Przetarg 2017/2017/32392

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg 2017/2017/32392
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja rządowa terenowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2017-02-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/32392
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 32392 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.
Gdańsk:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24715

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 001021197, ul. ul. Długa  75/76, 80-831   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 3002300, 58 3002360, faks 58 3014318, e-mail is.przetargi@pm.mofnet.gov.pl, isdn@pm.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.gdansk.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-w-gdansku
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku. 2. Okres realizacji świadczenia planowany jest na 12 miesięcy i ulega zakończeniu z upływem dnia 28 lutego 2018 r. 3. Wykonawca oferuje dostęp do minimum 100 obiektów prowadzących zajęcia sportowo-rekreacyjne na terenie województwa pomorskiego, obejmujących dostęp w szczególności do: basenu, siłowni, sauny, squash-a, zorganizowanych zajęć ruchowych (w tym m.in. do: nauki tańca, aqua aerobiku, zajęć fitnessu, indor cycling, jogi, sztuk walki.) Liczba 100 obiektów musi być zachowana odrębnie dla kart typu „open” i kart z limitem 8 wejść do obiektów w danym okresie rozliczeniowym. 4. Przez jeden obiekt sportowo-rekreacyjny rozumie się budynek lub samodzielny lokal, który udostępnia co najmniej jedną usługę sportowo – rekreacyjną z zakresu wskazanego w ust. 3. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi odpowiadające swym przedmiotem treści zamówienia publicznego zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku, wówczas na gruncie prowadzonego postępowania zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty sportowe. Ciężar udowodnienia powyższego faktu spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia użytkownikom dostępu do obiektów sportowo – rekreacyjnych w następujących miejscowościach województwa pomorskiego: Gdańsk, Gdynia, Sopot, Bytów, Sopot, Chojnice, Człuchów, Kartuzy, Kościerzyna, Kwidzyn, Lębork, Malbork, Pruszcz Gdański, Puck, Słupsk, Starogard Gdański, Tczew, Wejherowo. W ramach spełnienia powyższego warunku Zamawiający dopuszcza dostępność obiektów w obrębie 40 km od ww. miejscowości. 6. W ramach Umowy Zamawiający planuje dokonać zakupu imiennych kart imiennych dla pracowników: 1) typu „open” (bez miesięcznego limitu wejść do obiektu) w szacunkowej ilości: 100 2) z limitem 8 wejść do obiektów w danym okresie rozliczeniowym (jeden miesiąc kalendarzowy) w szacunkowej ilości: 700 Wartości powyższe są jedynie danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie. 7. W ramach świadczonych usług Wykonawca zapewni pracownikom zamawiającego uczestniczącym w usłudze dostęp do kategorii zajęć sportowo-rekreacyjnych wskazanych w ust. 3. 8. Przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, Wykonawca dostarczy na wskazany adres, określoną liczbę kart sportowych uprawniających do korzystania przez zgłoszonego pracownika z usług objętych pakietem sportowo – rekreacyjnym w terminie do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia przedmiotu zamówienia. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy na 10 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający może aktualizować ww. listę poprzez wpisanie bądź wykreślenie Użytkowników na 15 dni roboczych przed rozpoczęciem miesięcznego okresu rozliczeniowego. W przypadku nie podania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim należy uznać, iż liczba uczestników programu nie zmieniła się. 9. Dostępność obiektu powinna pokrywać się z godzinami otwarcia obiektów i prowadzonych w nich zajęć sportowo – rekreacyjnych chyba, że wynika to z grafików lub zaistnienia wewnętrznych ograniczeń w danym obiekcie sportowo – rekreacyjnym. 10. Osoby zgłoszone przez Zamawiającego będą mogły korzystać wyłącznie osobiście, bez miesięcznego limitu wejść w opcji typu „open” lub z limitem 8 wejść do obiektów w danym okresie rozliczeniowym, o różnych porach tj. w godzinach otwarcia obiektu jednocześnie Zamawiający dopuszcza ograniczenia w dostępie do obiektów sportowo – rekreacyjnych w postaci limitu jednokrotnego wejścia do danego obiektu sportowo – rekreacyjnego w ciągu jednego dnia. 11. Przedmiot zamówienia powinien być świadczony na podstawie kart imiennych, wraz z zastosowaniem sposobu weryfikacji / rejestracji wejścia. Zamawiający dopuszcza weryfikację / rejestrację Użytkowników kart za pomocą dokumentu tożsamości i/lub podpisu na liście w obiekcie. Zamawiający nie dopuszcza innych sposobów weryfikacji / rejestracji Użytkowników kart. 12. Czas korzystania z zajęć w ramach usług, stanowiący przedmiot zamówienia, powinien wynosić nie mniej niż 40 minut, za wyjątkiem usług, gdzie minimalny limit nie został określony ze względów bezpieczeństwa, takich jak m.in. usługa sauny. 13. Cena imiennej karty zapewniającej miesięczny dostęp do korzystania z usług stanowiących przedmiot zamówienia w wymaganej przez Zamawiającego minimalnej ilości obiektów powinna obejmować całość świadczenia przedmiotu zamówienia bez jakichkolwiek dopłat, chyba że dopłaty wprowadzone są przez same punkty sportowo-rekreacyjne, ale ich wysokość nie przekracza wartości 25 zł. Ilość obiektów, które wprowadziły dopłaty nie powinna być większa niż 20 % obiektów na terenie województwa pomorskiego. 14. Zamawiający przewiduje dofinansowanie programu dla pracowników z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, wysokość dofinansowania zostanie ustalona po wyborze oferty. 15. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji usługi będzie składało się z: – części dofinansowanej przez Zamawiającego płatnej po zakończeniu miesięcznego okresu rozliczeniowego, – części niedofinansowywanej przez Zamawiającego płatnej indywidualnie przez Użytkownika usługi „z góry” przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, 16. Wykonawca w ramach umowy udostępni, także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach projektu, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy. Aktualna lista dostępnych usług oraz obiektów będzie dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. Dostęp do nowych usług nie spowoduje wzrostu cen jednostkowych wskazanych w ofercie. 17. Szczegóły i warunki oferty Wykonawca powinien przedstawić w regulaminie świadczenia usług dostarczonym przed podpisaniem umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1
Dodatkowe kody CPV: 92600000-7, 92610000-0, 92330000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT558000.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Benefit Szstems S.A. ,  ,  Plac Europejski 2 ,  00-844,  Warszawa,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 558000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 558000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 558000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI