Ogłoszenie nr 79189 - 2017
z dnia 2017-05-05 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15873-217
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 19838-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
43068905200000, ul.
ul. Narutowicza
73,
20019
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
815 354 606, faks
815 354 313, e-mail
zamowienia@lu.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ogumienia do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
03/59/17/SZP/D
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ogumienia do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
2. Szczegółowy zakres dostaw (opis przedmiotu zamówienia) określony jest w załącznikach nr 1.1 do SIWZ oraz we wzorze umowy
3. Postulowane wymagania stawiane wykonawcom:
a) Zamawiający wymaga dostarczenia ogumienia z datą produkcji nie wcześniej niż 12 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego
b) Dostarczone ogumienie będzie posiadało oznaczenie potwierdzające spełnienie wszystkich norm w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny w zakresie daty produkcji opony) oraz naklejkę - etykietę opony zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1222/2009 z dnia 25.11.2009r. w sprawie etykietowania opon pod katem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów.
c) Dostarczone ogumienie będzie posiadało odpowiednio od rodzaju, aktualne świadectwo homologacji wydane zgodnie z:
a) Regulaminem nr 30.20.EKG ONZ – ogumienie do pojazdów osobowych,
b) Regulaminem nr 54.00 EKG ONZ – ogumienie do samochodów ciężarowych i przyczep,
które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego;
- sprawdzenie spełnienia tego wymogu będzie się odbywało na etapie realizacji zamówienia.
d) Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminem EKG ONZ - sprawdzenie spełnienia tego wymogu będzie się odbywało na etapie realizacji zamówienia.
e) Do każdego rozmiaru opony oferent winien wskazać producenta/markę opony wraz z określeniem nazwy rzeźby bieżnika wraz z indeksem prędkości i nośności oraz klasę przyczepności na mokrej nawierzchni (dodatkowo punktowane przez Zamawiającego) - kolumny nr 9,10, 11 i 12 załącznika nr 1A).
f) Dla poz. 13-54 Zamawiający wymaga aby zaoferowany asortyment spełniał warunki odnośnie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1222/2009 z dnia 25 listopada 2009 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów i spełniały minimalne parametry:
Klasa efektywności paliwowej Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni Klasa i wartości pomiarowe zewnętrznego hałasu toczenia
Dla opon letnich - L E C 71
Dla opon zimowych - Z F C 72
g) Wykonawca będzie realizował dostawę w formie zamówień cząstkowych.
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianego asortymentu w zakresie poszczególnych pozycji z wykazu (załącznika stanowiącego integralną część umowy) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w szczególności: nieplanowanego wycofania z eksploatacji lub dostawy nowych pojazdów, zaistniałych bieżących uszkodzeń w ogumieniu pojazdów służbowych, mając na względzie szczególny charakter pracy pojazdów służbowych, w ramach kwoty określonej w ust.1 w zakresie nie przekraczającym 30% ogólnej ilości opon określonej w załączniku do umowy.
i) Dostawy realizowane będą w formie zamówień cząstkowych do magazynu Zamawiającego:
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie Wydział Transportu, ul. Grenadierów 3, 20-331 Lublin,
Komenda Miejska Policji w Chełmie, ul. Żwirki i Wigury 20, 22-100 Chełm,
Komenda Miejska Policji w Białej Podlaskiej, ul. Plac Wojska Polskiego 23, 21-500 Biała Podlaska,
Komenda Miejska Policji w Zamościu, ul. Stefana Wyszyńskiego 2, 22-400 Zamość,
na koszt Wykonawcy.
j) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru tej samej ilości zużytego ogumienia, jaką ilość nowego ogumienia dostarczył.
k) Termin płatności 30 dni od daty otrzymania wyrobów i prawidłowo wystawionej faktury VAT.
l) Akceptacja wzoru umowy w całości.
m) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
n) Wzrost cen może nastąpić w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34351100-3
Dodatkowe kody CPV:
34352100-0,
34352200-1
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy PZP, nie założono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.