Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Uczelnia Puliczna
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/74337
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 74337 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.
Białystok: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38180-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5056220700000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie  14, 15097   Białystok, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 857 457 117, faks 085 745 70 73, e-mail ac-dzp@uwb.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Puliczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
Dzp-391/8/D/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” - zadanie od 1 do 4. Zadanie nr 1: Stół konferencyjny na stelażu metalowym - 2 szt. Krzesło - 14 szt. Szafka pod zlew - 1 szt. Szafa ubraniowa - 1 szt. Komoda - 1 szt. Fotel obrotowy - 1 szt. Fotel obrotowy - 1 szt. Biurko - 1 szt. Kontener z dwiema szufladami - 3 szt. Biurko - 3 szt. Regał metalowy - 13 szt. Narożnik typu SAGA - 1 szt. Wieszak stojący - 1 szt. Zadanie nr 2: Biurko - 1 szt. Szafka socjalna - 1 szt. Regał na książki - 3 szt. Szafa biurowa - 2 szt. Szafa biurowa - 1 szt. Stół biurowy - 1 szt. Stolik pod komputer - 6 szt. Wieszak z półką - 1 szt. Krzesło obrotowe - 4 szt. Krzesło konferencyjne - 10 szt. Listwa odbojowa - 8 mb Zadanie nr 3: Krzesło obrotowe (biurowe) - 30 szt. Zadanie nr 4: Szafka aktowa trójdzielona, zamknięta - 1 szt. Szafka aktowa zamknięta - 1 szt. Fotel biurowy - 1 szt. Krzesła stacjonarne - 8 szt. Stół konferencyjny - 2 st. Półka pod klawiaturę z płyty meblowej na prowadnicach kulkowych - 1 szt. Metalowa podstawa pod komputer - 1 szt. Wieszak ubraniowy - 2 szt. Szafka aktowa otwarta - 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39121000-7, 39121200-8, 39111100-4, 39141100-3, 39112000-0, 39141300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa mebli dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT13742
Walutazłoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Mare Jóżef Mikołowski,  ,  ul. Przędzalniana 60A,  15-688,  Białystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11171,15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11171,15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43656,06
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa mebli dla Wydziału Filologicznego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT6585.00
Walutazłoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Mark Józef Mikołowski,  ,  ul. Przędzalniana 60A,  15-688,  Białystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6605,10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6605,10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18851,60
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa mebli dla Administracji Centralnej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT8536.58
Walutazłoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TOBO” DATCZUK Sp. jawna,  ,  Kuriany 104,  15-589,  Białystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9040,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9040,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23512,68
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Dostawa mebli dla Katedry Teologii Prawosławnej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT5921.14
Walutazłoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"TOBO” DATCZUK Sp. jawna,  ,  Kuriany 104,  15-589,  Białystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4244,73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4244,73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10824,00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów drogowych
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Dostawa jednorazowych noży chirurgicznych
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Białystok: Modernizacja pomieszczeń Bloku Operacyjnego Kliniki Kardiochirurgii USK w Białymstoku
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA W SALI OBSŁUGI KLIENTÓW – ODDZIAŁ ZUS W GDAŃSKU
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI