OgĹoszenie nr 3118 - 2017
z dnia 2017-01-05 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 359024
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: ZakĹad UbezpieczeĹ SpoĹecznych OddziaĹ w Toruniu, krajowy numer identyfikacyjny
1775600507, ul.
ul. MickiewiczaÂ
,
87100 Â
ToruĹ, paĹstwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
566Â 109Â 320, faks
566Â 109Â 496, e-mail
KowalskaM@zus.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Serwis urzÄ
dzeĹ dĹşwigowych w Oddziale ZUS w Toruniu
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
560000/271/15/2016/CZP
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia jest wykonanie serwisu, polegajÄ
cego na wykonywaniu konserwacji* i przeglÄ
dĂłw** oraz napraw rozumianych jako wykonywanie czynnoĹci naprawczych *** dĹşwigĂłw osobowych eksploatowanych w budynkach OddziaĹu ZUS w Toruniu: a)budynku siedziby OddziaĹ w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39 (2 szt.); b)budynkach Inspektoratu w GrudziÄ
dzu przy: â˘ul. Wybickiego 30 (1 szt.); â˘ul. Wybickiego 39 (2 szt.); c)Inspektoratu we WĹocĹawku przy: â˘ul. PĹockiej 167 (1 szt.) â˘ul. WolnoĹci 18/19 (1 szt.) Koszt czÄĹci zamiennych niezbÄdnych do wykonania napraw, nie jest objÄty przedmiotem zamĂłwienia. Koszt czÄĹci zamiennych obciÄ
ĹźaĹ bÄdzie kaĹźdorazowo OddziaĹ w Toruniu. ObjaĹnienie: serwis â to konserwacje, przeglÄ
dy i naprawy * konserwacje - to zespóŠczynnoĹci sĹuĹźÄ
cych utrzymaniu urzÄ
dzeĹ w sprawnoĹci bez koniecznoĹci przeprowadzania naprawy; ** przeglÄ
dy - to zespóŠczynnoĹci kontroli urzÄ
dzeĹ, majÄ
cy na celu wykrycie nieprawidĹowoĹci w ich funkcjonowaniu lub uszkodzeĹ w ich strukturze; *** naprawy - to zespóŠczynnoĹci, ktĂłrych celem jest przywrĂłcenie sprawnoĹci urzÄ
dzenia.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
50531400-0
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 30/12/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT63819 WalutazĹoty IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
ELWIND Sp. z o.o.,Â
,Â
PodleĹna 41,Â
85-145,Â
Bydgoszcz, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 100958.4 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 100958.4 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 100958.4 Waluta: zĹoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.