Dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, oprogramowania, toreb do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów multimedialnych, pendrive, baterii do komputerów przenośnych, dysków zewnętrznych, listew przeciwprzepięciowych, monitora, niszczarek, lampy do projektora, ekranu projekcyjnego, klawiatur, modułów światłowodowych, patchcordów światłowodowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegopodmiot prawa publicznego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWarmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-14
  • Numer ogłoszenia2017/2017/96790
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 96790 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Olsztyn: Dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów multimedialnych, pendrive, baterii do komputerów przenośnych, dysków zewnętrznych, listew przeciwprzepięciowych, monitora, niszczarek, lampy do projektora, ekranu projekcyjnego, klawiatur, modułów światłowodowych, patchcordów światłowodowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66973-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 519653022, ul. Jagiellońska  91, 10-356   Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 895 357 684, faks 895 357 684, e-mail sekretariat@w-modr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów multimedialnych, pendrive, baterii do komputerów przenośnych, dysków zewnętrznych, listew przeciwprzepięciowych, monitora, niszczarek, lampy do projektora, ekranu projekcyjnego, klawiatur, modułów światłowodowych, patchcordów światłowodowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SZP-26-A-2/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych- 25 sztuk, komputera stacjonarnego– 1 sztuki, oprogramowania-26 sztuk, toreb do komputera przenośnego- 27 sztuk, myszy komputerowych– 60 sztuk, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych– 15 sztuk, projektorów multimedialnych– 4 sztuk, pendrive – 50 sztuk, baterii do notebooka– 10 sztuk, dysków zewnętrznych– 2 sztuk, listew przeciwprzepięciowych– 10 sztuk, monitorów – 1 sztuki, niszczarek– 3 sztuk, oryginalnych lamp do projektora Benq SP 840 – 2 sztuk, ekranu projekcyjnego– 1 sztuki, klawiatur– 20 sztuk, modułu światłowodowego wielomodowego SFP – 4 sztuk, modułu światłowodowy jednomodowego SFP– 2 sztuk, Patchcord światłowodowy jednomodowy SC/PC-SC/PC – 2 sztuk, Patchcord światłowodowy wielomodowy LC/PC-ST/PC – 4 sztuk.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30213300-8, 48000000-8, 30237270-2, 38652100-1, 30237230-0, 31440000-2, 30237410-6, 30191400-8, 38653400-1, 30237460-1, 30232110-8, 32420000-3, 30230000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT125590.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ICOD.PL Spółka z o.o.,  ,  ul. Michała Grażyńskiego 51,  43-300,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 120732,82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120732,82
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161309,86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI