Remont budynku Urzędu Miejskiego w Bytowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku Urzędu Miejskiego w Bytowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBytów
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bytów
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/113336
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 113336 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Bytów: Remont budynku Urzędu Miejskiego w Bytowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529191-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów, krajowy numer identyfikacyjny 77097949900000, ul. ul. 1-go Maja  15, 77-100   Bytów, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 59 822 20 11, faks 59 822 25 92, e-mail urzad@bytow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Miejskiego w Bytowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OR.271.271.15.2017.IS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część I zamówienia: Remont elewacji budynku Urzędu Miejskiego a) roboty rozbiórkowe:  demontaż części istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z załącznikiem zestawienie stolarki, przed przystąpieniem do wymiany stolarki okiennej wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do wykonania pomiarów istniejących otworów okiennych,  demontaż istniejących elementów na elewacjach budynku, które będą utrudniały wykonanie docieplenia budynku takie jak: lampy (oświetlenie od strony parkingu), tablice informacyjne, antena satelitarna, uchwyty na drzewce flag itp., po zakończeniu prac ww. elementy należy zamontować na ścianach,  tynki zewnętrzne przeznaczone do całkowitego skucia, a miejsca porażone korozją biologiczną odgrzybić i odkazić ściany stosując środki chemiczne odgrzybiające  istniejące dwa balkony od strony parkingu należy rozebrać,  należy skuć całkowicie obrzutkę cementową na cokole kamiennym oraz istniejące fugi, a kamienie naturalne oczyścić w sposób mechaniczny lub chemiczny z brudu, kurzu, porostów, zacieków (szczotki druciane, mycie cokołu ręczne lub pod ciśnieniem itp.)  demontaż istniejących krat w oknach – 2 kpl. b) roboty remontowo-budowlane:  ściany zewnętrzne budynku przed przystąpieniem do wykonywania tynków ciepłochronnych należy oczyścić z brudu, kurzu porostów oraz wyrównać powierzchnie (uzupełnić ewentualne bruzdy zagłębienia powstałe w trakcie skuwania istniejących tynków zewnętrznych),  zagruntować całą powierzchnię emulsją,  w celu uzyskania prostej i wypoziomowanej dolnej krawędzi elewacji należy zastosować listwę cokołową dobraną do grubości elewacji, listwę montować do istniejącej ściany kołkami rozporowymi,  ściany zewnętrzne należy ocieplić tynkiem ciepłochronnym na bazie perlitu gr. 3 cm wzmocniony siatką zbrojącą z włókna szklanego,  przy montażu siatki zbrojonej z włókna szklanego należy pamiętać o prawidłowym montażu i odpowiednich zakładach, należy odpowiednio zabezpieczyć ościeża okienne i drzwiowe (przy głównych wejściach do budynku należy zamontować listwy aluminiowe narożne),  wykonanie docelowej warstwy elewacji poprzez pomalowanie dwukrotne farbę elewacyjną silikonową, zmywalną – kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji,  pomalowanie i odtworzenie/renowacja istniejącej sztukaterii elewacyjnej,  wymiana parapetów zewnętrznych z blachy tytan-cynk w kolorze jak istniejące obróbki blacharskie na budynku Urzędu,  wymiana parapetów wewnętrznych w pomieszczeniach gdzie nastąpi wymiana okien (zgodnie z załącznikiem zestawienia stolarki) na parapety z drewna klejonego sosnowego malowanego na biało o grubości min. 38 mm  cokół kamienny po oczyszczeniu należy zaimpregnować środkami chemicznymi, a fugi wykonać jako cofnięte z zaprawy, c) pozostałe  przeniesienie istniejących klimatyzatorów – 4 kpl.  odprowadzenie skroplin z klimatyzatorów,  remont schodów wejściowych do budynku schody z bloków granitowych – 2 wejścia (zakłada się mycie, płomieniowanie oraz spoinowanie)  wykonanie drenażu rurowego z rur pcv perforowanych Ø 100 mm w otulinie – L = 30 m w obsypce filtracyjnej,  montaż studni rewizyjnej typowej Pe 315,  podłączenie do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej – L = 1,2 m  zakup i montaż uchwytów do flago – 4 kpl.  prace wykończeniowe i uporządkowanie terenu Część II zamówienia: Dokończenie remontu klatki schodowej p.poż. w budynku Urzędu Miejskiego. - wymiana schodów drewnianych na żelbetowe, - obłożenie schodów płytkami – granit płomieniowany, - renowacja istniejącej balustrady, - dorobienie nowej balustrady na dwóch biegach na wzór istniejącej, - przebudowa wejścia na strych z płyt - karton gips p.poż., - wymiana podsufitki na klatce schodowej, - szpachlowanie i malowanie całej klatki schodowej, - założenie nowej instalacji elektryczno-oświetleniowej na klatce schodowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45324000-4, 45410000-4, 45421152-4, 45431000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remont elewacji budynku Urzędu Miejskiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT541739.70
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RENO-BUD Tomasz Grzonka,  ,  ul. Sw. Krzysztofa 21,  77-100,  Rzepnica,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 691450.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 691450,38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 691450,38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dokończenie remontu klatki schodowej p.poż. w budynku Urzędu Miejskiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT41500.82
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RENO-BUD Tomasz Grzonka,  ,  ul.Sw. Krzysztofa 21,  77-100,  Rzepnica,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 71534.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 71534.38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71534.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Rozbudowa, przebudowa biologicznej oczyszczalni ścieków w Orli
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont budynku nr 83 na terenie składu Drawno
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI