II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: UsĹugi naprawy sprzÄtu AGD w obiektach WrocĹawskiego ZespoĹu ĹťĹobkĂłw.
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
Znak postÄpowania ZP-110/WZĹť/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia jest usĹuga naprawy sprzÄtu AGD w 16 obiektach WrocĹawskiego ZespoĹu ĹťĹobkĂłw. UsĹuga bÄdzie wykonywana w nastÄpujÄ
cych obiektach ZamawiajÄ
cego: 1) ĹťĹobek nr 1 â ul. Lwowska 20, WrocĹaw, 2) ĹťĹobek nr 2 â ul. Zemska 33, WrocĹaw, 3) ĹťĹobek nr 3 â ul. BiaĹowieska 27, WrocĹaw 4) ĹťĹobek nr 4 â ul. KĹodnicka 25, WrocĹaw, 5) ĹťĹobek nr 5 â ul. Dokerska 5, WrocĹaw, 6) ĹťĹobek nr 6- ul. Krowia 1, WrocĹaw- obiekt w remoncie 7) ĹťĹobek nr 7 â ul. Drukarska 9, WrocĹaw, 8) ĹťĹobek nr 8 â ul. SÄ
dowa 6, WrocĹaw, 9) ĹťĹobek nr 9 â ul. WroĹskiego 13d, WrocĹaw, 10) ĹťĹobek nr 10 â ul. Henryka Brodatego 17, WrocĹaw, 11) ĹťĹobek nr 11 â ul. Hubska 39, WrocĹaw, 12) ĹťĹobek nr 12 â ul. JugosĹowiaĹska 85 a, WrocĹaw,- obiekt w remoncie 13) ĹťĹobek nr 13 â ul. Wieczysta 107, WrocĹaw, 14) ĹťĹobek nr 14 â ul. Mulicka 4c, WrocĹaw, 15) ĹťĹobek nr 15 â ul. Ĺukowa 37, WrocĹaw, 16) Budynek Administracji â ul. Fabryczna 15, WrocĹaw 3.WspĂłlny SĹownik ZamĂłwieĹ (CPV): 50.80.00.00-3 róşne usĹugi w zakresie napraw i konserwacji 4.Wykaz urzÄ
dzeĹ zawiera zaĹÄ
cznik nr 4 do umowy. ZamawiajÄ
cy na etapie realizacji umowy dopuszcza dodanie urzÄ
dzeĹ, ktĂłre nie zostaĹy ujÄte w zaĹÄ
czniku nr 4 do umowy w ramach kwoty na jakÄ
zostanie zawarta umowa. 5.Wykonawca bÄdzie wykonywaĹ przedmiot zamĂłwienia przy uĹźyciu wĹasnych narzÄdzi i sprzÄtu oraz przez siebie dostarczonych czÄĹci zamiennych oraz materiaĹĂłw niezbÄdnych do przeprowadzenia serwisu, konserwacji i naprawy. 6. Wykonawca bÄdzie ponosiĹ peĹnÄ
odpowiedzialnoĹÄ za przekazane do naprawy mienie ZamawiajÄ
cego. 7.Wykonawca bÄdzie miaĹ w obowiÄ
zku przed przystÄ
pieniem do naprawy oszacowaÄ orientacyjne koszty naprawy . W przypadkach kosztĂłw szacowanych na ponad 50% wartoĹci naprawionego sprzÄtu, Wykonawca bÄdzie musiaĹ uzgodniÄ realizacjÄ naprawy z ZamawiajÄ
cym. JeĹźeli ZamawiajÄ
cy stwierdzi iĹź naprawa jest nieekonomiczna po stronie Wykonawcy bÄdzie sporzÄ
dzenie orzeczenia technicznego i przekazanie ZamawiajÄ
cemu. Za wystawienie orzeczenia Wykonawcy przysĹugiwaÄ bÄdzie wynagrodzenie nie wiÄcej niĹź 10% 1 roboczogodziny brutto. 8.Po zgĹoszeniu naprawy Wykonawca bÄdzie miaĹ w obowiÄ
zku zawiadomiÄ ZamawiajÄ
cego o dokĹadnym terminie naprawy za pomocÄ
poczty elektronicznej lub faxu. Czas reakcji serwisu na zgĹoszenie usterek sprzÄtu ZamawiajÄ
cy ustala na 24 godziny , naprawa od momentu zgĹoszenia winna byÄ zrealizowana w terminie 3 dni. 9.Wykonawca bÄdzie ponosiĹ wszelkie koszty tj. dojazdu, zaĹadunku, przewozu, rozĹadunku, opakowania i ubezpieczenia w czasie wykonania usĹugi. 10. W przypadku naprawy Wykonawca bÄdzie musiaĹ we wĹasnym zakresie dokonaÄ zakupu niezbÄdnych czÄĹci zamiennych . JakoĹÄ stosowanych czÄĹci zamiennych musi byÄ zgodna z normami obowiÄ
zujÄ
cymi w tym zakresie a w szczegĂłlnoĹci znakiem bezpieczeĹstwa. 11. Ĺrodki wykorzystywane do konserwacji , przeprowadzenia serwisu oraz napraw musza byÄ najwyĹźszej jakoĹci , posiadaÄ kartÄ charakterystyki , atest, bÄ
dĹş zezwolenie PaĹstwowego ZakĹadu Higieny lub Ministerstwa Zdrowia- ktĂłrÄ
to kopie Wykonawca przekaĹźe pracownikowi po zakoĹczonej usĹudze. 12. Napraw urzÄ
dzeĹ AGD Wykonawca bÄdzie dokonywaĹ w obiektach ZamawiajÄ
cego . JeĹźeli ze wzglÄdu na warunki techniczne naprawa u ZamawiajÄ
cego nie bÄdzie moĹźliwa, Wykonawca dokona naprawy we wĹasnym warsztacie, zachowujÄ
c zagwarantowane umowÄ
warunki i terminy usĹug. 13. SzczegĂłĹowy opis przedmiotu zamĂłwienia znajduje siÄ: - w Formularzu Cenowym stanowiÄ
cym zaĹÄ
cznik nr 3 do SIWZ; - w projekcie umowy stanowiÄ
cym zaĹÄ
cznik nr 4 do SIWZ; 14. Stosownie do treĹci art. 29 ust 3a ustawy Pzp ZamawiajÄ
cy wymaga zatrudnienia przez WykonawcÄ lub PodwykonawcÄ na podstawie umowy o pracÄ , osĂłb â minimum 1 osobÄ wykonujÄ
cych nastÄpujÄ
ce czynnoĹci w zakresie realizacji zamĂłwienia: a) czynnoĹci zwiÄ
zane z, serwisem, konserwacjÄ
oraz naprawÄ
sprzÄtu AGD ; b) wystawianie orzeczeĹ stwierdzajÄ
cych niesprawnoĹÄ urzÄ
dzenia. 14.1. Wykonawca zobowiÄ
zuje siÄ aby pracownicy wykonujÄ
cy czynnoĹci opisane w punkcie 14 a), b) byli zatrudnieni na umowÄ o pracÄ w rozumieniu przepisĂłw ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy ( Dz.U. z 2014 r, poz. 1502 z późn. zm.). 14.2. Wykonawca zobowiÄ
zuje siÄ przedĹoĹźyÄ do wglÄ
du zanonimizowanych umĂłw o pracÄ zawartych przez WykonawcÄ/PodwykonawcÄ z pracownikami wykonujÄ
cymi czynnoĹci wskazane w punkcie 14 a), b) na kaĹźde wezwanie ZamawiajÄ
cego w terminie 5 dni. 14.3. NieprzedĹoĹźenie przez WykonawcÄ zanonimizowanych umĂłw zawartych przez WykonawcÄ z pracownikami wykonujÄ
cymi czynnoĹci, o ktĂłrych mowa powyĹźej w terminie wskazanym przez ZamawiajÄ
cego zgodnie z punktem 14.2 bÄdzie traktowane jako niewypeĹnienie obowiÄ
zku zatrudnienia pracownikĂłw na podstawie umowy o pracÄ oraz bÄdzie skutkowaÄ naliczeniem kar umownych w wysokoĹci okreĹlonej w zaĹÄ
czonym do SIWZ projekcie umowy â stanowiÄ
cym zaĹÄ
cznik nr 4. 14.4. ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie moĹźliwoĹÄ kontroli zatrudnienia osĂłb przez caĹy okres realizacji zamĂłwienia tj. wezwanie wykonawcÄ do zĹoĹźenia dokumentĂłw potwierdzajÄ
cych zatrudnienia osĂłb wykonujÄ
cych czynnoĹci opisane w pozycji 14 a), b). 14.5. PowyĹźszy wymĂłg dotyczy rĂłwnieĹź ewentualnych podwykonawcĂłw. 14.6. ZamawiajÄ
cy dopuszcza aby osoba fizyczna , ktĂłra prowadzi jednoosobowÄ
dziaĹalnoĹÄ gospodarczÄ
osobiĹcie wykonywaĹa czynnoĹci z zwiÄ
zane z realizacjÄ
umowy. W takim przypadku do realizacji umowy, Wykonawca nie bÄdzie zobowiÄ
zany do zatrudnienia pracownika. 15.ZamawiajÄ
cy przewiduje moĹźliwoĹÄ wyĹÄ
czenia z uĹźytkowania , w zwiÄ
zku z planowanymi pracami remontowymi co najwyĹźej 2 obiektĂłw WrocĹawskiego ZespoĹu ĹťĹobkĂłw tj. w terminie od lipca 2017 r . W powyĹźszym przypadku ZamawiajÄ
cy przewiduje moĹźliwoĹÄ skorzystania z art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamĂłwieĹ publicznych ( Dz. U. z 2015 r 2164 z późniejszymi zmianami)
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
50800000-3
Dodatkowe kody CPV: