Usługa ochrony fizycznej osób i mienia.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegopodmiot prawa publicznego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-02
  • Numer ogłoszenia2017/2017/91875
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 91875 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Radom: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 74427-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 67057488300000, ul. ul. Witosa  76, 26-600   Radom, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 48 3802000, faks 48 3802033 wew. 17, 48 3847607, e-mail zaopatrzenie@radkom.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://radkom.com.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://radkom.com.pl/postepowanie-122017/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
12/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie dozorowania i ochrony obiektów, terenu i mienia „RADKOM” Sp. z o.o. w Radomiu mająca na celu: 1)Zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu. 2)Ochronę mienia Zakładu przed kradzieżą i dewastacją. 3)Zabezpieczenie terenu Zakładu przed wjazdem / wejściem pojazdów i osób nieuprawnionych. Pracownik ochrony jest zobowiązany do zatrzymania i wylegitymowania osoby poruszającej się po terenie Zakładu bez kamizelki ostrzegawczej. Każdy przypadek należy odnotować w Książce dozoru. 4)Podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu. 5)Kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej. 6)Stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa publicznego. 7)Niedopuszczenie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach. 8)W przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. 9)W przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno- blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia. 10)Otwieranie bramy wjazdowej o godzinie 600 i zamykanie bramy wjazdowej tuż po zakończeniu pracy wagi. 11)Nadzór nad wyjazdami samochodów ze stabilizatem i balastem bramą na wagę przy Składowisku. 12)Kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zakładu. 13)Reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zakładu. Rejestracja zdarzenia z wyjaśnieniem przyczyny. 14)Niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych prób włamania i innych czynach przestępczych. 15)Sprawdzenie po godzinach pracy zakładu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT541800.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Agencja Ochrony KOWALCZYK Sp. z o. o. Agencja Ochrony MK Sp. z o. o.,  handlowy@aokowalczyk.pl,  ul. Chmielna 34,  00-020,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 666 414,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 666 414,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 828 282,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI