Nasza jakość – Twoja szansa kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nasza jakość – Twoja szansa kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu - wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych w niżej wymienionych placówkach oświatowych celem: Zadanie nr 7: - doposażenia pracowni przysposabiającej do pracy w Szkole Przysposabiającej do Pracy w Zespole Szkół Specjalnych, ul. Sienkiewicza Nr 42 w Zabrzu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaZ wolnej ręki
  • ZamawiającyMiasto Zabrze
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/113191
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 113191 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Zabrze: Nasza jakość – Twoja szansa kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu - wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych w niżej wymienionych placówkach oświatowych celem: Zadanie nr 7: - doposażenia pracowni przysposabiającej do pracy w Szkole Przysposabiającej do Pracy w Zespole Szkół Specjalnych, ul. Sienkiewicza Nr 42 w Zabrzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
„Nasza jakość Twoja szansa – kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa śląskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, krajowy numer identyfikacyjny 276255520, ul. Powstańców Śląskich  5-7, 41-800  Zabrze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323733537, faks 323733516, e-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zabrze.magistrat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nasza jakość – Twoja szansa kompleksowy program rozwoju szkolnictwa zawodowego w Zabrzu - wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych w niżej wymienionych placówkach oświatowych celem: Zadanie nr 7: - doposażenia pracowni przysposabiającej do pracy w Szkole Przysposabiającej do Pracy w Zespole Szkół Specjalnych, ul. Sienkiewicza Nr 42 w Zabrzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BZP.271.43.2017.EK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych w niżej wymienionej placówce oświatowej celem: Zadanie nr 7 -- doposażenia pracowni przysposabiającej do pracy w Szkole Przysposabiającej do Pracy w Zespole Szkół Specjalnych, ul. Sienkiewicza Nr 42 w Zabrzu. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawarty jest w dokumentacji opracowanej przez KOSZT-BUD Zakład Usług Projektowo-Kosztorysowych Dariusz Majer z Knurowa składającej się z Projektu wykonawczego, STWiOR oraz przedmiaru robót i obejmuje n/w zakres robót: wykonanie wyburzeń istniejących ścian w adoptowanych pomieszczeniach, demontaż płyt sufitowych wiórowo-cementowych typu suprema, demontaż podłogi wraz z warstwami podposadzkowymi, zabezpieczenie otworów drzwiowych w miejscu poszerzeń ścian za pomocą prefabrykowanych belek nadprożowych, wykonanie podłogi z warstwami podłogowymi, wykonanie ścianek działowych z bloczków betonu komórkowego, wykonanie tynków wewnętrznych oraz sufitów podwieszanych kasetonowych, wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych, montaż stolarki drzwiowej z ościeżnicami, malowanie ścian wewnętrznych, wykonanie instalacji elektrycznej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45214000-0, 45300000-0, 45320000-6, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: Doposażenia pracowni przysposabiającej do pracy w Szkole Przysposabiającej do Pracy w Zespole Szkół Specjalnych, ul. Sienkiewicza Nr 42 w Zabrzu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT64711.89
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
enDraxa Sp. z o.o.,  ,  ul. Klonowa 22,  40-168,  Katowice,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79595.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79595.62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79595.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt Pzp  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związkiem z brakiem ofert w powtórnie ogłoszonym przetargu nieograniczonym w postępowaniu nr BZP.271.33.2017.IK (w poprzednio ogłoszonym postępowaniu Wykonawca odstąpił od podpisania umowy) wystąpiły przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 ust. 1 Pzp w związku z art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę regenerację baterii do STIGA 48V 2,5 Ah- Mierzęcice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę regenerację baterii do STIGA 48V 2,5 Ah. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI