Ogłoszenie nr 112004 - 2017
z dnia 2017-07-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu„Nasza jakość Twoja szansa – kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa śląskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, krajowy numer identyfikacyjny
276255520, ul.
Powstańców Śląskich
5-7,
41-800
Zabrze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323733537, faks
323733516, e-mail
sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zabrze.magistrat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nasza jakość – Twoja szansa kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu - wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych w niżej wymienionych placówkach oświatowych celem: Zadanie nr 2: - doposażenia pracowni analizy technicznej i diagnostycznej w Technikum Nr 5 w Zespole Szkół Spożywczych ul. Franciszkańska 1 w Zabrzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BZP.271.42.2017.EK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych w niżej wymienionej placówce oświatowej celem: Zadanie nr 2 - doposażenia pracowni analizy technicznej i diagnostycznej w Technikum Nr 5 w Zespole Szkół Spożywczych ul. Franciszkańska 13 w Zabrzu. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawarty jest w dokumentacji opracowanej przez Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „SABAR” Pracownia Projektowa z Gliwic składającej się z Projektu wykonawczego, STWiOR oraz przedmiaru robót i obejmuje n/w zakres robót: rozprowadzenie w posadzce w korytach PCV instalacji wody ciepłej i zimnej, kanalizacji i instalacji elektrycznej celem zasilenia stołów laboratoryjnych wraz z uzupełnieniem powierzchni posadzek i tynków po wykonanych bruzdach i ich pomalowaniem, rozprowadzenie instalacji elektrycznej celem zasilenia dodatkowych urządzeń – w tym projektora i tablicy interaktywnej wraz z dodatkowym wyposażeniem tablicy w pomieszczeniu pracowni, wymianę oświetlenia – oprawy stropowych natynkowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45110000-1,
45111100-9,
45200000-9,
45210000-2,
45310000-3,
45311000-0,
45314310-7,
45315700-5,
45331220-4,
45332300-6,
45400000-1,
45410000-4,
45432100-5,
45442100-8
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2
| NAZWA: doposażenia pracowni analizy technicznej i diagnostycznej w Technikum Nr 5 w Zespole Szkół Spożywczych ul. Franciszkańska 1 w Zabrzu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp. Zaproszony Wykonawca odmówił przystąpienia do negocjacji.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 66 ust. 1
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związkiem z brakiem ofert w powtórnie ogłoszonym przetargu nieograniczonym w postępowaniu nr BZP.271.33.2017.IK (w poprzednio ogłoszonym postępowaniu Wykonawca odstąpił od podpisania umowy) wystąpiły przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 ust. 1 Pzp w związku z art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp.