Przebudowa obiektu NBP w Zalesiu Górnym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa obiektu NBP w Zalesiu Górnym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegopodmiot prawa publicznego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNarodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
  • Data publikacji ogłoszenia2017-05-05
  • Numer ogłoszenia2017/2017/79214
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 79214 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.
Warszawa: Przebudowa obiektu NBP w Zalesiu Górnym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 49361-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, krajowy numer identyfikacyjny 000002223, ul. Świętokrzyska  11/21, 00-919  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48221852820, faks +48221851211, e-mail dkrzprzetargi@nbp.pl
Adres strony internetowej (URL): https://zamowienia.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa obiektu NBP w Zalesiu Górnym
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SEZ/DKRZ-WPO-EW-241-0037/DA/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obiektu NBP – Ośrodka Szkoleniowego w Zalesiu Górnym, przy ul. Białej Brzozy 7. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I etapu przebudowy obiektu NBP w ramach poniżej określonych zadań, polegających na: 1)TEREN: a) Zadanie 1 - Wytyczeniu nowo projektowanej drogi przeciwpożarowej, lokalizacji parkingu dla autokarów i samochodów osobowych, z wyłączeniem: - wykonania miejsc parkingowych dla samochodów osobowych w ilości 16 sztuk, zaprojektowanych z płyt betonowych ażurowych typu EKO wraz z droga manewrową na parkingu z kostki betonowej szer. gr. 8 cm, - chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm, b)Zadanie 11 -Likwidacji zjazdu technicznego na poziom niskiego parteru, c)Zadanie 25 - Wykonaniu studzienki chłonnej wód opadowych w rejonie pomieszczenia 016, 017, d)Zadanie 28 - Naprawie nawierzchni drogi wewn. z kostki betonowej ok- 340 m2; 2)NISKI PARTER: a)Zadanie 2 - Dostosowaniu wejścia dla osób niepełnosprawnych, z wyłączeniem adaptacji pomieszczenia na magazyn sprzętu sportowego i ogrodowego, b)Zadanie 4 - Przebudowie budynku polegającej na zapewnieniu komunikacji pomiędzy budynkami A i B z przeprojektowaniem zespołu magazynów i jadalni dla personelu. Adaptacji pomieszczeń na zespół rekreacyjny, c)Zadanie 19 - Wymianie szyb lub świetlika nad recepcją dł. 7,3 mb, d)Zadanie 26 - Wykonaniu ręcznych wyłączników wentylacji w kuchni i restauracji; 3)WYSOKI PARTER: a)Zadanie 6 - Dostosowaniu jadalni dla osób niepełnosprawnych oraz skomunikowaniu jej z sala bankietową, b)Zadanie 7 - Przebudowie zespołu sanitariatów przy jadalni z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Adaptacji pomieszczenia - mieszkania służbowego na apartament, c)Zadanie 16 - Wyciszeniu istniejącej wentylacji w Sali jadalnej, d)Zadanie 23 - Wymianie sufitu podwieszonego w Sali bankietowej ok. – 110 m2 na inny typ, e)Zadanie 24 - Wykonaniu dodatkowej wentylacji w zmywalni naczyń, f)Zadanie 26 - Wykonaniu ręcznych wyłączników wentylacji w kuchni i restauracji; 4)PIĘTRO I: a)Zadanie 8 - Przebudowie apartamentów poprawiających ich funkcjonalność, b)Zadanie 18 - Remoncie 28 szt. łazienek przy pokojach, malowaniu pokoi i pomieszczeń biurowych pow. ok 2900 m2 , likwidacji drzwi w przedsionkach pokoi 28 szt.; 5)PIĘTRO II: a)Zadanie 9 - Przebudowie apartamentów poprawiających ich funkcjonalność, b)Zadanie 10 - Przebudowie i adaptacji pomieszczenia technicznego na apartament, c)Zadanie 18 - Remoncie 28 szt. łazienek przy pokojach, malowaniu pokoi i pomieszczeń biurowych pow. ok 2900 m2 , likwidacji drzwi w przedsionkach pokoi 28 szt.; 6)KLATKI SCHODOWE: a)Zadanie 12 - Wykonaniu oddymiania klatek schodowych K1 z wymianą drzwi na przeciwpożarowe, b)Zadanie 13 - Wykonaniu oddymiania klatek schodowych K3 z wymianą drzwi na przeciwpożarowe, c)Zadanie 27 - Wykonaniu automatycznego włączania światła na klatkach schodowych i korytarzach; 7)CAŁY OBIEKT: a)Zadanie 14 - Dostosowaniu obiektu do wymagań p-poż określonych w postanowieniu Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej nr WZ.5595/481/12, b)Zadanie 15 – Wykonaniu Instalacji DSO, c)Zadanie 20 - Malowaniu obróbek blacharskich balkonów – 219 mb, d)Zadanie 22 - Wymianie wykładziny dywanowej na korytarzach I i II piętro i wykładziny PCV 60m2 i w rozdzielni – 2 m2; 8)DACH: Zadanie 21 – Naprawie pokrycia dachowego 150 m2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 74000000-9, 74225000-2, 45100000-8, 45111200-5, 45111100-9, 45111220-6, 45421100-5, 45421134-2, 45421132-8, 45260000-7, 45262500-6, 45320000-6, 45321000-3, 45400000-1, 45410000-4, 45442190-5, 45421152-4, 45442100-8, 45442110-1, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45421000-4, 45421100-5, 45421160-3, 45421150-0, 45421146-9, 45432110-8, 45432113-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT2894844.87
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SIMBUD IRENEUSZ SUCHENEK,  i.suchenek@poczta.onet.pl,  ul. Kwiatowa 33,Jadów,  05-280,  Sulejów,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2392983.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2392983.05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2795001.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI