Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 809 Lublin – Krasienin – Kazimierzówka – Przytoczno...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 809 Lublin – Krasienin – Kazimierzówka – Przytoczno w zakresie rozbudowy mostu przez rzekę Ciemięga w m. Snopków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-07
  • Numer ogłoszenia2017/2017/61019
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 61019 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Lublin: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 809 Lublin – Krasienin – Kazimierzówka – Przytoczno w zakresie rozbudowy mostu przez rzekę Ciemięga w m. Snopków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33532-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 43505-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Turystyczna  , 20207   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 817 495 300, faks 817 495 341, e-mail dzp@zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 809 Lublin – Krasienin – Kazimierzówka – Przytoczno w zakresie rozbudowy mostu przez rzekę Ciemięga w m. Snopków
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
KU.371.26.2017.mg
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: • „Rozbudowie drogi wojewódzkiej nr 809 Lublin – Krasienin – Kazimierzówka – Przytoczno w zakresie rozbudowy mostu przez rzekę Ciemięga w m. Snopków” Klasyfikacja robót wg CPV: 45112730-1 Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45221111-3 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych, 45246000-3 Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: Zakres inwestycji obejmuje rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 809 w zakresie rozbudowy mostu przez rzekę Ciemięga w m. Snopków, zlokalizowanej w województwie lubelskim, w powiecie lubelskim na terenie gminy Jastków. Dokumentacja projektowa dostosowana jest do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych. Jako obiekt publiczny po zrealizowaniu rozbudowy, nie będzie posiadał ograniczeń dostępności przez wszystkich uczestników ruchu drogowego, w tym przez osoby niepełnosprawne, do czego obligują przepisy dotyczące wymagań m.in. dla warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne (j.t. Dz.U. z 2016r. poz. 124 z późn. zm.), drogowe obiekty inżynierskie (Dz.U. z 2000r. Nr 63 poz. 735 z późn. zm.) i budynki (j.t. Dz.U. z 2015r. poz. 1422 z późn. zm.). Zakres projektowanej inwestycji obejmuje następujące roboty branżowe: 1. Wymagania Ogólne • Nadzór Archeologiczny 2. Branża Drogowa • Roboty Przygotowawcze • Roboty Rozbiórkowe • Roboty Ziemne • Odwodnienie Korpusu Drogowego • Podbudowy • Nawierzchnie • Roboty Wykończeniowe • Elementy Ulic • Inne 3. Branża Mostowa • Roboty Rozbiórkowe • Budowa Mostu Przez Rzekę Ciemięga • Budowa Obieku Objazdowego • Oznakowanie I Urządzenia Bezpieczeństwa Ruchu 4. Branża Elektryczna • Przebudowa Sieci Elektroenergetycznej • Przebudowa I Budowa Oświetlenia Drogowego 5. Branża Sanitarna • Budowa Kanalizacji Deszczowej 6. Branża Inżynieria Ruchu • Oznakowanie Dróg I Urządzenia Bezpieczeństwa Ruchu 7. Branża Zieleń • Ścięcie Drzew, Krzewów, Karczowanie Pni Wykonawca zobowiązany jest do: • opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programów zapewnienia jakości, • opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeżeli Wykonawca nie zamierza przy prowadzeniu robót korzystać z projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót stanowiącego część dokumentacji projektowej. • utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. • wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. • wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości (lub części nieruchomości), przy udziale Zespołu Nadzoru, przed rozpoczęciem robót oraz po ich zakończeniu (dotyczy nieruchomości z ograniczonym decyzją ZRID sposobem korzystania). • w okresie trwania realizacji zamówienia do zimowego utrzymania rozbudowywanego odcinka drogi objętego umową, tj. wykonania prac mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu zgodnie z przyjętymi przez Zamawiającego standardami zimowego utrzymania dróg, • w przypadkach uzasadnionych uzyskania opinii ornitologa w zakresie obecności gniazd ptaków na drzewach przeznaczonych do wycinki w ramach realizacji zadania, • poinformowania o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót objętych pozwoleniem wodnoprawnym zarządcy rzeki tj. Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lublinie. • uzyskania pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej inwestycji. Wykonawca realizując ten obowiązek wskaże Zamawiającemu osobę, która będzie występowała przed właściwym organem administracyjnym jako pełnomocnik Zamawiającego i któremu Zamawiający zobowiązany jest udzielić pełnomocnictwa do reprezentowania go w postępowaniu o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Za działania tego pełnomocnika odpowiedzialność ponosić będzie Wykonawca. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlanych i wykonawczych, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze kosztorysu ofertowego pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze kosztorysu ofertowego ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektu budowlanego i wykonawczego oraz SST. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do sprawdzenia dokumentacji. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zatrudnienia na swój koszt nadzoru właścicielskiego związanego z przebudową urządzeń obcych oraz nadzoru innych Zarządców Dróg, Gospodarki Wodnej oraz specjalistycznego nadzoru przyrodniczego i archeologicznego wynikającego z uzgodnień realizacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie Robotami objętymi Kontraktem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zespołowi Nadzoru (Inspektorowi nadzoru robót branży mostowej koordynatorowi) do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji Robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania Robotami personel wskazany w ofercie. Wraz z podpisaną jednostronnie umową Wykonawca dostarczy oświadczenia osób, wykazanych do realizacji zamówienia, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych), o podjęciu obowiązków kierownika budowy, kierownika robót branżowych. Zamawiający podpisze Umowę po uprzednim zaakceptowaniu przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo-finansowy oraz przedłożeniu Tabeli Elementów Rozliczeniowych, Tabeli Elementów Scalonych oraz oświadczeń o przejęciu obowiązków kierownika budowy i kierowników robót branżowych. 2. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie (roboty budowlane) objęte będą rękojmią na okres czasu wynikający ze złożonej oferty . 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w dokumentacji zamówienia. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112730-1
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45110000-1, 45221111-3, 45246000-3, 45111200-0, 45233100-0, 45316100-6, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT2102388.30
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Dura Sp. z o.o,  ,  ul. Powojowa 3,  20-442,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Karya Sp. z o.o.,  ,  ul. Abramowicka 4,  20-442,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000052.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3091629.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2000052.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI