Ogłoszenie nr 113103 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540835-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku, krajowy numer identyfikacyjny
---, ul.
ul. Plażowa
8,
43-370
Szczyrk, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
338 178 441, faks
338 179 793, e-mail
przetargi.szczyrk@cos.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.cos.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe ogólnobudowlane budynku administracyjnego stacji dolnej KL Skrzyczne w Szczyrku, 43-370 Szczyrk, ul. Myśliwska 45
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DZP/Sz/13/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
remoncie budynku administracyjnego stacji dolnej KL Skrzyczne w Szczyrku, 43-370 Szczyrk, ul. Myśliwska wg. dokumentacji projektowej, przedmiaru robót i STWiOR. 1.Zakres prac obejmuje: a) wymiana pokrycia dachowego z blachodachówki powlekanej b) demontaż elewacji PCV typu siding c) wykonanie tynków na fragmentach wystających betonowych elementów w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia głównego d) wykonanie okładziny naturalnej-drewnianej elewacji e) wykonanie renowacji kamienia elewacyjnego f) wykonanie okien kasowych z systemem komunikacji głosowej/wraz z demontażem istniejących okien/ g) wykonanie wymiany drzwi zewnętrznych z AL.: kolor profili: lakierowany standardowy 8019-
brąz, kolor okuć :lakierowany standardowy 8019-brąz, wypełnienia: szyby 4/16Ar/4TM, blacha+ panel, samozamykacz + ramię groom 200 brąz h) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych wraz ze schodami zewnętrznymi i balustradami ze stali nierdzewnej i) demontaż punktu gastronomicznego wraz z zapleczem j) adaptacja pomieszczeń na cele kas biletowych k) wykonanie toalety dostosowanej do potrzeb osób NPS l) wykonanie robót wykończeniowych wraz z instalacjami elektrycznymi w pomieszczeniach poczekalni, WC i kasowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.), który mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert (do dnia 17.07.2017r. godz. 10:00) złożono jedną ofertę, która przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości na dzień 18.07.2017r. zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.