ZAGOSPODAROWANIE PARKU PRZY UL. PARKOWEJ W KŁOBUCKU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAGOSPODAROWANIE PARKU PRZY UL. PARKOWEJ W KŁOBUCKU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKłobuck
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-21
  • ZamawiającyGMINA KŁOBUCK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00046113
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE PARKU PRZY UL. PARKOWEJ W KŁOBUCKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁOBUCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 6

1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 3100150

1.5.8.) Numer faksu: +48 3172661

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaklobuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIE PARKU PRZY UL. PARKOWEJ W KŁOBUCKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f1accf2-84e6-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001472/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zagospodarowanie parku przy ul. Parkowej w Kłobucku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

PROW na lata 2014 - 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającym a Wykonawcami
może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z
dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:
1) poprzez platformę miniPortal pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ (zwanej dalej zamiennie miniPortalem), wyłącznie w celu złożenia,
zmiany, wycofania oferty za pośrednictwem stosownego Formularza
2) kanał ePUAP Urząd Miejski w Kłobucku /umklobuck/skrytka,
3) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: sekretariat@gminaklobuck.pl oraz adresy email
Wykonawców podane w formularzach ofertowych;
Na wskazany adres e-mail Zamawiającego Wykonawca będzie mógł przesyłać wyłącznie dokumenty
zamówienia opatrzone stosownym podpisem elektronicznym.
Zamawiający oprócz adresu wskazanego powyżej będzie przesyłał dokumenty zamówienia z adresu email
bklimza@gminaklobuck.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników
miniPortalu - dostępnymi pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz zaakceptować
regulamin korzystania z miniPortalu.
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w
ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z miniPortalu – wskazane są na stronie
internetowej miniPortalu - pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120423/01 z dnia 2021-07-20
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.
5. Wsparcia technicznego w zakresie działania miniPortalu Wykonawca może otrzymać pod , nr tel.
+48 22 458 77 06, +48 22 458 78 75, e-mail: miniPortal@uzp.gov.pl od poniedziałku do piątku (dni
robocze) w godz. 800 - 1400.
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
7. Sposób złożenia oferty za pośrednictwem miniPortalu oraz potwierdzenia złożenia oferty zostały
opisane w Instrukcjach użytkowników miniPortalu.
8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym
oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu
udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z
dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.
z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1
ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe zasady zgodne z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): em danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Kłobucka z siedzibą w Urzędzie Miejskim
w Kłobucku, ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck.2. W podmiocie jest wyznaczona osoba nadzorująca
przestrzeganie zasad ochrony danych - Jacek Orłowski - kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – email:
iod@gminaklobuck.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e ogólnego
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r., w celu: a) wypełnienia owiązków prawnych ciążących na Urzędzie Miejskim w Kłobucku na
podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,b) realizacji zawartych przez Urząd Miejski
w Kłobucku umów z kontrahentami,c) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej wcześniej zgody w zakresie i celu określonym w
treści zgody.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:a) organy władzy publicznej oraz
podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w
zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,b) inne podmioty,
które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Miejskim w Kłobucku przetwarzają
dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Kłobucka,c) odmioty realizujące zadania
Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania
dziedzinowego.5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji
celu/celów określonych w pkt 3, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji
lub innych przepisach prawa.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120423/01 z dnia 2021-07-20
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich
kopii,b) sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane; - dane
osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem;
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów
prawa; - osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych. d) do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora –
przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tym zakresie, chyba że będziemy w stanie wykazać, że
są one nam niezbędne do realizacji zadania narzuconego przez powszechnie obowiązujące prawo, e)
do przenoszenia danych,
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, g) w celu skorzystania z praw określonych
powyżej (lit. a-f) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.7.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych narusza przepisu ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja
2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 8. Podanie przez Państwa
danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami, którymi kieruje się Urząd Miasta jest
obligatoryjne a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwość rozpoczęcia
wypełniania obowiązku prawnego leżącego na Administratorze Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.005.2022.KB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 25000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotowego postępowania w części I zamówienia Zamawiający przewiduje
doposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe oraz dostawa o montaż elementów małej
architektury

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KIP = K(c) x 60% + K(g) x 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotowego postępowania w części II zamówienia Zamawiający przewiduje
budowę siłowni zewnętrznej poprzez dostawę i montaż urządzeń

4.2.6.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KIP = K(c) x 60% + K(g) x 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający będzie uznawał, wykazanie przez Wykonawcę, że skieruje do realizacji
zamówienia publicznego jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej co
najmniej w ograniczonym zakresie określone ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz.
1186 t.j.) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania w zakresie wymaganym do kierowania
robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz.
1117 t.j.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220 t.j. z dnia
2020.02.12) Wykonawca, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, może polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych, albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej,
podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego stosunków prawnych
łączących Wykonawcę z tymi podmiotami

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek)
wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia
podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia), w postaci oświadczenia
wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust.
2.1 oraz w ust. 2.2 (zał. nr 5 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia w zakresie
ust. 4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania
spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kwalifikacji zawodowych, na
podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia podmiotowego środka dowodowego
(aktualnego na dzień ich złożenia) w postaci wykazu osób (zał. nr 6 do SWZ) skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności i informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty właściwych dokumentów, które potwierdzą, że pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych zastosowane produkty, zapewnią uzyskanie w efekcie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
Zamawiający informuje, że dokumenty o których mowa powyżej mają na celu wykazanie równoważności proponowanych przez wykonawcę produktów z wymaganiami zamawiającego,
stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot i podlegają uzupełnieniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

dokumenty, które potwierdzą, że pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych zastosowane produkty, zapewnią uzyskanie w efekcie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi
postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w
sprawie zamówienia oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią
zawartą w formularzu oferty, stanowiącym załączniki nr 1, 1a, 1b do SWZ. Oświadczenie składa
się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym
Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika
bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej
i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i
opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu,
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci
papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub
notariusz.
Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o
udzielenie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy
pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym
podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym
zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać
mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.Zobowiązanie podmiotu
udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 118 ustawy).
Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w
postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy)
zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się
cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120423/01 z dnia 2021-07-20
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki
cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z
ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółki
cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod
taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego
pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ
podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do
danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się
oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające
ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako
pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy, zostały zebrane w formie wzoru umowy stanowiącego
załącznik nr 4a,b,c do SWZ. 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień
zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami
zawartymi w załączniku nr 4a,b,c do SWZ. 1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w
przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3-4 oraz ust. 2 ustawy. 2. Przed zawarciem
umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXVIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu (wybierając tam platformę usług administracji publicznej ePUAP Urząd Miejski w Kłobucku /umklobuck/skrytka)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-21 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Oddam do komisu wolno stojącą huśtawkę 2w1- Zawiercie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Oddam do komisu wolno stojącą huśtawkę 2w1 zadbaną firmy Adbor. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI