Zakup i dostawa materiałów drogowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa materiałów drogowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoNowa Wieś Lęborska
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminny Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/73947
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 73947 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.
Nowa Wieś Lęborska: Zakup i dostawa materiałów drogowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 58122-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 77073127900000, ul. ul. Młynarska  10, 84351   Nowa Wieś Lęborska, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 59 861-22-64, faks 59 861-22-64, e-mail gzuknwl@nwl.pl
Adres strony internetowej (URL): http://nwl.zakladkomunalny.com/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów drogowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
GKiZP 341.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionych materiałów drogowych, 44113000-5 drogowe materiały konstrukcyjne, z udokumentowanym potwierdzeniem, że materiał można wprowadzać do obrotu i nadaje się do budowy dróg zgodnie z prawem polskim w następujących ilościach: a) kostka brukowa – cegiełka wibroprasowana 20cm x 10cm: o grubości 8 cm czerwona z fazą - 350 m2 o grubości 6 cm szara z fazą - 2000 m2 o grubości 6 cm czerwona z fazą - 108 m2 b) krawężnik drogowy prosty szary (100cm x 30cm x 15cm o skosie 15cm) – 1800 szt. c) krawężnik drogowy łukowy R3 - 20 szt. d) obrzeże chodnikowe szare o wysokości 25cm i szerokości 8cm - 1800 szt. e) płyta żelbetowa typu JOMB ( 100 cm x 75 cm x min 12cm) – 8000 szt. f) korytko ściekowe betonowe o wymiarach: (33 cm x 60 cm x 15 cm) – 200 szt. g) Krawężnik drogowy szary najazdowy 100cm x 22cm x 15cm – 500 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę w/w materiałów w miarę potrzeb Zamawiającego wraz z rozładunkiem. 3. Ceny powyższych materiałów powinny uwzględniać wszystkie koszty potrzebne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z dowozem oraz rozładunkiem na terenie gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu. 4. Zamawiający będzie zgłaszał drogą elektroniczną e-mail lub telefonicznie potrzebę dostarczenia określonego materiału będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego przez Zamawiającego materiału w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym. Dostawa zamówionego materiału powinna być realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00. Miejsce dostawy obejmuje teren gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu. 5. Za palety, na których będą dostarczane w/w materiały Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego i nie będą podlegały zwrotowi. 6. Dodatkowo Wykonawca składając ofertę, udziela pisemnej gwarancji na okres minimum 36 miesięcy (w zależności od zadeklarowanego okresu gwarancji w formularzu oferty). Okres gwarancji będzie zaczynał się od daty wpływu faktury za dostarczone materiały. 7. Materiały, które stanowią przedmiot zamówienia mają przeznaczenie do wykonywania nawierzchni dla ruchu pieszego, kołowego i powinny posiadać deklarację właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają obowiązujące normy jakościowe: Kostka brukowa – zgodnie z PN-EN 1338:2005 i PN-EN 1338:2005/AC:2007, Krawężniki i obrzeża – zgodnie z PN-EN 1340:2004 i PN-EN 1340:2004/AC:2007, Płyty ażurowe oraz korytka – zgodnie z PN-EN 1339:2005 i PN-EN 1339:2005/AC:2007
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 44113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT377834.98
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZDROJEWSCY Sp. z o.o. sp. k.,  ,  ul. Rzemieślnicza 4,  83-322,  Stężyca,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 460053.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 460053.30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 535112.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4206F (ul. Kamienna) we Wschowie"
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie Gminy Kęty w 2017 r.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa płyt drogowych wielootworowych typu YOMB wraz z podsypką w roku 2017
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI