Ogłoszenie nr 107052 - 2017
z dnia 2017-07-12 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 103679-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, krajowy numer identyfikacyjny
472068423, ul.
Sadowa
6A,
95-100
Zgierz, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
+48422888100, faks
+48427190816, e-mail
przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatzgierski.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegające na powtórzeniu robót budowlanych w/w postępowania przetargowego dotyczących wykonania klimatyzacji na pierwszym piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6 a, 95 -100 Zgierz w pomieszczeniach oznaczonych numeracją 101, 102, 109, 110, 111 prace będą polegały w szczególności na: dostarczeniu, zamontowaniu systemów klimatyzacyjnych wraz
z automatyką, zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie budowlanym, zamontowaniu agregatów oraz urządzeń klimatyzacyjnych na konstrukcjach stalowych malowanych proszkowo zgodnych z dokumentacją techniczno – ruchową oraz wytycznymi zawartymi
w dokumentacji projektowej, wykonaniu i sporządzeniu protokołów pomiarów i prób montażowych; uruchomieniu klimatyzacji, przeszkoleniu użytkowników klimatyzacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna wymieniona poniżej:
1) projekt klimatyzacji pomieszczeń na I piętrze;
2) projekt klimatyzacji pomieszczeń na I piętrze - instalacje elektryczne;
3) projekt klimatyzacji pomieszczeń na I piętrze – Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robót;
4) Przedmiar robót.
3. Termin realizacji zamówienia:
1) Termin rozpoczęcia umowy: od dnia podpisania umowy;
2) Termin przekazania terenu robót: w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy;
3) Termin zakończenia robót: 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45331220-4
Dodatkowe kody CPV:
45311200-2,
45300000-0
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26829.27 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PUCH Firma Usług Handlowych Marcin Jerzy Dorozik,
marcin@puchlodz.pl,
ul. Chełmska 38,
95-100,
Zgierz, kraj/woj.
łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33000.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 33000.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33000.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trypie przetargu nieograniczonego pn:” Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn:”Wykonanie klimatyzacji w budynkach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a oraz ul. Długiej 49” Etap pierwszy – klimatyzacja pomieszczeń biurowych i sal konferencyjnych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Sadowej 6a, pomieszczenia: 104, 105, 106, 107, 108, 112.” Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia o numerze 46268-2017 zostało opublikowane w dniu 17.03.2017 r., gdzie została przewidziana procedura art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy w następujący sposób:
1) Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy
w zakresie przedmiotu zamówienia w/w postępowania przetargowego tj: polegające na powtórzeniu robót budowlanych w/w postępowania przetargowego dotyczących wykonania klimatyzacji na pierwszym piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6 a, 95 -100 Zgierz w pomieszczeniach oznaczonych numeracją 101, 102, 109, 110, 111 prace będą polegały w szczególności na: dostarczeniu, zamontowaniu systemów klimatyzacyjnych wraz z automatyką, zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie budowlanym, zamontowaniu agregatów oraz urządzeń klimatyzacyjnych na konstrukcjach stalowych malowanych proszkowo zgodnych z dokumentacją techniczno – ruchową oraz wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej, wykonaniu i sporządzeniu protokołów pomiarów i prób montażowych; uruchomieniu klimatyzacji, przeszkoleniu użytkowników klimatyzacji;
2) Zamawiający zastosuje procedurę zgodną z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy w przypadku, gdy będzie dysponował środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji przedmiotu określonego w pkt 1).
Łączna wartość zamówienia wynosiła 200 119,64 zł netto co stanowi równowartość kwoty 47 934,00 euro, w tym wartość zamówienia prowadzonego na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy została ustalona na kwotę 61 443,83 zł, co stanowi równowartość 14 717, 44 euro.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia
z wolnej ręki, jeżeli takie zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
W związku z powyższym Komisja wnioskuje o przeprowadzenie postępowania w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.