnie 110. Realizacja szkoleń nastąpi w grupach 8- 14 osobowych. Liczba osób do przeszkolenia może ulec zmianie w zależności od liczby wniosków złożonych na dotacje w danym roku. Liczebność poszczególnych grup szkoleniowych w danym miesiącu będzie zależała od liczby wniosków złożonych na dotację w danym miesiącu.Termin realizacji usługi: 10 miesięcy tj. od marca do grudnia 2022r. w grupach 8-14 osobowych. Terminy poszczególnych grup będą ustalane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Chełm.
Szkolenie „ABC Przedsiębiorczości” winno składać się z następujących bloków tematycznych: podstawy prawne zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, formy organizacyjne działalności gospodarczej, podatki 2022r., w tym podatki od towarów i usług,
podstawowe ubezpieczenia (ZUS), możliwości pozyskiwania środków na prowadzenie działalności gospodarczej, zasady rozliczania środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej, wybrane zagadnienia z marketingu w małej firmie, podstawy prawa pracy w firmie, pomoc de minimis.
Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnioną realizację wszystkich tematów określonych
w programie szkolenia.
Realizacja szkolenia powinna odbyć się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu na każdego uczestnika szkolenia, w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych w godzinach 8.00-18.00 (co najmniej 5 godzin zegarowych zajęć dziennie, nie więcej niż 8 godzin).
Godzina zegarowa szkolenia obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy. Każda osoba powinna otrzymać na własność: co najmniej jeden podręcznik lub skrypt dotyczący zakresu szkolenia, brulion w twardej oprawie A4/96 kartek, teczkę do przechowywania i transportu dokumentów, długopis, kolorowy zakreślacz.
Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia podczas trwania szkolenia: serwis kawowy /kawa, herbata, napoje, ciastka/, materiały do zapewnienia bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego w związku z panującą pandemią COVID19 niezbędne do realizacji zajęć m.in.: środki do dezynfekcji rąk lub rękawiczki jednorazowe, maseczki jednorazowe, środki do dezynfekcji sprzętu. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca winien zorganizować egzamin przed komisją egzaminacyjną składająca się m.in. z osób posiadających wymagane doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Każdy uczestnik szkolenia ma przystąpić do egzaminu wewnętrznego po zakończeniu każdego szkolenia.
Wyżej wymienione szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz otrzymaniem przez uczestników szkolenia: zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierające elementy określone w § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. (Dz. U. z 2014r. poz. 667) w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1), pkt 4) ustawy.Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający określa warunki w tym zakresie:Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz. U.
z 2021r. poz. 1100 z późn. zm.), 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający określa warunek w tym zakresie. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa warunki w tym zakresie.Wykonawca spełnia warunek jeżeli: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Posiadają doświadczenie tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert szkolenia dla co najmniej 20 osób w zakresie przedmiotu zamówienia. Dysponują potencjałem technicznym: zajęcia teoretyczne i praktyczne winny być prowadzone w lokalu przestronnym i przewiewnym, który posiada dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie zajęć wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. w tym zakresie. Ponadto sala wykładowa powinna być wyposażona w pomoce dydaktyczne i sprzęt /stoliki, krzesła, tablicę, sprzęt multimedialny/, umożliwiający prawidłową realizację kształcenia będącego przedmiotem zamówienia. Dysponują kadrą dydaktyczną: co najmniej dwoma doradcami/wykładowcami posiadającymi wiedzę z zakresu programu szkolenia oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w powyższym zakresie obejmujące przeprowadzenie co najmniej 2 szkoleń. W przypadku, gdy uczestnikami szkolenia są osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności, Wykonawca winien zrealizować usługę szkoleniową dostosowując się do wymagań ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (art.4 ust.3 i art. 5 ust.2 ustawy)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w szczególnie uzasadnionych
przypadkach o obiektywnym charakterze, niezależnych od Wykonawcy za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu, które dotyczyć mogą: 1) osób prowadzących szkolenie, w
następujących przypadkach: udokumentowanej (potwierdzonej stosownym zaświadczeniem lekarskim) niezdolności do wykonania pracy wskutek choroby lub opieki nad chorym członkiem rodziny lub pobytu w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej; konieczności stawienia się przed sądem lub organem administracji publicznej (potwierdzone stosownym wezwaniem); zdarzeń losowych, nagłej choroby lub śmierci wykładowcy, 2) godzin realizacji zajęć, w następujących przypadkach: niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych np.
powodzi, pożaru lub awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (np. brak światła, awarie wodnokanalizacyjne,itp.),zdarzeń losowych, nagłej choroby lub śmierci wykładowcy, 3) miejsca prowadzenia
szkolenia, w następujących przypadkach: niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych np. powodzi, pożaru lub awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia
uniemożliwiających prowadzenie zajęć (np. brak światła, awarie wodnokanalizacyjne, itp.), 4) materiałów dydaktycznych przekazywanych nieodpłatnie uczestnikom szkolenia, w
następujących przypadkach: wstrzymania przez dane wydawnictwo druku pozycji książkowej wskazanej przez Wykonawcę, 5) terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, w następujących przypadkach: niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych np. powodzi, pożaru lub awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (np. brak światła, awarie wodnokanalizacyjne, itp.);zdarzeń losowych, nagłej choroby lub śmierci
wykładowcy, 6) Warunkiem dokonania w/w zmian jest: a) niezwłocznie zawiadomienie Zamawiającego o zaistniałej okoliczności oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego: opis i ewentualne udokumentowanie okoliczności, której zmiana dotyczy wraz z uzasadnieniem; propozycję zmiany, która nie może być mniej korzystna niż określona w ofercie na podstawie,
której dokonano wyboru Wykonawcy. b) Ocena przez Zamawiającego proponowanych zmian i podjęcie decyzji o ich słuszności. c) Podpisanie aneksu do umowy. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są możliwe ponadto gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o których mowa w art. 455 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik biurowy z elementami rachunkowości (...) - Chełm
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Pracownik biurowy z elementami rachunkowości i księgowości. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI