Usługi naprawy sprzętu AGD w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi naprawy sprzętu AGD w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWrocławski Zespół Żłobków
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-16
  • Numer ogłoszenia2017/2016/8341
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 8341 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.
Wrocław: Usługi naprawy sprzętu AGD w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 376488

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna  15, 53-609  Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. +4871 365 03 46, faks +4871 365 03 47, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi naprawy sprzętu AGD w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
Znak postępowania ZP-110/WZŻ/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy sprzętu AGD w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Usługa będzie wykonywana w następujących obiektach Zamawiającego: 1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław, 2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław, 3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław 4) Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5) Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław, 6) Żłobek nr 6- ul. Krowia 1, Wrocław- obiekt w remoncie 7) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław, 8) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, 9) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 10) Żłobek nr 10 – ul. Henryka Brodatego 17, Wrocław, 11) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław, 12) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław,- obiekt w remoncie 13) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław, 14) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław, 15) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław, 16) Budynek Administracji – ul. Fabryczna 15, Wrocław 3.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 4.Wykaz urządzeń zawiera załącznik nr 4 do umowy. Zamawiający na etapie realizacji umowy dopuszcza dodanie urządzeń, które nie zostały ujęte w załączniku nr 4 do umowy w ramach kwoty na jaką zostanie zawarta umowa. 5.Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz przez siebie dostarczonych części zamiennych oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia serwisu, konserwacji i naprawy. 6. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przekazane do naprawy mienie Zamawiającego. 7.Wykonawca będzie miał w obowiązku przed przystąpieniem do naprawy oszacować orientacyjne koszty naprawy . W przypadkach kosztów szacowanych na ponad 50% wartości naprawionego sprzętu, Wykonawca będzie musiał uzgodnić realizację naprawy z Zamawiającym. Jeżeli Zamawiający stwierdzi iż naprawa jest nieekonomiczna po stronie Wykonawcy będzie sporządzenie orzeczenia technicznego i przekazanie Zamawiającemu. Za wystawienie orzeczenia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie nie więcej niż 10% 1 roboczogodziny brutto. 8.Po zgłoszeniu naprawy Wykonawca będzie miał w obowiązku zawiadomić Zamawiającego o dokładnym terminie naprawy za pomocą poczty elektronicznej lub faxu. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterek sprzętu Zamawiający ustala na 24 godziny , naprawa od momentu zgłoszenia winna być zrealizowana w terminie 3 dni. 9.Wykonawca będzie ponosił wszelkie koszty tj. dojazdu, załadunku, przewozu, rozładunku, opakowania i ubezpieczenia w czasie wykonania usługi. 10. W przypadku naprawy Wykonawca będzie musiał we własnym zakresie dokonać zakupu niezbędnych części zamiennych . Jakość stosowanych części zamiennych musi być zgodna z normami obowiązującymi w tym zakresie a w szczególności znakiem bezpieczeństwa. 11. Środki wykorzystywane do konserwacji , przeprowadzenia serwisu oraz napraw musza być najwyższej jakości , posiadać kartę charakterystyki , atest, bądź zezwolenie Państwowego Zakładu Higieny lub Ministerstwa Zdrowia- którą to kopie Wykonawca przekaże pracownikowi po zakończonej usłudze. 12. Napraw urządzeń AGD Wykonawca będzie dokonywał w obiektach Zamawiającego . Jeżeli ze względu na warunki techniczne naprawa u Zamawiającego nie będzie możliwa, Wykonawca dokona naprawy we własnym warsztacie, zachowując zagwarantowane umową warunki i terminy usług. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się: - w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; - w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 14. Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę , osób – minimum 1 osobę wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) czynności związane z, serwisem, konserwacją oraz naprawą sprzętu AGD ; b) wystawianie orzeczeń stwierdzających niesprawność urządzenia. 14.1. Wykonawca zobowiązuje się aby pracownicy wykonujący czynności opisane w punkcie 14 a), b) byli zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy ( Dz.U. z 2014 r, poz. 1502 z późn. zm.). 14.2. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności wskazane w punkcie 14 a), b) na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni. 14.3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z punktem 14.2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy – stanowiącym załącznik nr 4. 14.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób przez cały okres realizacji zamówienia tj. wezwanie wykonawcę do złożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w pozycji 14 a), b). 14.5. Powyższy wymóg dotyczy również ewentualnych podwykonawców. 14.6. Zamawiający dopuszcza aby osoba fizyczna , która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą osobiście wykonywała czynności z związane z realizacją umowy. W takim przypadku do realizacji umowy, Wykonawca nie będzie zobowiązany do zatrudnienia pracownika. 15.Zamawiający przewiduje możliwość wyłączenia z użytkowania , w związku z planowanymi pracami remontowymi co najwyżej 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków tj. w terminie od lipca 2017 r . W powyższym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r 2164 z późniejszymi zmianami)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 50800000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT30000.00
WalutaPN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Kowalski Grzegorz TOPGASTRO,  ,  AL. Armii Krajowej 45 ,  50-451,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35670,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35670,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35670,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI