II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IZM.I.272.5.2017.MA.
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych (pranie, dezynfekcja, prasowanie, krochmalenie i maglowanie pościeli, obrusów, ręczników, firan, zasłon, fartuchów ochronnych, reperacja uszkodzeń oraz pakowanie, segregacja i znakowanie bielizny czystej), a także transport (w tym załadunki i wyładunki) zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego - Namysłowskiego Centrum Zdrowia S.A. - przez okres 12 miesięcy. Przedmiot obejmuje odbiór bielizny brudnej przeznaczonej do prania w siedzibie Zamawiającego i dostarczanie bielizny czystej, do siedziby Zamawiającego po wykonaniu usługi własnym transportem i na własny koszt, zabranej dnia poprzedniego (pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 11:00 w systemie wahadłowym, bez pustych kursów).
2. Zestawienie bielizny:
L.p. Rodzaj bielizny Ilość kg / miesięcznie Częstotliwość prania
1. Bielizna fasonowa 50 1 raz w tygodniu
2. Bielizna płaska ogólno szpitalna; poszwy, poszewki prześcieradła, podkłady, koszule operacyjne 2 400 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
3. Bielizna noworodkowa i dziecięca: kaftaniki, koszulki, śpiochy, piżamy dziecięce, pieluchy tetrowe, bety, pościel dziecięca 130 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
4. Bielizna operacyjna: obłożenia, odzież operacyjna pracowników 400 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
5. Bielizna pozostała, ręczniki, koce, firanki 150 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
6. Odzież i bielizna pacjentów: piżamy, dresy, koszule nocne 100 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
7. Poduszki, kołdry 20 1 raz w tygodniu
(komora do dezynfekcji)
8. Mopy 30 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
Razem miesięcznie: 3 280
Razem rocznie: 39 360
3. Transport bielizny musi się odbywać jednym samochodem przystosowanym do przewozu bielizny szpitalnej z oddzielnymi, odizolowanymi komorami na brudną i czystą bieliznę (podział na strefy - bariera higieniczna eliminująca stykanie się bielizny czystej z brudną) lub dwoma samochodami do transportu czystej i brudnej bielizny.
4. Z uwagi na specyfikę zamówienia i obowiązujące u zamawiającego procedury higieniczno-sanitarne następujące części usług: pranie i dezynfekcja muszą być wykonywane w tym samym zakładzie pralniczym.
5. Wymagania:
1) Odbiór codzienny bielizny brudnej – 5 dni w tygodniu w godz. 9:00 do 11:00.
2) Dostawa bielizny czystej 5 dni w tygodniu w godz. 9:00 do 11:00.
3) Zwrot bielizny czystej następuje w ciągu 24 godzin od odbioru bielizny brudnej, za wyjątkiem bielizny oddanej w piątek- zwrot w poniedziałek.
4) Paczki bielizną czystą muszą być pakowane w worki foliowe (koszt Wykonawcy).
5) Każda paczka musi posiadać numer, identyfikacyjny, który odpowiadać będzie zestawieniu zbiorczemu, niezbędnemu do przyjmowania i odbieranie przez Zamawiającego prania.
6) Bielizna czysta musi być dostarczana w pakietach z podziałem asortymentowym i oddziałowym.
7) Odzież ochronna pracowników (bieliznę fasonową) należy oznakować systemem TERMOPACH bądź innym systemem trwale znakującym odzież wg kodu:
- szpital,
- oddział,
- imię i nazwisko użytkownika lub inne oznakowanie określające użytkownika.
8) Odzież ochronna pracowników (bieliznę fasonową) musi być dostarczana na wieszakach a następnie w workach foliowych.
9) Dostawa i odbiór bielizny szpitalnej i innych asortymentów odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarno- epidemiologicznymi.
10) Proces prania przeprowadzony zgodnie z wymaganiami higieniczno- sanitarnymi.
11) Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji niniejszego zamówienia do bezwzględnego przestrzegania reżimu higieniczno- sanitarnego i epidemiologicznego, przepisów bhp i p.poż i innych określonych odrębnymi przepisami.
12) Pralnia musi być wyposażona w pomieszczenie śluzy do dezynfekcji kontenerów transportowych.
13) W celu potwierdzenia stanu faktycznego ze złożoną ofertą Zamawiający, zastrzega sobie prawo do wizytacji w pralni Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę przed rozstrzygnięciem postępowania.
14) Odbiór bielizny brudnej i zwrot bielizny czystej odbywał się będzie w obecności osób upoważnionych z obu stron, za potwierdzeniem na drukach zdawczo- odbiorczych. Druki będzie na bieżąco dostarczał będzie wykonawca.
15) W razie stwierdzenia wad wykonanej usługi (ilość, jakość- wady prasowania, krochmalenia, niedopranie) których nie można było stwierdzić w momencie jej odbioru, Zamawiający zgłosi w sposób udokumentowany w ciągu 3 dni roboczych oraz oddeleguje swojego pracownika w celu uzasadnienia reklamacji.
16) Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszeni.
17) W przypadku awarii pralni Wykonawca zapewnia usługę w pralni zastępczej, która również spełnia wszystkie wymagania SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
98310000-9
Dodatkowe kody CPV:
98311000-6,
98315000-4,
60000000-8