Świadczenie usług polegających na wykonaniu kompleksowej obsługi serwisowej (kalibracja,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług polegających na wykonaniu kompleksowej obsługi serwisowej (kalibracja, przygotowanie do legalizacji/wzorcowania, przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa) testerów trzeźwości, urządzeń do badania zawartości alkoholu w organizmie oraz wideo rejestratorów i mierników prędkości wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/ wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja rządowa terenowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji
  • Data publikacji ogłoszenia2017-03-15
  • Numer ogłoszenia2017/2017/43667
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 43667 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług polegających na wykonaniu kompleksowej obsługi serwisowej (kalibracja, przygotowanie do legalizacji/wzorcowania, przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa) testerów trzeźwości, urządzeń do badania zawartości alkoholu w organizmie oraz wideo rejestratorów i mierników prędkości wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/ wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 9385-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 21022150800000, ul. ul. Kwiatowa  10, 66400   Gorzów Wielkopolski, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95, e-mail zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubuska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług polegających na wykonaniu kompleksowej obsługi serwisowej (kalibracja, przygotowanie do legalizacji/wzorcowania, przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa) testerów trzeźwości, urządzeń do badania zawartości alkoholu w organizmie oraz wideo rejestratorów i mierników prędkości wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/ wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP-22/16
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług polegających na wykonaniu kompleksowej obsługi serwisowej (kalibracja, przygotowanie do legalizacji/wzorcowania, przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa) testerów trzeźwości, urządzeń do badania zawartości alkoholu w organizmie oraz wideo rejestratorów i mierników prędkości wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/ wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego. 2.Kod CPV: 504100002 Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej . 3.Opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki do ogłoszenia o zamówieniu pn.INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH oraz pkt IV SIWZ przy czym: a) Części 1 dotyczy usługi kalibracji i legalizacji; b) Części 2, 4 i 5 dotyczy usługi kalibracji i wzorcowania c) Część 3 dotyczy tylko usługi kalibracji. 4. Zamawiający będzie zlecał wykonanie usług będących przedmiotem zamówienia sukcesywnie, w zależności od zaistniałych potrzeb. 5. W przypadku konieczności naprawy urządzenia wymagającej wymiany części, Zamawiający dopuszcza tylko wymianę części na fabrycznie nowe. Koszt części zamiennych nie wchodzi w skład oferty i nie podlega ocenie. Złożony przez Wykonawcę przed zawarciem umowy aktualny cennik, zawierający ceny części zamiennych dla poszczególnych urządzeń, których dotyczą przedmiotowe usługi, będzie stanowić załącznik do umowy zawartej z Wykonawcą, a wymienione w nim ceny będą obowiązywały minimum przez okres 1 roku (12 mcy) od dnia zawarcia umowy, po tymokresie ceny części zamiennych mogą ulec zmianie po udokumentowaniu źródła zmiany cen. 6.Wykonawca udzieli na wykonane naprawy i na wymienione podczas naprawy części gwarancji zgodnie z oferowanym w ofercie okresem gwarancji – minimalna wymagana gwarancja to 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia faktury VAT/ rachunku za wykonanie usługi. 7.Dostawa i odbiór urządzeń od Wykonawcy będzie odbywać się na koszt Zamawiającego (zgodnie z ceną podaną w ofercie) za pośrednictwem transportu jakim dysponuje Wykonawca. Po wcześniejszym uzgodnieniu Stron, dopuszcza się możliwość transportu urządzeń do/od Wykonawcy za pośrednictwem transportu własnego Zamawiającego. 8.Zamawiający wymaga ubezpieczenia przesyłki w przypadku transportu Wykonawcy. 9.W Formularzu Ofertowym wykonawca podaje cenę za wykonanie usługi transportu dla danego urządzenia tylko w jedną stronę. Jeżeli transport urządzenia odbywa się za pośrednictwem Wykonawcy w obie strony wtedy jako całkowity koszt transportu należy ująć cenę usługi transportu podaną w Formularzu Ofertowym dla danego urządzenia x 2. 10.Termin płatności – do 21 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT/ rachunku do Zamawiającego. 11.Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotowych usług przez Wykonawcę, warunki reklamacji, płatności itp. określa Projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. (ae, stosownie do danej części przedmiotu zamówienia) 12.Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 13.Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.). 14.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 15. Opis części zamówienia: a) Część 1 –Videorejestratory i mierniki prędkości: a.1) Rodzaj urządzeń i prognozowane ilości: - Miernik prędkości Rapid 1A - prognozowana ilość urządzeń – 1 szt. - Miernik prędkości Rapid 2Ka - prognozowana ilość urządzeń – 3 szt. - Laserowy Miernik Prędkości UltraLyte - prognozowana ilość urządzeń – 37 szt. - Videorejestrator PolCam - prognozowana ilość urządzeń – 11 szt. - Videorejestrator Videorapid 2A - prognozowana ilość urządzeń – 6 szt. - Ręczny Miernik Prędkości Iskra 1 - prognozowana ilość urządzeń – 17 szt. a.2) Wykonanie przedmiotowych usług będzie polegało na kalibracji zawierającej przygotowanie urządzeń do legalizacji (w tym przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa uszkodzonych urządzeń), a następnie na przekazaniu tych urządzeń do Okręgowego Urzędu Miar lub uprawnionego punktu legalizacyjnego (utworzonego zgodnie z ustawą Prawo o miarach z dnia 11 maja 2001 roku (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 884), w celu wykonania legalizacji. a.3) Usługę kalibracji zawierającą przygotowanie urządzenia do legalizacji (w tym przegląd techniczny, konserwację i ewentualną naprawę urządzeń) Wykonawca będzie wykonywał, po zakończeniu ważności świadectwa legalizacji każdego z urządzeń. a.4) Świadectwa legalizacji (wzór zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008 roku w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz.U. z 2008r., nr 5, poz. 29 z późn. zm.) mogą być wydawane tylko przez administracyjne organy miar lub akredytowane laboratoria posiadające certyfikat wydany przez Polskie Centrum Akredytacji. a.5) Częstotliwość świadczenia usług: legalizację radarowych urządzeń pomiarowych (wideorejestratory, mierniki prędkości) należy wykonać co 12 miesięcy. a.6) Termin realizacji usług – nie może przekroczyć 15 dni kalendarzowych: - w przypadku kalibracji, legalizacji, licząc od dnia odebrania urządzeń przez Wykonawcę, - w przypadku konieczności naprawy urządzenia, licząc od dnia wyrażenia zgody na dokonanie naprawy i zatwierdzenia jej wstępnej kalkulacji cenowej. b) Część 2 – Urządzenia do badania zawartości alkoholu: b.1) Rodzaj urządzeń i prognozowane ilości: – Alkotest Drager 5510 - prognozowana ilość urządzeń – 1 szt. – Alkotest Drager 7510 - prognozowana ilość urządzeń – 4 szt. – Alkotest Drager 6510 - prognozowana ilość urządzeń – 9 szt. – Alkotest Drager 7410 - prognozowana ilość urządzeń – 52 szt. - Alkotest Drager 6820 - prognozowana ilość urządzeń - 9 szt. - AlcoTrue - prognozowana ilość urządzeń - 2 szt. b.2) Wykonanie przedmiotowych usług będzie polegało na kalibracji zawierającej przygotowanie urządzeń do wzorcowania (w tym przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa uszkodzonych urządzeń), a następnie na przekazaniu tych urządzeń do Okręgowego Urzędu Miar lub uprawnionego punktu legalizacyjnego (utworzonego zgodnie z ustawą Prawo o miarach z dnia 11 maja 2001 roku (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 884), w celu wykonania wzorcowania. b.3) Usługę kalibracji zawierającą przygotowanie urządzenia do wzorcowania (w tym przegląd techniczny, konserwację i ewentualną naprawę urządzeń) Wykonawca będzie wykonywał, po zakończeniu ważności świadectwa wzorcowania każdego z urządzeń. b.4) Świadectwa wzorcowania mogą być wydawane tylko przez administracyjne organy miar lub akredytowane laboratoria posiadające certyfikat wydany przez Polskie Centrum Akredytacji. b.5) Częstotliwość świadczenia usług: wzorcowanie należy przeprowadzać co 6 miesięcy. b.6) Termin realizacji usług – nie może przekroczyć 15 dni kalendarzowych: - w przypadku kalibracji, wzorcowania, licząc od dnia odebrania urządzeń przez Wykonawcę, - w przypadku konieczności naprawy urządzenia, licząc od dnia wyrażenia zgody na dokonanie naprawy i zatwierdzenia jej wstępnej kalkulacji cenowej. c) Część 3 – Testery trzeźwości: c.1) Rodzaj urządzeń i prognozowane ilości: - AlcoBlow - Prognozowana ilość urządzeń – 153 szt. - Certen Professional – 4 szt. c.2) Wykonanie przedmiotowych usług będzie polegało na kalibracji (w tym przeglądzie technicznym, konserwacji i ewentualnej naprawie uszkodzonych urządzeń). c.3) Termin realizacji usług – nie może przekroczyć 15 dni kalendarzowych: - w przypadku kalibracji, licząc od dnia odebrania urządzeń przez Wykonawcę, - w przypadku konieczności naprawy urządzenia, licząc od dnia wyrażenia zgody na dokonanie naprawy i zatwierdzenia jej wstępnej kalkulacji cenowej. d) Część 4 – Urządzenia do badania zawartości alkoholu Alkosensor IV d.1) Prognozowana ilość urządzeń – 110 szt. d.2) Wykonanie przedmiotowych usług będzie polegało na kalibracji zawierającej przygotowanie urządzeń do wzorcowania (w tym przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa uszkodzonych urządzeń), a następnie na przekazaniu tych urządzeń do Okręgowego Urzędu Miar lub uprawnionego punktu legalizacyjnego (utworzonego zgodnie z ustawą Prawo o miarach z dnia 11 maja 2001 roku (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 884), w celu wykonania wzorcowania. d.3) Usługę kalibracji zawierającą przygotowanie urządzenia do wzorcowania (w tym przegląd techniczny, konserwację i ewentualną naprawę urządzeń) Wykonawca będzie wykonywał, po zakończeniu ważności świadectwa wzorcowania każdego z urządzeń. d.4) Świadectwa wzorcowania mogą być wydawane tylko przez administracyjne organy miar lub akredytowane laboratoria posiadające certyfikat wydany przez Polskie Centrum Akredytacji. d.5) Częstotliwość świadczenia usług: wzorcowanie należy przeprowadzać co 6 miesięcy. d.6) Termin realizacji usług – nie może przekroczyć 15 dni kalendarzowych: - w przypadku kalibracji, wzorcowania, licząc od dnia odebrania urządzeń przez Wykonawcę, - w przypadku konieczności naprawy urządzenia, licząc od dnia wyrażenia zgody na dokonanie naprawy i zatwierdzenia jej wstępnej kalkulacji cenowej. e) Część 5 – Urządzenia do badania zawartości alkoholu AWAT e.1) Rodzaj urządzeń i prognozowane ilości: - Alkometr Awat A2.0 - 15 szt. - Alkometr Awat A2.0/04 – 7 szt. - Alkometr Awat A2.0/4L – 17 szt. e.2) Wykonanie przedmiotowych usług będzie polegało na kalibracji zawierającej przygotowanie urządzeń do wzorcowania (w tym przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa uszkodzonych urządzeń), a następnie na przekazaniu tych urządzeń do Okręgowego Urzędu Miar lub uprawnionego punktu legalizacyjnego (utworzonego zgodnie z ustawą Prawo o miarach z dnia 11 maja 2001 roku (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 884), w celu wykonania wzorcowania. e.3) Usługę kalibracji zawierającą przygotowanie urządzenia do wzorcowania (w tym przegląd techniczny, konserwację i ewentualną naprawę urządzeń) Wykonawca będzie wykonywał, po zakończeniu ważności świadectwa wzorcowania każdego z urządzeń. e.4) Świadectwa wzorcowania mogą być wydawane tylko przez administracyjne organy miar lub akredytowane laboratoria posiadające certyfikat wydany przez Polskie Centrum Akredytacji. e.5) Częstotliwość świadczenia usług: wzorcowanie należy przeprowadzać co 6 miesięcy. e.6) Termin realizacji usług – nie może przekroczyć 15 dni kalendarzowych: - w przypadku kalibracji, wzorcowania, licząc od dnia odebrania urządzeń przez Wykonawcę, - w przypadku konieczności naprawy urządzenia, licząc od dnia wyrażenia zgody na dokonanie naprawy i zatwierdzenia jej wstępnej kalkulacji cenowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 50410000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Videorejestratory i mierniki prędkości
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT121951.22
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.P.H.U. ALERT ,  ,  UL. PLONÓW 7A,  41-200,  SOSNOWIEC,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 138091,78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138091,78
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138091,78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV6) - Informacja o cenie wybranej oferty- podano cenę oferty szacunkowo wyliczoną na podstawie cen jednostkowych , zakładanych ilości i przewidywanej częstotliwości. Umowę zawarto na kwotę 150.000 zł. brutto tj.do kwoty jaką Zamawiający dysponuje na realizację tej części zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Urządzenia do badania zawartości alkoholu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT24390.24
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LABSTAND PPU M.Bebejewska,  ,  UL. GRUNWALDZKA 114,  60-308 ,  POZNAŃ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26992,35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26992,35
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26992,35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV6) - Informacja o cenie wybranej oferty- podano cenę oferty szacunkowo wyliczoną na podstawie cen jednostkowych , zakładanych ilości i przewidywanej częstotliwości. Umowę zawarto na kwotę 30.000 zł. brutto tj.do kwoty jaką Zamawiający dysponuje na realizację tej części zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Testery trzeźwości
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT28455.28
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AMII SP. Z O.O.,  ,  UL. GRABIŃSKA 23,  92-780,  ŁÓDŹ,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23065,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23065,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23065,2
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV6) - Informacja o cenie wybranej oferty- podano cenę oferty szacunkowo wyliczoną na podstawie cen jednostkowych , zakładanych ilości i przewidywanej częstotliwości. Umowę zawarto na kwotę 35.000 zł. brutto tj.do kwoty jaką Zamawiający dysponuje na realizację tej części zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: – Urządzenia do badania zawartości alkoholu Alco - Sensor IV
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT203252.03
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TRANSCOM INTERNATIONAL S.ŚLEZIAK, W.FILOPOW SP. J.,  ,  UL. ARMII KRAJOWEJ 2,  48-370,  PACZKÓW,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 158706,90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158706,90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158706,90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV6) - Informacja o cenie wybranej oferty- podano cenę oferty szacunkowo wyliczoną na podstawie cen jednostkowych , zakładanych ilości i przewidywanej częstotliwości. Umowę zawarto na kwotę 250.000 zł. brutto tj.do kwoty jaką Zamawiający dysponuje na realizację tej części zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Urządzenia do badania zawartości alkoholu AWAT
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT77235.77
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPW „AWAT” SPÓŁKA Z O.O.,  ,  UL. KALISKIEGO 9,  01-476 ,  WARSZAWA,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57564,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57564,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57564,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV6) - Informacja o cenie wybranej oferty- podano cenę oferty szacunkowo wyliczoną na podstawie cen jednostkowych , zakładanych ilości i przewidywanej częstotliwości. Umowę zawarto na kwotę 95.000 zł. brutto tj.do kwoty jaką Zamawiający dysponuje na realizację tej części zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI