Przetarg 2017/2017/92187

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg 2017/2017/92187
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja rządowa terenowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-02
  • Numer ogłoszenia2017/2017/92187
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 92187 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Katowice:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35544

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27020829200000, ul. ul. J. Lompy  19, 40038   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 002 050, faks 322 002 060, e-mail zamowienia@slaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
ROZDZIAŁ I – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-28-11/2017 Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję 2. Kod CPV: 85 12 10 00-3 ogólne usługi lekarskie 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niżej wymienione zadania: 3.1 Zadanie nr 1 Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie działania KMP Katowice adres: ul. Lompy 19, 40-038 Katowice 3.2 Zadanie nr 2 Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie działania KPP Myszków adres: ul. Kościuszki 105, 42-300 Myszków 4. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług medycznych wobec osób doprowadzanych przez funkcjonariuszy do miejsca wykonywania badań, w tym: 4.1 Wykonanie badania lekarskiego i wystawienie zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym, a także (w przypadkach koniecznych) opatrzenie ran i wystawienie recepty na niezbędne leki oraz określenie ich dawkowania, 4.2 Pobrania krwi do pakietu do pobrania próbek krwi dostarczonego przez funkcjonariusza (bez badań analitycznych) oraz sporządzenia protokołu pobrania krwi/odstąpienia od pobrania krwi. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza, 4.3 Pobrania innego materiału biologicznego (np. ślina, mocz, włosy, wyskrobiny spod paznokci) bez badań analitycznych oraz sporządzenie protokołu z tego pobrania. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. 4.4 W sytuacji gdy wyniknie konieczność, przeprowadzenie badania osoby doprowadzonej do miejsca wykonywania badań przez lekarza specjalistę tj. wykonanie innego badania niż pisane w pkt. 4.1 w zakresie niezbędnym do wydania zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do umieszczenia osoby badanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym. 5. Badanie lekarskie na zlecenie Policji przewidziane jest: a) w art. 15 ust. 5 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1782 j.t. z późn. zm.) b) wydanym na podstawie art. 15 ust. 9 cytowanej ustawy rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. (Dz. U. poz. 1102) w sprawie badań osób zatrzymanych przez Policję, w sytuacji: - gdy osoba oświadcza, że cierpi na schorzenia wymagające stałego lub okresowego leczenia, którego przerwa nie powodowałoby zagrożenie życia lub zdrowia, - żąda przeprowadzenia badania lekarskiego, - posiada widoczne obrażenia ciała niewskazujące na stan nagłego zagrożenia zdrowia, - z posiadanych przez Policję informacji lub z okoliczności zatrzymania wynika, że osobą zatrzymaną jest: kobietą w ciąży, karmiąca piersią, osoba chora zakaźnie, osoba z zaburzeniami psychicznymi, nieletni po spożyciu alkoholu lub innego, podobnie działającego środka, c) wydanym na podstawie art. 15 ust. 10 cytowanej ustawy rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. (Dz. U. poz. 638 z późn. zm.) w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazów z tych pomieszczeń, pokoi i izb. 6. Zgodnie z § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz.U. poz. 1102) badania osób zatrzymanych mogą być wykonywane przez lekarza najbliższego Zakładu Opieki Zdrowotnej. W związku z powyższym Zakład Opieki Zdrowotnej w myśl ww. Rozporządzenia powinien być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1638 j.t. z późn. zm.) oraz być zlokalizowany w granicach administracyjnych poszczególnych Komend Miejskich/Powiatowych lub w odległości do 30 km. 7. Uzasadnienie odmowy wydania zgody na umieszczenie zatrzymanego w PDOZ winno być w formie pisemnej. 8. Świadczenie usług winno odbywać się przez całą dobę, bez względu na dzień tygodnia oraz święto, poza kolejnością wynikającą z procedury przyjęć pacjentów (z wyłączeniem przyjęć pacjentów, których życiu zagraża niebezpieczeństwo). 9 .Szacunkowa ilość przewidzianych badań określona została w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym w tabelach dla poszczególnych zadań. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb w tym za - kresie. 10. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy, oferowanej odległości, lub wskazanie odległości większej niż 30 km od siedziby KMP/KPP dla danego zdania, Wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ust.1 pkt.12 ustawy Pzp, a jego oferta odrzucona zgodnie z art.89 ust.1 pkt.2 i 5 ustawy Pzp. 10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych. 11. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, że miejsce świadczenia usługi wskazane w formularzu ofertowym nie ulegnie zmianie, chyba że nowe miejsce świadczenia będzie bliżej niż odległość wskazana w formularzu ofertowym oraz, że podwykonawca wpisany jest do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą. 12. W przypadku gdy osoba doprowadzona nie wyraża zgody na udzielenie jej pierwszej pomocy medycznej lub przeprowadzenie niezbędnego badania lekarskiego albo swoim zachowaniem uniemożliwia wykonanie tych czynności, koszt wystawienia zaświadczenia wynikał będzie z ceny wskazanej w cenniku obowiązującym u Wykonawcy w dniu wystawienia zaświadczenia. 13. Cena za wypełnienie protokołu po pobraniu krwi/odstąpienia od pobrania krwi lub innego materiału do badań laboratoryjnych i wydania pobranej krwi lub innego materiału funkcjonariuszowi doprowadzającemu osobę do badań, bez wykonania badań lekarskich i laboratoryjnych jest integralną częścią pobrania krwi lub innego materiału i zaoferowane ceny za pobranie krwi lub innego materiału biologicznego zawierają koszt wypełnienia protokołu. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy dla danego zadania będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Ilość świadczonych usług wskazana w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ została przez Zamawiającego przyjęta szacunkowo w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w przypadku innej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. Wartości wskazane w formularzu ofertowym należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 14. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 2 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 15. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres świadczonej Zamawiającemu czynności świadczenia usług lekarskich ( badanie osób zatrzymanych, pobrania krwi lub innego materiału do badania) były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. Z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.),zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z wzorem załącznika nr 5 do SIWZ) o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 85121000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 001   NAZWA: Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie KMP Katowice
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT53317.07
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi,  ,  Głowackiego 10,  40-052,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 002   NAZWA: Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie KPP Myszków
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT9887.80
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ,  ,  Aleja Wolności 29,  42-300,  Myszków,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI