Przebudowa drogi gminnej ul. Ruczajowej w Pieńsku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. Ruczajowej w Pieńsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPieńsk
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-24
  • ZamawiającyGMINA PIEŃSK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046012
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Ruczajowej w Pieńsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 86 511-514

1.5.8.) Numer faksu: 75 77 86 405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej ul. Ruczajowej w Pieńsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b389f7cb-acba-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001735/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi gminnej ul. Ruczajowej w Pieńsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.piensk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkieoświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, e PUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, e-mail nowicki@piensk.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:Zamawiający wymaga, aby w tytule maila był podany nr sprawy, co ułatwi komunikację pomiędzy stronami postępowania. 2) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem ePUAP lub pocztyelektronicznej na adres: nowicki@piensk.com.pl Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3) Wykonawca zamierzającywziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini Portalu dostępnym podadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminie e PUAP.5)Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptujewarunki korzystania z mini Portalu, określone w Regulaminie mini Portalu oraz zobowiązuje siękorzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6) Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz dokomunikacjiwynosi150 MB.7) Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.8) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencjaelektroniczna(inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający iWykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).9) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: nowicki@piensk.com.pl Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie)10) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacjielektronicznej,wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych, zwane dalej„RODO”)(Dz.U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem danychosobowych jest Pani Agnieszka Demichowicz Z administratorem można się skontaktowaćpoprzezadresemail:iod@piensk.com.pl lub pisemnie na adres siedzibyadministratora;2)Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Panskontaktowaćpoprzezemailiod@piensk.com.pl Z inspektorem ochrony danych można się kontaktowaćwe wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania zpraw związanych z przetwarzaniem danych;3) zgodnie z treścią art. 6ust. 1 lit. c RODO Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacjipostanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;4) w związku z przetwarzaniemPani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innymodbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa orazzawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacjipostanowień umownych,5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6)Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przez okres 4 latod dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) posiada Pani/Panprawo do:a)dostępu dodanych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator możeżądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego;b)sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art.16RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą–Prawo zamówień publicznych;c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art.18RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danychosobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danychosobowych narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,b)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;9)podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzieleniezamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.05.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 474978,61 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej ul. Ruczajowej w Pieńsku ”.W ramach zadania zostaną zrealizowane następujące roboty budowlane:1. Wykonanie odwodnienia drogi – kanalizacja deszczowa.2. Wykonanie konstrukcyjnych warstw podbudowy.3. Wykonanie nawierzchni drogi oraz wjazdów z betonowej kostki gr.8 cm.4. Parametry techniczne drogi:a) - długość drogi – 184,00 m,b) - klasa drogi – dojazdowa (D),c) - rodzaj nawierzchni – kostka betonowa,d) - szerokość jezdni – 6,00 m,e) - szerokość pasa zieleni 2 x 2,10m.Początek opracowania przyjęto w km 0+000,00 od skrzyżowania z ul. Hutniczą dz. nr 61, koniecodcinka przyjęto w km 0+184,00. Projektowaną nawierzchnię drogi należy dowiązać sytuacyjniei wysokościowo do istniejącej nawierzchni asfaltowej ul.Hutniczej.Projektowaną nawierzchnię wjazdów do posesji należy dowiązać sytuacyjnie i wysokościowo.Przebieg infrastruktury technicznej, profile i zagłębienia należy wykonać zgodnie z rysunkamitechnicznymi załączonymi do postępowania.WAŻNE: Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarzerobót. Przedmiar robót stanowi pomoc w określeniu zakresu robót. Przedmiar robót nie jestpodstawą ilościową do wyceny oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy 00/100) 2) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi z kostki betonowej o długości nie mniejszej niż 150 mb każda. b) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającymi uprawienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane ( tekst jedn.: Dz.U. 2020r. Poz. 1333 ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej, bez ograniczeń.W przypadku podmiotów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały równoważne uprawnienia do w/w.Zamawiający uzna uprawnienia równoważne zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy– w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333 ze zm.).Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2)oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencjii konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębnąofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczeniao przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej3) Wprzypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadachokreślonych wart. 118 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotówdokument wymieniony w pkt IX.4.1).4) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawieniadokumentów wymienionych w pkt IX.4.1),dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyćwykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacjiwykonawca polega na zasadach określonych w art. 118 ustawy.5) W przypadku wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. IX.4.1) winiendołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Dokument winien być potwierdzony za zgodność zoryginałem i złożony w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistymzgodnie z § 14 ust. 3Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. wsprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy.6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX.4.1)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jegoaktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalnośćgospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinnybyć wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.7) Jeżeli w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt IX.4. ppkt.5, zastępuje się jeodpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczeniewykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenieosoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przedorganem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lubgospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumentypowinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniana sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy 00/100).2)Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniemdowodów określających,czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jestwstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 3) Wykazu osób, skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.4) Dokumentów dotyczących podmiotutrzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,warunków udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.Jeżeli zuzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającegopodmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wwystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału wpostępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 5) Powyższedokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopiidokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanympodpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz2) Wykonawca dołącza do ofertyoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wzakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert,tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ.3)Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpispełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik o ile prawo dopodpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp bądź z innychdokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określaćczynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 4) Dowód wniesienia w ad i u m z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z określeniem sposobu zwrotuwadium;5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca, zgodnie z art.125 ust. 5 ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w punktach IX.6.1) – 7).6)W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcyzobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z którego treścibędzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tychwykonawców należy załączyć do oferty.Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty ipowinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, któregodotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieniawymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika orazzakresu jego umocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływemterminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych00/100).2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7ustawy Pzp.3) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.4) Wadium musi byćwniesione przed upływem terminu składania ofert.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcawpłaca przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pieńsku 60 8382 0001 00000202 2000 0060, z oznaczeniem: tryb podstawowy na zadanie pn: „Przebudowa drogi ul. Ruczajowej w Pieńsku”. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należyzałączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanegokwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawieraćnastępujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji(zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanymw gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pieńsk, - określenie wierzytelności, która ma byćzabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia, - termin ważnościgwarancji/poręczenia, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczeniabezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art.98 ust. 6 ustawy Pzp. 6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposóbnieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lubzłożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 7) Zamawiającydokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 8) Zamawiającyzatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionychprzedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców w formie oryginału lub kopii poświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożona oferta musi być podpisana w taki sposób,by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwoskłada się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.2. W odniesieniu do wymagańpostawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie musiudokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i 2 oraz 109 ust.1 pkt.4,5,7-10 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 2-3 ustawyPZP (pkt VII SIWZ) musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscywykonawcy łącznie. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie zpełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznegoponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz za szkody powstałe z tytułuczynów niedozwolonych.5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zobowiązuje wykonawcówprzed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowyregulującej współpracę tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami §14. 1 projektu umowy który stanowi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal iudostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nie dotyczy
2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe w pensjonacie - Jelenia Góra
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę prace wykończeniowe w pensjonacie: - podwieszenie sufitów gk - gipsowe gładzie ścienne - malatury - montaż oświetlenia, gniazd sieciowych itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pieńsk: Przebudowa drogi gminnej ul. Szkolna w Pieńsku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa zaplecza techniczno-garażowego przy ulicy Towarowej 17.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Łącku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI