OgĹoszenie nr 8374 - 2017
z dnia 2017-01-16 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 345172
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: SÄ
d OkrÄgowy w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
000324694, ul.
al. "SolidarnoĹci"Â
127,
00-898 Â
Warszawa, paĹstwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 4404212, faks
22 4405052, e-mail
rzp@warszawa.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.warszawa.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Inny: SÄ
dy
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Ĺwiadczenie usĹug medycznych z zakresu medycyny pracy na potrzeby SÄ
du OkrÄgowego w Warszawieâ
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
ZP/K/35/16
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1)Przedmiotem zamĂłwienia jest usĹuga polegajÄ
ca na Ĺwiadczeniu usĹug medycznych z zakresu medycyny pracy na potrzeby SÄ
du OkrÄgowego w Warszawie. 2) SzczegĂłĹowy opis przedmiotu zamĂłwienia zawiera ZaĹÄ
cznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia. 3) Przedmiot zamĂłwienia podzielony jest na dwie czÄĹci: a)czÄĹÄ nr I â Ĺwiadczenie usĹug medycznych z zakresu badaĹ medycyny pracy,. b) czÄĹÄ nr II â Ĺwiadczenie usĹug medycznych z zakresu badaĹ okulistycznych w ramach medycyny pracy. 4) ZamawiajÄ
cy dopuszcza skĹadanie ofert czÄĹciowych na jednÄ
lub dwie czÄĹci. 5)Przedmiot zamĂłwienia bÄdzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy dla odpowiedniej czÄĹci zamĂłwienia, stanowiÄ
cego ZaĹÄ
cznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia. 6) Miejsce realizacji zamĂłwienia - budynek zamawiajÄ
cego przy al. âSolidarnoĹciâ 127 w Warszawie. 7)Wykonawca moĹźe powierzyÄ wykonanie czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy, z zastrzeĹźeniem pkt 8. Wykonawca zobowiÄ
zany jest do wskazania w ofercie czÄĹci zamĂłwienia, ktĂłrej wykonanie zamierza powierzyÄ podwykonawcy i podania przez wykonawcÄ nazw firm podwykonawcĂłw. 8)ZamawiajÄ
cy ĹźÄ
da, aby przed przystÄ
pieniem do wykonania zamĂłwienia wykonawca, o ile sÄ
juĹź znane, podaĹ nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawcĂłw i osĂłb do kontaktu z nimi, zaangaĹźowanych w usĹugi. Wykonawca zawiadamia zamawiajÄ
cego o wszelkich zmianach danych, o ktĂłrych mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamĂłwienia, a takĹźe przekazuje informacje na temat nowych podwykonawcĂłw, ktĂłrym w późniejszym okresie zamierza powierzyÄ realizacjÄ usĹug. 9)JeĹźeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na ktĂłrego zasoby wykonawca powoĹywaĹ siÄ, na zasadach okreĹlonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania speĹniania warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu, wykonawca jest obowiÄ
zany wykazaÄ zamawiajÄ
cemu, Ĺźe proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie speĹnia je w stopniu nie mniejszym niĹź podwykonawca, na ktĂłrego zasoby wykonawca powoĹywaĹ siÄ w trakcie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia. 10)JeĹźeli powierzenie podwykonawcy wykonania czÄĹci zamĂłwienia nastÄpuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na ĹźÄ
danie zamawiajÄ
cego przedstawia oĹwiadczenie, o ktĂłrym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oĹwiadczenia lub dokumenty potwierdzajÄ
ce brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 11)JeĹźeli zamawiajÄ
cy stwierdzi, Ĺźe wobec danego podwykonawcy zachodzÄ
podstawy wykluczenia, wykonawca obowiÄ
zany jest zastÄ
piÄ tego podwykonawcÄ lub zrezygnowaÄ z powierzenia wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy. 12) Postanowienia z pkt 8-11 stosuje siÄ takĹźe wobec dalszych podwykonawcĂłw. 16)Powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialnoĹci za naleĹźyte wykonanie tego zamĂłwienia.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Tak
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
85121000-3
Dodatkowe kody CPV:
85121200-5
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
CZÄĹÄ NR: 1Â Â
| NAZWA: Ĺwiadczenie usĹug medycznych z zakresu badaĹ medycyny pracy na potrzeby SÄ
du OkrÄgowego w Warszawie |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 22/12/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT118740.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
PETRA MEDICA Sp.z o.o,Â
,Â
Grochowska 166 ,Â
04-329,Â
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 118740.00 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 118740.00 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 179623.40 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZÄĹÄ NR: 2Â Â
| NAZWA: Ĺwiadczenie usĹug medycznych z zakresu badaĹ okulistycznych w ramach medycyny pracy na potrzeby SÄ
du OkrÄgowego w Warszawie |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 22/12/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT77000 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
PETRA MEDICA Sp. z o.o.,Â
,Â
ul. Grochowska 166,Â
04-329,Â
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 77000 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 77000 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 77000 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.