Obsługa geodezyjna Gminy Ciechanów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa geodezyjna Gminy Ciechanów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCiechanów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-14
  • ZamawiającyGmina Ciechanów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00046114
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa geodezyjna Gminy Ciechanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechanów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Ciechanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 8

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6722646

1.5.8.) Numer faksu: 266722210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminaciechanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaciechanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa geodezyjna Gminy Ciechanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9750d9c-842f-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018731/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa Geodezyjna Gminy Ciechanów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.gminaciechanow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.gminaciechanow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r o świadczeniu usług drogą elektroniczna Dz.U. z 2020 r poz344
2. W postepowaniu o udzielenie zamówienia – ofertę, oświadczenia , o których mowa w art. 125 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe , pełnomocnictwa ,zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby- składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej , lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, bądź kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elek-tronicznej przekazywanej przy ich użyciu odbywa się w języku polskim przy użyciu platformy przetargowej Gminy Ciechanów ………………………………………….
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożone przez Wykonawcę oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z www.logintrade.pl w szczególności za sytuację, gdy oferta nie zostanie złożona w miejscu wskazanym przez platformę określoną w punkcie 8.3 SWZ. Nieprawidłowe złożenie oferty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej w prowadzonym postępowaniu.
5. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Ciechanów: ma dostęp do możliwości złożenia , zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
6. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Ciechanów:

1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18

2) pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Jawa SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.gminaciechanow.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO obowiązek informacyjny: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej RODO, informuje ,że administratorem Pani/Pana danych jest Urząd Gminy Ciechanów ul Fabryczna 8 06-400 Ciechanów. Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy urzad@gminaciechanow.pl, lub adres Ul. Fabryczna 8 06-400 Ciechanów. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art6 ust.1 lit.c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/pana danych osobowych będą osoby, lub podmioty ,którym udostepniona zostanie dokumentacja postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art.74 ustawy z dnia 11 września2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. Dane będą przechowywane zgodnie z art.78 ust.1 ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy ,a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi , a w szczególności kategorię archiwalną ( dokumentacja postepowania 5 lat, umowa 10 lat.)
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania) Posiada Pani/Pan na podstawie art15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczacych na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18ust 2RODO ;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących , narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu w związku z art.17 ust3 lit.b,d lub e R ODO prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawieart21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzanych danych osobowych, gdyż podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit.c Rodo, pszysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych ul Stawki 2 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 135000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia

1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych i innych.
1.1.Obiekt do 1 ha, tereny rolne, nowy pomiar - , nowy pomiar -
1.3.Tereny rolne, nowy pomiar, następne hektary powyżej pierwszego -
1.4.Tereny osiedlowe, nowy pomiar, następne hektary powyżej pierwszego -
1.5.Obiekt do 1 ha, tereny rolne, aktualizacja istniejącej mapy -
1.6.Obiekt do 1 ha, tereny osiedlowe, aktualizacja istniejącej mapy -
1.7.Tereny rolne, aktualizacja istniejącej mapy, następne hektary powyżej
pierwszego -
1.8.Tereny osiedlowe, aktualizacja istniejącej mapy, następne hektary powyżej
pierwszego -
1.9.Aktualizacja mapy zasadniczej do decyzji o warunkach zabudowy do 1 ha
1.10.Aktualizacja mapy zasadniczej do decyzji o warunkach zabudowy powyżej
1 ha
1.11.Pomiar uzupełniający dla wykonywania numerycznego modelu terenu, pierwsze
10 punktów
1.12.Pomiar uzupełniający dla wykonywania numerycznego modelu terenu, każdy
następny punkt powyżej 10

2. Tyczenie położenia elementów obiektu budowlanego (punkt sytuacyjny, punkt wysokościowy)
2.1.Obiekt budowlany do 10 punktów -
2.2.Każdy następny punkt powyżej dziesięciu -


3.Inwentaryzacja powykonawcza obiektu budowlanego lub innego
3.1.Sieć główna uzbrojenia podziemnego, do pierwszego kilometra -
3.2.Sieć główna uzbrojenia podziemnego, za następny kilometr powyżej
pierwszego -
3.3.Za przyłącze z siecią główną -
3.4.Za każde następne przyłącze ,powyżej pierwszego, z siecią główną
3.5.Za pierwsze przyłącze na obiekcie bez sieci głównej -
3.6.Za każde następne przyłącze, powyżej pierwszego, na obiekcie bez sieci
głównej -
3.7.Za pierwszą studnię kanalizacyjną -
3.8.Za każdą następną studnię kanalizacyjną powyżej pierwszej -
3.9.Droga urządzona za pierwszy kilometr -
3.10.Droga urządzona za każdy następny kilometr powyżej pierwszego -
3.11 Za pierwszy obiekt reprezentowany znakiem umownym
3.12 Za kolejny obiekt reprezentowany znakiem umownym

4. Opracowania do celów prawnych
4.1. Rozgraniczenia nieruchomości, za pierwsze dwa punkty -
4.2. Rozgraniczenie nieruchomości, za następne punkty powyżej dwóch -
4.3.Wznowienia znaków granicznych, za pierwsze dwa punkty - . .
4.4.Wznowienia znaków granicznych, za następne punkty powyżej dwóch -
4.5.Wskazanie punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, za pierwsze
dwa punkty
4.6.Wskazanie punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, za następne
punkty powyżej dwóch
4.7. Podział nieruchomości: za dwie nowe działki
4.8. Podział nieruchomości: za nowe działki od 3 do 10 sztuk
4.9. Podział nieruchomości: za nowe działki od 11 do 30 sztuk
4.10. Podział nieruchomości: za nowe działki od 31 do 50 sztuk
4.11. Podział nieruchomości: za nowe działki od 51 do 70 sztuk
4.12. Podział nieruchomości: za nowe działki powyżej 70 sztuk
4.13 Poprawka w ewidencji gruntów za pierwszą działkę
4.14 Poprawka w ewidencji gruntów za działki od 2 do 20 szt 4.15 Poprawka w ewidencji gruntów za działki powyżej 20 szt

4.16 Mapa do decyzji ZRID obiekt do 10 działek
4.17 Mapa do decyzji ZRID , każda działka powyżej 10 4.18 Wstępny projekt podziału : za dwie nowe działki
4.19 Wstępny projekt podziału: za nowe działki powyżej dwóch



Przedmiot zamówienia

1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych i innych.
1.1.Obiekt do 1 ha, tereny rolne, nowy pomiar - , nowy pomiar -
1.3.Tereny rolne, nowy pomiar, następne hektary powyżej pierwszego -
1.4.Tereny osiedlowe, nowy pomiar, następne hektary powyżej pierwszego -
1.5.Obiekt do 1 ha, tereny rolne, aktualizacja istniejącej mapy -
1.6.Obiekt do 1 ha, tereny osiedlowe, aktualizacja istniejącej mapy -
1.7.Tereny rolne, aktualizacja istniejącej mapy, następne hektary powyżej
pierwszego -
1.8.Tereny osiedlowe, aktualizacja istniejącej mapy, następne hektary powyżej
pierwszego -
1.9.Aktualizacja mapy zasadniczej do decyzji o warunkach zabudowy do 1 ha
1.10.Aktualizacja mapy zasadniczej do decyzji o warunkach zabudowy powyżej
1 ha
1.11.Pomiar uzupełniający dla wykonywania numerycznego modelu terenu, pierwsze
10 punktów
1.12.Pomiar uzupełniający dla wykonywania numerycznego modelu terenu, każdy
następny punkt powyżej 10

2. Tyczenie położenia elementów obiektu budowlanego (punkt sytuacyjny, punkt wysokościowy)
2.1.Obiekt budowlany do 10 punktów -
2.2.Każdy następny punkt powyżej dziesięciu -


3.Inwentaryzacja powykonawcza obiektu budowlanego lub innego
3.1.Sieć główna uzbrojenia podziemnego, do pierwszego kilometra -
3.2.Sieć główna uzbrojenia podziemnego, za następny kilometr powyżej
pierwszego -
3.3.Za przyłącze z siecią główną -
3.4.Za każde następne przyłącze ,powyżej pierwszego, z siecią główną
3.5.Za pierwsze przyłącze na obiekcie bez sieci głównej -
3.6.Za każde następne przyłącze, powyżej pierwszego, na obiekcie bez sieci
głównej -
3.7.Za pierwszą studnię kanalizacyjną -
3.8.Za każdą następną studnię kanalizacyjną powyżej pierwszej -
3.9.Droga urządzona za pierwszy kilometr -
3.10.Droga urządzona za każdy następny kilometr powyżej pierwszego -
3.11 Za pierwszy obiekt reprezentowany znakiem umownym
3.12 Za kolejny obiekt reprezentowany znakiem umownym

4. Opracowania do celów prawnych
4.1. Rozgraniczenia nieruchomości, za pierwsze dwa punkty -
4.2. Rozgraniczenie nieruchomości, za następne punkty powyżej dwóch -
4.3.Wznowienia znaków granicznych, za pierwsze dwa punkty - . .
4.4.Wznowienia znaków granicznych, za następne punkty powyżej dwóch -
4.5.Wskazanie punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, za pierwsze
dwa punkty
4.6.Wskazanie punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, za następne
punkty powyżej dwóch
4.7. Podział nieruchomości: za dwie nowe działki
4.8. Podział nieruchomości: za nowe działki od 3 do 10 sztuk
4.9. Podział nieruchomości: za nowe działki od 11 do 30 sztuk
4.10. Podział nieruchomości: za nowe działki od 31 do 50 sztuk
4.11. Podział nieruchomości: za nowe działki od 51 do 70 sztuk
4.12. Podział nieruchomości: za nowe działki powyżej 70 sztuk
4.13 Poprawka w ewidencji gruntów za pierwszą działkę
4.14 Poprawka w ewidencji gruntów za działki od 2 do 20 szt 4.15 Poprawka w ewidencji gruntów za działki powyżej 20 szt

4.16 Mapa do decyzji ZRID obiekt do 10 działek
4.17 Mapa do decyzji ZRID , każda działka powyżej 10 4.18 Wstępny projekt podziału : za dwie nowe działki
4.19 Wstępny projekt podziału: za nowe działki powyżej dwóch

4.2.6.) Główny kod CPV: 71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania danego zlecenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej, oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 i art. 109 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy pzp.
2. Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:
a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 roboty polegającą na wykonaniu robót w zakresie tego zamówienia
b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcję :

2) sytuacji ekonomicznej
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które budowlane, usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie powinno zawierać informacje wynikające z art. 118 ust.4 pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

wykaz załączników do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca dołącza również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiana podatków i wysokości VAT

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy przetargowej Gminy Ciechanów www.gminaciechanow.-bip-przetargi wg nowej ustawy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny kawalerki - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny kawalerki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI