Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek wyznaczonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPieńsk
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-29
  • ZamawiającyGMINA PIEŃSK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00031234
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757786511-514

1.5.8.) Numer faksu: 757786405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd041a10-990b-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001735/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.piensk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniukomunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacjielektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, e PUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztyelektronicznej, e-mail nowicki@piensk.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbieraniakorespondencji elektronicznej:Zamawiający wymaga, aby w tytule maila był podany nr sprawy, coułatwi komunikację pomiędzy stronami postępowania. 2) Wszelką korespondencję związaną zniniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem ePUAP lub poczty elektronicznejna adres: nowicki@piensk.com.pl Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrzedoZamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udziałwpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwnioskuoraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniakorespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały wRegulaminiekorzystania z mini Portalu dostępnym podadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminie e PUAP.5) Wykonawcaprzystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, akceptuje warunkikorzystania zmini Portalu, określone w Regulaminie miniPortalu orazzobowiązuje się korzystając zminiPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6) Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofaniaoferty oraz do komunikacjiwynosi150 MB.7) Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowaw art. 125 ust. 1 pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych orazinnych informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datęich przekazania naePUAP.8) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna(inna niż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwemdedykowanegoformularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mini Portal (Formularz dokomunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługująsięnumerem ogłoszenia (BZP).9) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektronicznekopiedokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularzadokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składaniadokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń zapomocą pocztyelektronicznej, na adres email: nowicki@piensk.com.pl Sposób sporządzeniadokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musibyć zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznychdladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursie)10) Zamawiający nie przewiduje sposobukomunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwanedalej„RODO”)(Dz.U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem danych osobowychjest PaniAgnieszka Demichowicz Z administratorem można się skontaktować poprzezadresemail:iod@piensk.com.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;2)Administratorwyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktowaćpoprzezemailiod@piensk.com.pl Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wewszystkichsprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z prawzwiązanych zprzetwarzaniem danych;3) zgodnie z treścią art. 6ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana daneosoboweprzetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawieprowadzonegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowieńumownychzwiązanych z wykonywanym zamówieniem;4) w związku z przetwarzaniem Pani/Panadanych w celachwskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lubkategoriomodbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umówpowierzeniaprzetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowieńumownych,5) wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6)Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat oddnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) posiada Pani/Pan prawodo:a)dostępu dodanych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądaćod osoby, którejdane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego;b)sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16RODO, przyczym skorzystaniez niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie zgodnym z ustawą–Prawo zamówieńpublicznych;c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art.18RODO, przy czymwystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasuzakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego;d) wniesienia skargi do PrezesaUrzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych naruszaprzepisyRODO;8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia lub przenoszenia danychosobowych,b)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;9)podanie danychosobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego orazrealizacjipostanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwościrozpatrzenia ofertyzłożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.04.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1402681,91 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. BolesławaChrobrego, dla działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową ”.W ramach zadaniazostaną zrealizowane następujące roboty budowlane: 1. budowa sieci kanalizacji sanitarnej wrejonie ul. Batorego w Pieńsku na odcinku od ul. Przejazdowej do ul. Gospodarczej i w ciągudróg wyznaczonych w terenie pod zabudowę mieszkaniową. Włączenie należy dokonać doistniejącej kanalizacji sanitarnej ks200 w studni oznaczonej indeksem S0 zlokalizowanej na dz.168/22. Kanały odprowadzający ścieki sanitarne o łącznej długości L=1533,0 m wykonane będąz rur PCV-U litych, o sztywności obwodowej SN8 łączonych na uszczelkę. Na siecikanalizacyjnej należy wykonać studzienki kanalizacyjne rewizyjne systemowe z kręgówbetonowych DN1200mm, z włazami w klasie D-400 w ilości 36 sztuk. Z uwagi na fakt, że tereninwestycji nie pozwala na grawitacyjne odprowadzenie ścieków sanitarnych projektuje siępompownię ścieków P1 oraz odcinek kanalizacji ciśnieniowej D90, L=278,5 m. Ścieki zostanąprzetłoczone rurociągiem tłocznym PE DN90, SDR17, PE80, PN8 o długości L=278,50m dostudni rozprężnej DN1200 betonowej oznaczonej na PZT jako SR1, a następnie odcinkiemkanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odprowadzone do gminnej sieci sanitarnej. 2. UWAGA:Wszystkie miejsca kolizji z projektowanym uzbrojeniem w obrębie 10 m przed i za kolizją należywykonać ręcznie. Prace ziemne w obrębie budynku należy wykonać ręcznie. Do działek objętychinwestycją należy doprowadzić rurociągi kanalizacyjne celem uniknięcia ponownegowykonywania robót budowlanych w pasie drogowym podczas włączania nowych budynkówmieszkalnych. 3. Budowę odcinka wodociągu o średnicy DN125 PE-HD PE100 SDR11 odługości 2326,00 mb oraz DN110 PE-HD PE100 SDR11 o długości 3,50 mb. Źródłem zasilaniaodcinka wodociągu będzie wodociąg w80 na dz. nr 36 i wA100 na dz. nr 154. Wodociąg należypołączyć z istniejącymi wodociągami w ulicach krzyżujących się z ul. Batorego zgodnie zprofilami sieci wodociągowej. Węzły na sieci wodociągowej rozwiązać za pomocą trójnikówzgrzewanych oraz zasuw żeliwnych z kielichami wciskowymi do PE. Należy wykonać wodociągz rur PE-HD PE 100 SDR11 DN125 i 110. Rurociągi wodociągowe należy posadowić zzagłębieniem minimum 1,7 m. Wodociąg będzie odwadniany i odpowietrzany za pomocąhydrantów pożarowych nadziemnych DN80 i dodatkowo odpowietrzany za pomocą przyłączywodociągowych. 4. Nawierzchnie istniejących dróg gruntowych po zakończeniu inwestycji należyodtworzyć do stanu pierwotnego z wyrównaniem i utwardzeniem nawierzchni umożliwiającej komunikację pojazdów mechanicznych WAŻNE: Szczegółowy zakres robót zawarty jest wdokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi pomoc w określeniuzakresu robót. Przedmiar robót nie jest podstawą ilościową do wyceny oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniająwarunki,dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowejWarunek będzie uznany zaspełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumentpotwierdzający, że jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na sumę gwarancyjnąnie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion00/100)2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeliWykonawca wykaże, że w okresieostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycieorazzgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej dwierobotybudowlane, polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieciwodno-kanalizacyjnej odługości nie mniejszej niż 2 km sieci wodociągoweji 1,5 km sieci kanalizacyjnej o wartości niemniejszej niż 1 500.000,00 zł brutto.Powyższe warunki, tj. długości sieci i wartości inwestycjimuszą spełniać dwieroboty budowlane z osobnab) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeliWykonawca wykaże, że dysponuje lubbędzie dysponował przynajmniej jedną osobą lubosobami, które będą uczestniczyćw realizacji zamówienia posiadającymi uprawienia zgodnie zwymogami ustawyPrawo budowlane ( tekst jedn.: Dz.U. 2020r. poz. 1333) do pełnieniasamodzielnychfunkcji technicznych w budownictwie tj. sanitarnej, bez ograniczeń.W przypadkupodmiotów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytoriumRzeczpospolitejPolskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały równoważneuprawnienia dow/w.Zamawiający uzna uprawnienia równoważne zdobyte na podstawie przepisówobowiązującychprzed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktówwykonawczych doniniejszej ustawy– w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawobudowlane (t.j. Dz. U.2020 r. poz. 1333).Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania wofercie lub we wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu imion i nazwisk osóbwykonujących czynności przy realizacji zamówieniawraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji informacjioDziałalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych niewcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji.2.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o brakuprzynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.o ochronie konkurencji ikonsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie odinnego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej3. W przypadkuwykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów nazasadach określonych wart. 118 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniudo tych podmiotów dokumentwymieniony w pkt IX.4.1).4. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentówwymienionych w pktIX.4.1), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanieczęścizamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawcapolegana zasadach określonych w art. 118 ustawy.5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia, dokumentywymienione w pkt. IX.4.1) winien dołączyć każdy podmiotwystępujący wspólnie. Dokumentwinien być potwierdzony za zgodność z oryginałem i złożony w formieelektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z § 14 ust.3Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. wsprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakichmożeżądać zamawiający od wykonawcy.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium RzeczpospolitejPolskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX.4.1) składadokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości,jegoaktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jegodziałalnośćgospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzajusytuacji wynikającej zpodobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęciatej procedury. Dokumenty powinnybyć wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przedupływem terminu składania ofert.7. Jeżeli w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którychmowa w pkt IX.4. ppkt.5, zastępuje się jeodpowiednio w całości lub w części dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy,ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miałdotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlubmiejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przedorganemsądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowegolub gospodarczego,właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniawykonawcy. Dokumenty powinny byćwystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przedupływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniana sumęgwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100).2.Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeliokresprowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz załączeniemdowodów określających,czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane zostaływykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanieuzyskaćtych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.3. Wykazu osób, skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjąopodstawie do dysponowania tymi osobami.4. Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celuwykazania spełnienia, w zakresie,w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziałuw postępowaniu jeżeliwykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Jeżeli z uzasadnionejprzyczynywykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowychśrodkówdowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, którew wystarczającysposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunkuudziału w postępowaniu lubkryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lubfinansowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz2) Wykonawca dołącza doofertyoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu wzakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzającybrak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzieńskładaniaofert,tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazanewSWZ.3)Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialniepotwierdzonyodpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik oile prawo dopodpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostępbądź z innychdokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musijednoznacznie określaćczynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 4)Dowód wniesienia w adi u m z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz zokreśleniem sposobu zwrotuwadium;5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddaniawykonawcy do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeliwykonawca,zgodnie z art.125ust. 5 ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innychpodmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa wpunktach IX.6.1) – 7).6)W przypadkuwykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówienia wykonawcy zobowiązani są doustanowienia pełnomocnika. Dokumentpełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikałoumocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawcównależy załączyć dooferty.Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawieraćw szczególnościwskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,-wszystkich wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych znazwy z określeniem adresusiedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jegoumocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływemterminuskładania ofert, wnieść wadium w kwocie: 18 000,00 zł (słownie złotych:osiemnaścietysięcy 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formachwskazanych w art. 97 ust. 7ustawy Pzp.3. Wadium musi obejmować pełen okres związaniaofertą.4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Wadium wnoszonew pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy:Bank Spółdzielczy w Pieńsku60 8382 0001 0000 0202 2000 0060, z oznaczeniem: trybpodstawowy na zadanie pn: „Budowasieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. BolesławaChrobrego, dla działek wyznaczonych podzabudowę mieszkaniową”. Wadium musi być nakoncie Zamawiającego przed upływem terminuskładania ofert.5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do ofertyw oryginalepostaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisemelektronicznymprzez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwędającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),gwaranta/poręczycielaoraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanymw gwarancji lub poręczeniu musi byćGmina Pieńsk,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczonagwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważnościgwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczeniabezwarunkowo, napierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art.98 ust. 6ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposóbnieprawidłowylub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lubzłożyłwniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawyPzp,zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiającydokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5ustawy Pzp.8) Zamawiającyzatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawyPzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtakim przypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówieniapublicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisaneprzez upoważnionychprzedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców w formie oryginału lubkopii poświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożona oferta musi byćpodpisana w taki sposób,byprawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występującychwspólnie.Pełnomocnictwoskłada się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.2. Wodniesieniu do wymagańpostawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawcówwystępujących wspólnie musiudokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108ust. 1 i 2 oraz 109ust.1pkt.4,5,7-10 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 2-3ustawyPZP (pkt VII SIWZ) musi spełniać co najmniej jeden wykonawcasamodzielnie lubwszyscy wykonawcy łącznie. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczeniadokonywane będąwyłącznie z pełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówieniapublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowyoraz za szkody powstałez tytułu czynów niedozwolonych.5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiającyzobowiązujewykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, doprzedłożeniaumowy regulującej współpracę tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami §14. 1 projektu umowy który stanowi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal iudostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nie dotyczy
2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 20 kW - Jarosław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 20 kW wraz z magazynami energii o pojemności 20-25 kWh. Montaż na dachu o niewielkim kącie nachylenia, pokrytym papą, na wiacie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI