Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zad. „Rozbiórka istniejącego oraz budowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zad. „Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 009 Warszawa Wschodnia–Gdańsk Główny – ulica Nowy Rynek w Tczewie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-07-26
  • ZamawiającyZakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00115552
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zad. „Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 009 Warszawa Wschodnia–Gdańsk Główny – ulica Nowy Rynek w Tczewie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190047617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czatkowska 2e

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuktczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zad. „Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 009 Warszawa Wschodnia–Gdańsk Główny – ulica Nowy Rynek w Tczewie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-807a8107-e548-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002913/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego wiaduktu drogowego nad linią kolejową

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/tczew

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/tczew

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, dokumentów, wniosków, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznych, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tczew 2. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email. 3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 4. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip, b) .7Z. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 5. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 6. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest dostępny na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, 7. Ofertę wraz z załącznikami, w tym podmiotowymi środkami dowodowymi, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Usług Komunalnych w Tczewie Pan Przemysław Boleski, mający swoją siedzibę w Zakładzie Usług Komunalnych w Tczewie, ul. Czatkowska 2 e, 83-110 Tczew, b) inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Usług Komunalnych w Tczewie jest Pani Adriana Głuchowska, e-mail: inspektor@um.tczew.pl, tel.: 696 011 969, c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zad. „Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 009 Warszawa Wschodnia–Gdańsk Główny – ulica Nowy Rynek w Tczewie”, nr referencyjny: ZUK.271.3.7.2021, prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego, d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, h) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZUK.271.3.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad wykonaniem umowy o roboty budowlane - realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 009 Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny – ulica Nowy Rynek w Tczewie”. 2. Celem ogólnym Umowy jest świadczenie usług Inżyniera Kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych oraz nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz.1333 z późn. zm.), podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 009 Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny – ulica Nowy Rynek w Tczewie” na które składa się Kontrakt - umowa na wykonanie robót budowlanych, polegających na rozbiórce istniejącego oraz budowie nowego wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 009 Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny km 295,967, w ciągu drogi gminnej nr 198199G – ulicy Nowy Rynek w Tczewie, w zakresie uwzględniającym zmiany i/lub uzupełnienia w stosunku do przekazanej Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej, szczegółowo opisanej przez Zamawiającego w SWZ - Opisie przedmiotu zamówienia prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych. 3. Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu obejmuje w szczególności: 1) nadzór nad odbiorami robót zanikających, częściowych i odbiorem końcowym, ze szczególnym uwzględnieniem rozruchu technicznego urządzeń; 2) rozliczenie rzeczowe i finansowe realizowanego w ramach Projektu Kontraktu na roboty budowlane; 3) udział w kontrolach realizacji Kontraktu, dokonywanych przez instytucje finansujące; 4) zarządzanie organizacyjne procesem inwestycyjnym; 5) bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym; 6) monitoring postępu umowy na roboty budowlane łącznie z raportowaniem, biorąc pod uwagę wskaźniki: rzeczowe i finansowe (forma Raportów powinna być zgodna z zaleceniami oraz uzgodniona z Zamawiającym); 7) mediacje i rozjemstwo w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych; 8) zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego Prawa Budowlanego i przepisów BHP przez Wykonawcę robót; 9) w razie konieczności sporządzanie opinii i porad prawnych, bieżące doradztwo prawne w zakresie realizacji inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inżyniera Rezydenta lub Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego/kontraktu polegającego na budowie i/lub przebudowie obiektu mostowego nad zelektryfikowaną linią kolejową (za obiekt mostowy uznaje się most, wiadukt, estakadę) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną obejmującą minimum: sieć elektroenergetyczną, sieć kanalizacji sanitarnej i/lub sieć kanalizacji deszczowej o łącznej wartości wszystkich robót budowlanych wraz z podatkiem VAT, nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych 00/100);
* Za usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inżyniera Rezydenta lub Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego należy rozumieć usługę polegającą na pełnieniu kontroli i nadzoru inwestorskiego nad kontraktem (umową) na w/w roboty budowlane. Zamawiający uzna tylko zadania, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców. Za zakończone i odebrane zadanie należy rozumieć zadanie dla którego wystawiono Świadectwo Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC), Protokołu odbioru końcowego robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
2) do realizacji zamówienia skieruje osoby, które posiadają niżej określone uprawnienia budowlane oraz doświadczenie:
- co najmniej 1 osobę na stanowisko Inżyniera Kontraktu, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Zastępcy Inżyniera Kontraktu lub Inżyniera Rezydenta lub Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania/kontraktu* polegającego na budowie i/lub przebudowie obiektu mostowego nad zelektryfikowaną linią kolejową (za obiekt mostowy uznaje się most, wiadukt, estakadę) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną obejmującą minimum: sieć elektroenergetyczną, sieć kanalizacji sanitarnej i/lub sieć kanalizacji deszczowej o łącznej wartości wszystkich robót budowlanych wraz z podatkiem VAT, nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych 00/100);
- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w w/w branży;
- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w w/w branży;
- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w w/w branży;
- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w w/w branży;
- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w w/w branży;
- co najmniej 1 osobę - specjalistę ds. rozliczeń, posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w rozliczaniu zadań inwestycyjnych.

(*) za zakończone zadanie/kontrakt uznaje się zadanie/kontrakt, dla którego wystawiono Świadectwo Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC), Protokół odbioru końcowego robót lub równoważny dokument (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę w/w funkcji celem potwierdzenia spełniania powyższego warunku.

Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełnić niniejszy warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego – ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) art. 12 ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez właściwy organ w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).

Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W odniesieniu do braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca złoży: a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego; b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W odniesieniu do warunku zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca złoży: 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane; 2) dowody określające czy usługi, o których mowa pkt 1 zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, 6.4.2 SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty, te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany warunków
oraz uzgodnień koniecznych do realizacji przedmiotu Umowy; 2) zmiany, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, które są konieczne dla prawidłowej realizacji zadania
i/lub są korzystne dla Zamawiającego; 3) zmiany, które spowodują obniżenie kosztów
ponoszonych przez Zamawiającego; 4) zmiany uwarunkowań prawnych i faktycznych realizacji
Kontraktu, spowodowanych działaniem osób trzecich; 5) zmiany przewidzianego sposobu
płatności, w przypadku pozyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków finansowych; 6)
rozszerzenia zakresu podwykonawstwa wskazanego w ofercie, z zastrzeżeniem spełnienia
warunków opisanych w SWZ i umowie; 7) zmiany kluczowych specjalistów z zastrzeżeniem
spełnienia warunków opisanych w SWZ, przy czym osoba proponowana w zastępstwie musi
posiadać wykształcenie i doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana, wskazana w
ofercie Wykonawcy; 8) zmiana sposobu i terminów wykonania przedmiotu
Umowy w przypadku: a) zaistnienia siły wyższej; b) wstrzymania robót realizowanych w ramach
Kontraktów budowlanych przez organy Nadzoru Budowlanego; c) odkrycia w gruncie
przedmiotów niemożliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych
takich jak m.in. głazy, niewybuchy, przedmioty podlegające ochronie Konserwatora Zabytków,
mających wpływ na zmianę terminu realizacji inwestycji; d) wystąpienia nieprzewidzianych
sytuacji takich jak kolizje z innymi urządzeniami podziemnymi, powodujące zniszczenia,
uszkodzenia, wymagające naprawy, mających wpływ na termin realizacji inwestycji; e)
wystąpienia robót zamiennych, mających wpływ na termin realizacji inwestycji; f) wystąpienia
robót dodatkowych, mających wpływ na termin realizacji inwestycji; g) wystąpienia okoliczności
ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin realizacji inwestycji; h) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji inwestycji i przedmiotu Umowy, spowodowanych działaniem osób trzecich, 9) konieczności zrealizowania
inwestycji przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na
zmiany obowiązującego prawa lub postęp techniczny. 2. Umowa może ulec zmianie tylko w
zakresie, w jakim okoliczności określone powyżej będą pozostawały w adekwatnym związku
przyczynowym z terminem wykonania Umowy, sposobem wykonania Umowy lub wysokością wynagrodzenia Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/tczew

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-26 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do czasu ostatecznego rozliczenia inwestycji zgodnie z zakresem obowiązków Wykonawcy określonym w Opisie przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż w terminie do dwóch miesiąca licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający na dzień ogłoszenia o niniejszym zamówieniu publicznym przewiduje, że termin udzielenia zamówienia na wykonanie robót budowlanych przypadnie na termin do dnia 27.08.2021 r., zaś zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca robót wykona w terminie do 450 dni od dnia podpisania umowy o roboty budowlane. Termin, o którym mowa powyżej może zostać przez Zamawiającego wydłużony lub skrócony, stosownie
do rzeczywistego zakończenia i rozliczenia inwestycji na roboty budowlane. Przesunięcie planowanego terminu realizacji robót, nie stanowi podstawy do renegocjacji wysokości wynagrodzenia umownego. O każdej zmianie przewidywanych terminów Zamawiający w formie pisemnej powiadomi Wykonawcę.
4. Do zmian umowy:
Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- na zasadach i w sposób określony w § 13 ust. 12– 24 Umowy, o ile Wykonawca wykaże, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiążemy współpracę z ekipami remontowo-montażowymi - Kowale
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiążemy współpracę z ekipami remontowo-montażowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI