„Dostawa odczynników do wykonywania badań immunohistochemicznych – 2 zadania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa odczynników do wykonywania badań immunohistochemicznych – 2 zadania”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Samodzielny Publczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
  • Data publikacji ogłoszenia2017-03-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/52556
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 52556 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.
Lublin: „Dostawa odczynników do wykonywania badań immunohistochemicznych – 2 zadania”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18663-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22460-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli, krajowy numer identyfikacyjny 431219360, ul. dr K. Jaczewskiego  7, 20-090   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 454 1762, 81 454 1761, faks 81 747 63 27, e-mail kjuscinski@cozl.pl, zampub@cozl.eu
Adres strony internetowej (URL): www.col.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa odczynników do wykonywania badań immunohistochemicznych – 2 zadania”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
„Dostawa odczynników do wykonywania badań immunohistochemicznych – 2 zadania” Zadanie 1 – Dostawa odczynników do wykonywania badań immunohistochemicznych z dzierżawą aparatury (SYSTEM IHC) do automatycznego, standaryzowanego wykonania 18 500 oznaczeń wraz z odpowiednimi buforami Zadanie 2 – Dostawa odczynników do wykonywania badań immunohistochemicznych do manualnego wykonania 2000 oznaczeń wraz z odpowiednimi buforami
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696300-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie 1 – Dostawa odczynników do wykonywania badań immunohistochemicznych z dzierżawą aparatury (SYSTEM IHC) do automatycznego, standaryzowanego wykonania 18 500 oznaczeń wraz z odpowiednimi buforami
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT669158.25
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.,  ,  ul. Wybrzeże Gdyńskie 6B,  01-531,  WArszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 722690.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 722690.91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 722690.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie 2 – Dostawa odczynników do wykonywania badań immunohistochemicznych do manualnego wykonania 2000 oznaczeń wraz z odpowiednimi buforami
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT62173.17
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agilent DGG Polska SP. z o.o.,  ,  ul. Świętojańska 134,  81-404,  Gdynia,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 67147.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67147.02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67147.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: 2017/2017/52436
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Lublin: usługa w zakresie transportu sanitarnego
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Zdrowie i uroda: dostawa produktów farmaceutycznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI