Ogłoszenie nr 102282 - 2017
z dnia 2017-06-29 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn. „Nowa jakość kształcenia w Gminie Dukla” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie. Działanie: 9.2. Poprawa jakości kształcenia ogólnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517720
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 90575
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Trakt Węgierski
11,
38450
Dukla, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
134 329 135, faks
134 331 011, e-mail
przetarg@dukla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół podstawowych w Gminie Dukla w sprzęt komputerowy i inne urządzenia elektroniczne.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szkoła Podstawowa w Jasionce: 1.Laptop wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym: 18 szt. 2. Urządzenie wielofunkcyjne: 1 szt. 3. Serwer plików NAS: 1szt. 4. Szafa do przechowywania i ładowania laptopów: 1szt. 5. Odtwarzacz DVD: 1 szt. 6. Projektor z uchwytem: 1 szt. 7. Telewizor: 1szt. Szkoła Podstawowa w Łękach Dukielskich 1. Laptop wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym: 22 szt. 2. Urządzenie wielofunkcyjne: 1 szt. 3. Szafa do przechowywania i ładowania laptopów: 1 szt. 4. Tablica interaktywna: 1 szt. 5. Projektor z uchwytem: 1 szt. 6. Projektor z uchwytem: 1 szt. 7. Ekran do rzutnika: 1 szt. 8. Odtwarzacz CD z głośnikami: 1 szt. 9. Czajnik elektryczny: 1 szt. 10. Ładowarka do akumulatorów: 1 szt. Szkoła Podstawowa w Równem 1. Laptop wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym: 24 szt. 2. Zasilacz UPS: 2 szt. 3. Tablica interaktywna: 3 szt. 3 4. Projektor z uchwytem: 5 szt. Szkoła Podstawowa w Tylawie 1. Laptop wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym: 22 szt. 2. Szafa do przechowywania i ładowania laptopów: 1szt. 3. Drukarka 3D: 1 szt. 4. Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem 1 szt. 5. Wizualizer: 1 szt. 6. Zasilacz UPS: 1 szt. 7. Klimatyzator : 1 szt. 8. Serwer plików NAS: 1 szt. 9. Aparat fotograficzny: 1 szt. 10. Odtwarzacz CD z głośnikami: 1 szt. 11. Projektor z uchwytem: 1 szt. 12. Ekran do projektora: 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30232100-5,
30232100-6,
31700000-3,
38652100-1,
48000000-8,
48823000-3,
39134000-0,
38651000-3,
30233152-1,
32324600-6,
30237210-4,
30233151-4
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.