OgĹoszenie nr 3908 - 2017
z dnia 2017-01-05 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 368679
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina NiechlĂłw, krajowy numer identyfikacyjny
41105063000000, ul.
ul. GĹogowskaÂ
31,
56215 Â
NiechlĂłw, paĹstwo
Polska, woj.
dolnoĹlÄ
skie, tel.
655Â 435Â 688, faks
0-65 5435814, e-mail
niechlow@zgwrp.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.niechlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ
dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Dostawa (zakup) paliw pĹynnych do pojazdĂłw i sprzÄtu mechanicznego bÄdÄ
cego w posiadaniu Gminy NiechlĂłw na 2017
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia jest Dostawa (zakup) paliw pĹynnych do pojazdĂłw i sprzÄtu mechanicznego bÄdÄ
cego w posiadaniu Gminy NiechlĂłw na 2017 rok. ,skĹadajÄ
ca siÄ z: -benzyny bezoĹowiowej âPb 95â; - Kod CPV 09.13.21.00 â 4, w iloĹci okoĹo 4000 litrĂłw -oleju napÄdowego âONâ; - Kod CPV 09.13.41.00 â 8,w iloĹci okoĹo 3000 litrĂłw 2. Paliwa danego asortymentu powinny speĹniaÄ stawiane im wymogi odpowiednich norm oraz powinno byÄ zdatne do uĹźytku w okresie letnim jak i zimowym. 3. Dostawy bÄdÄ
realizowane na zasadach doraĹşnych (wg potrzeb), bezgotĂłwkowych zakupĂłw tj. tankowaĹ pojazdĂłw do zbiornikĂłw a sprzÄtu mechanicznego do kanistrĂłw w stacji paliw Wykonawcy. 4. Wykonawca z ktĂłrym zostanie podpisana umowa otrzyma wykaz osĂłb uprawnionych do zakupu i tankowania wraz z podaniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdu. 5.WyĹźej wymienione osoby bÄdÄ
kaĹźdorazowo potwierdzaÄ dostawcy wĹasnorÄcznym podpisem odbiĂłr paliw na dokumentach wydania. 6.Stacja paliw bÄdÄ
ca w dyspozycji Wykonawcy powinna byÄ dostÄpna dla ZamawiajÄ
cego we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 6.00 do 21.00. Stacja powinna znajdowaÄ siÄ w odlegĹoĹci nie wiÄkszej niĹź 5 kilometrĂłw od siedziby UrzÄdu Gminy poĹoĹźonego w Niechlowie ul. GĹogowska 31. 7.Rozliczanie zawartych transakcji odbywaÄ siÄ bÄdzie za pomocÄ
faktur VAT raz w miesiÄ
cu, a termin pĹatnoĹci nie bÄdzie krĂłtszy niĹź 14 dni od daty dostarczenia faktury VAT do ZamawiajÄ
cego. 8.Wynagrodzenie za produkty pobrane przez ZamawiajÄ
cego bÄdzie naliczane wg cen obowiÄ
zujÄ
cych w dniu tankowania na stacji, na ktĂłrej zostaĹo pobrane paliwo, z uwzglÄdnieniem upustu cenowego wyĹonionego w drodze niniejszego przetargu. 9.Ceny obowiÄ
zujÄ
ce w dniu tankowania na stacji, na ktĂłrej zostaĹo pobrane paliwo, pomniejszone o upust cenowy udzielony ZamawiajÄ
cemu, bÄdÄ
podstawÄ
do obciÄ
Ĺźenia ZamawiajÄ
cego za pobrane produkty na podstawie faktury VAT. OkreĹlona przez ZamawiajÄ
cego iloĹÄ oleju oraz benzyny (w litrach) jest wartoĹciÄ
prognozowanÄ
ustalonÄ
dla okresu 12 miesiÄcy tj. od 01 stycznia do 31 grudnia 2017, WyliczonÄ
na podstawie zuĹźycia paliwa za 10 miesiÄcy 2016 roku i jako taka nie moĹźe stanowiÄ podstawy do wnoszenia przez WykonawcÄ jakichkolwiek roszczeĹ co do wysokoĹci faktycznej dostawy i naleĹźnej odpĹatnoĹci.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
09132100-4
Dodatkowe kody CPV:
09134100-8
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 05/01/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
PIEPRZYK Aleksander Pieprzyk,Â
,Â
ul. Sarnowska 18a,Â
63-900,Â
63 â 900 Rawicz , kraj/woj.
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 31780.00 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 31780.00 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 31780.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.