II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablicy multimedialnej i projektora multimedialnego oraz okablowania wraz z montażem dla Wydziału Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
A120-211-196/16/MG
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32322000-6, 38652100-1, 32350000-8. 2. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa tablicy multimedialnej i projektora multimedialnego oraz okablowania, zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem dla Wydziału Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę sprzętu wraz z oprogramowaniem, 2) montaż oraz uruchomienie sprzętu wraz z oprogramowaniem, 3) przeszkolenie co najmniej 15 osób z obsługi sprzętu i oprogramowania w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia jego montażu i uruchomienia. Czas przeszkolenia powinien wynosić od dwóch do trzech godzin. * Przez określenie „dni robocze” Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych od pracy u Zamawiającego podanych na stronie internetowej UG. 4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w formularzu przedmiotowo – cenowym - załącznik nr 1a do SIWZ. 5. Miejsce dostawy sprzętu: Uniwersytet Gdański, Wydział Oceanografii i Geografii – Instytut Geografii, 80-352 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 4, pokój B304. 6. Sprzęt musi: 1) być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania; wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych, 2) być oznakowany (w tym oznakowanie „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.), 3) w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r. poz. 1203 z późn. zm.) posiadać: a) dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które zawierają informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która zawiera tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 7. Gwarancja producenta na sprzęt: 1) tablicę multimedialną – minimum 12 miesięcy, 2) projektor multimedialny – minimum 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIV SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 umowy. 8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 3 umowy, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie w pełnym zakresie, 3) niewykonania lub wadliwego wykonania montażu oraz uruchomienia sprzętu wraz z oprogramowaniem, 4) niewykonania przeszkolenia co najmniej 15 osób z obsługi sprzętu i oprogramowania. 9. W przypadkach określonych w pkt. 8 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 7 umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznej dostawy sprzętu zgodnego ze złożoną ofertą. Jeżeli termin dostawy przekroczy w tym przypadku termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 pkt. 1 umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
32322000-6
Dodatkowe kody CPV:
38652100-1,
32350000-8