Ogłoszenie nr 91875 - 2017
z dnia 2017-06-02 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 74427-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
67057488300000, ul.
ul. Witosa
76,
26-600
Radom, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
48 3802000, faks
48 3802033 wew. 17, 48 3847607, e-mail
zaopatrzenie@radkom.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://radkom.com.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://radkom.com.pl/postepowanie-122017/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
12/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie dozorowania i ochrony obiektów, terenu i mienia „RADKOM” Sp. z o.o. w Radomiu mająca na celu:
1)Zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu.
2)Ochronę mienia Zakładu przed kradzieżą i dewastacją.
3)Zabezpieczenie terenu Zakładu przed wjazdem / wejściem pojazdów i osób nieuprawnionych. Pracownik ochrony jest zobowiązany do zatrzymania i wylegitymowania osoby poruszającej się po terenie Zakładu bez kamizelki ostrzegawczej. Każdy przypadek należy odnotować w Książce dozoru.
4)Podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji
i uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu.
5)Kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej.
6)Stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa publicznego.
7)Niedopuszczenie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach.
8)W przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej.
9)W przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno- blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia.
10)Otwieranie bramy wjazdowej o godzinie 600 i zamykanie bramy wjazdowej tuż
po zakończeniu pracy wagi.
11)Nadzór nad wyjazdami samochodów ze stabilizatem i balastem bramą na wagę
przy Składowisku.
12)Kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zakładu.
13)Reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia
się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zakładu. Rejestracja zdarzenia
z wyjaśnieniem przyczyny.
14)Niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych prób włamania i innych czynach przestępczych.
15)Sprawdzenie po godzinach pracy zakładu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT541800.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Agencja Ochrony KOWALCZYK Sp. z o. o. Agencja Ochrony MK Sp. z o. o.,
handlowy@aokowalczyk.pl,
ul. Chmielna 34,
00-020,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 666 414,00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 666 414,00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 828 282,00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.