„PRZEBUDOWA DZIEWIĘCIU ODCINKÓW DRÓG POWIATOWYCH POLEGAJĄCA NA POŁOŻENIU DYWANIKÓW...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„PRZEBUDOWA DZIEWIĘCIU ODCINKÓW DRÓG POWIATOWYCH POLEGAJĄCA NA POŁOŻENIU DYWANIKÓW ASFALTOWYCH TYPU `SLURRY SEAL`”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-05
  • ZamawiającyPowiat Tczewski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00121445
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA DZIEWIĘCIU ODCINKÓW DRÓG POWIATOWYCH POLEGAJĄCA NA POŁOŻENIU DYWANIKÓW ASFALTOWYCH TYPU `SLURRY SEAL`”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tczewski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaskowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEBUDOWA DZIEWIĘCIU ODCINKÓW DRÓG POWIATOWYCH POLEGAJĄCA NA POŁOŻENIU DYWANIKÓW ASFALTOWYCH TYPU `SLURRY SEAL`”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93dc0165-e926-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001534/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa dziewięciu odcinków dróg powiatowych polegająca na położeniu dywaników asfaltowych typu "Slurry seal"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.2 Zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy – ofertę wraz z oświadczeniami, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, składa się – pod rygorem nieważności – w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew.
13.3 W celu złożenia oferty należy zarejestrować się (zalogować) na platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
13.4 Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji dostępnej pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
13.5 Złożenie oferty następuje za pośrednictwem ”Formularza składania oferty” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania:
a) Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system.
b) Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku ”ZŁÓŻ OFERTĘ” w drugim kroku i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona.
c) Wykonawca może, do upływu terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę (sposób zmiany lub wycofania oferty określony został w ww. Instrukcji)
d) Z uwagi na to, że złożona oferta jest zaszyfrowana nie można jej edytować w celu dokonania zmiany. Zmianę oferty należy dokonać poprzez wycofanie uprzednio złożonej oferty i złożenie nowej.
e) Zmianę lub wycofanie oferty należy zrobić do upływu terminu składania ofert.
f) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
g) Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dziewięciu odcinków dróg polegająca na położeniu dywaników asfaltowych typu „slurry seal”.
Roboty zostaną wykonane na odcinkach dziewięciu dróg powiatowych o łącznej długości 29130 m i będą polegać na wykonaniu podwójnej cienkiej warstwy układanej na zimno z mieszanki mineralno-emulsyjnej typu „slurry seal”, odtworzeniu i wykonaniu oznakowania poziomego, ścięcia poboczy, wraz z wykonaniem wszystkich prac pomocniczych niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania w zakresie czyszczenia podłoża oraz regulacji pionowej urządzeń w jezdni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 3.10 Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót do zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, do wysokości 460.000,00 zł brutto.
Zakres zamówień podobnych będzie tożsamy z zakresem robót w ramach zamówienia podstawowego, natomiast zamówienie zostanie udzielone – na podstawie odrębnej umowy – wyłącznie w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba wykonania wyżej wymienionych robót budowlanych oraz jeżeli Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe. Ponadto zamówienie zostanie udzielone, jeżeli dotychczasowy Wykonawca realizuje lub zrealizował robotę budowlaną należycie oraz zapewni standard wykonania robót budowlanych nie gorszy od standardu wykonania zamówienia podstawowego, a ponadto zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, z zastrzeżeniem, negocjacji wynagrodzenia

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
co najmniej 2 (dwa) zamówienia na roboty budowlane drogowe, polegające na wykonaniu cienkiej warstwy z mieszanki mineralno–emulsyjnej układanej na zimno typu „slurry seal”, o długości odcinka/-ków w sumie nie mniejszej niż 3 km, wraz z podaniem daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego oraz informacjami o podstawie do dysponowania tą osobą, a mianowicie:
1 (jedną) osobą na stanowisko Kierownika Budowy w specjalności drogowej, posiadającą:
 uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, upoważniające do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz która w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa,
 co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji robót budowlanych na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej lub inspektora nadzoru branży drogowej, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

18.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100).
18.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia terminu związania ofertą.
18.3 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
18.3.1 pieniądzu,
18.3.2 gwarancjach bankowych,
18.3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
18.3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
18.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003.
Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg nr ZP.272.14.2021”

18.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt SWZ: 18.3.2 – 18.3.4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, który powinien zawierać następujące elementy:
a) nazwę Zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (poręczyciela/Wystawcy) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem (np. nazwa zadania, znak postępowania),
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania ofertą z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),
e) treść art. 98 ust. 6 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego,
f) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty całej kwoty wadium w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie,
g) w przypadku oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) – informację identyfikującą podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty.
Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy, to jest z uwagi na wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy.
18.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 18.4 SWZ.
18.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa Ustawa

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:
1) zmiany osoby: kierownika budowy - polegającą na wyznaczeniu nowej osoby pełniącej daną funkcję, pod warunkiem spełniania przez tą nową osobę odpowiednich postanowień SWZ;
2) zmiany lub przedłużenia terminu wykonania robót w przypadkach:
a) natrafienia na różnego rodzaju wykopaliska (zabytki) i związaną z tym koniecznością prowadzenia prac archeologicznych,
b) konieczności poprawy warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu o czas niezbędny do dokonania ich poprawy, jeżeli warunki zagrażające bezpieczeństwu powstały bez winy Wykonawcy,
c) niezależnego od stron umowy przedłużania się okresu trwania procedur prowadzonych przez organy administracji publicznej lub inne podmioty - właściwe do wydania niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych,
d) konieczności wszczęcia dodatkowych procedur prowadzonych przez organy administracji publicznej lub inne podmioty właściwe do wydania niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych, których nie dało się przewidzieć na etapie zawierania niniejszej umowy,
e) niezależnego od Wykonawcy przedłużania się okresu trwania dostawy trudnodostępnych, wymagających zamówienia, materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych,
f) uzasadnionego wstrzymania danych robót przez kierownika budowy o czas na jaki nastąpiło wstrzymanie danych robót. Uzasadnienie to winno być potwierdzone przez Nadzór inwestorski,
g) wystąpienia siły wyższej, o której mowa w pkt. 6);
3) decyzji Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, o zleceniu określonego zakresu robót podwykonawcom, pomimo iż w swojej ofercie przetargowej Wykonawca oświadczył, że zamierza pełen zakres robót budowlanych wykonać własnymi siłami;
4) zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem spełniania przez nowego podwykonawcę określonych postanowień SWZ;
5) konieczności zmiany kwoty podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku VAT;
6) konieczności wprowadzenia zmian umowy w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożliwość zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie przyrody, np. niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, np. w zakresie wykonania robót zamiennych, rozwiązań zamiennych.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę do umowy na podstawie art. 450 ust. 2 ustawy Pzp to jest do 15% łącznej wartości niniejszej umowy (tj. umowy podstawowej) bez zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Dopuszcza się, za zgodą jednego z Przedstawicieli Zamawiającego, zmianę załączników do umowy w zakresie: formatowania, doprecyzowania, dostosowania do specyfiki zamówienia. Zmiany te nie mogą zaburzać równowagi ekonomicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, jednocześnie wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie może wpłynąć na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie ani na wynik postępowania.
4. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ciesielskie - Chojnice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ciesielskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI