II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: WypĹata ĹwiadczeĹ przyznawanych i realizowanych przez Departament ĹwiadczeĹ Rodzinnych
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
RZP.271.74.2016.AG
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1.Przedmiot zamĂłwienia:WypĹata ĹwiadczeĹ przyznawanych i realizowanych przez Departament ĹwiadczeĹ Rodzinnych Przedmiot gĹĂłwny:CPV:75.31.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV:Ĺwiadczenia spoĹeczne Przedmiotem zamĂłwienia jest realizacja usĹugi polegajÄ
cej na:1)wypĹacaniu ĹwiadczeĹ przyznawanych i realizowanych przez Departament ĹwiadczeĹ Rodzinnych w punktach kasowych Wykonawcy na terenie Miasta ElblÄ
g na rzecz ĹwiadczeniobiorcĂłw wskazanych przez ZamawiajÄ
cego,2)przyjmowaniu i wypĹacie przekazĂłw pieniÄĹźnych na rzecz ĹwiadczeniobiorcĂłw wskazanych przez ZamawiajÄ
cego.2.Zakres zamĂłwienia.Zakres zamĂłwienia obejmuje:1)wypĹacanie ĹwiadczeĹ przyznawanych i realizowanych przez Departament ĹwiadczeĹ Rodzinnych w punktach kasowych Wykonawcy na terenie Miasta ElblÄ
g na rzecz ĹwiadczeniobiorcĂłw wskazanych przez ZamawiajÄ
cego, tj.:a.wypĹacanie ĹwiadczeĹ przyznawanych i realizowanych przez Departament ĹwiadczeĹ Rodzinnych w punktach kasowych Wykonawcy na terenie Miasta ElblÄ
g na rzecz ĹwiadczeniobiorcĂłw wskazanych przez ZamawiajÄ
cego, w terminie czterech ostatnich dni roboczych* miesiÄ
ca, miesiÄcznie na kwotÄ maksymalnÄ
750.000,00 zĹ w iloĹci okoĹo 1200 sztuk,c.harmonogram terminĂłw przekazywania list wypĹat przez ZamawiajÄ
cego do Wykonawcy oraz terminy realizacji wypĹat przez WykonawcÄ,
c.zwrot list wypĹat wraz z dowodami wypĹat do siedziby ZamawiajÄ
cego,d. dokonanie przez WykonawcÄ przelewu kwoty niewypĹaconych ĹrodkĂłw na rachunek bankowy ZamawiajÄ
cego po realizacji wypĹat w danym miesiÄ
cu w terminie trzech dni roboczych od ostatniej wypĹaty,Za dzieĹ roboczy uznaje siÄ dzieĹ od poniedziaĹku do piÄ
tku z wyĹÄ
czeniem dni ustawowo wolnych od pracy (dalej: dzieĹ roboczy, dni robocze).PodstawÄ
realizacji zamĂłwienia przez WykonawcÄ bÄdzie:a)dokonanie przez ZamawiajÄ
cego przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy najpóźniej na dwa dni robocze przed planowanym terminem wypĹat kwoty ĹrodkĂłw pieniÄĹźnych na wypĹaty ĹwiadczeĹ przyznawanych i realizowanych przez Departament ĹwiadczeĹ Rodzinnych na rzecz osĂłb wskazanych przez ZamawiajÄ
cego,b)przekazanie przez ZamawiajÄ
cego w terminie dwĂłch dni roboczych przed planowanym terminem realizacji list wypĹat wraz z dowodami wypĹat zawierajÄ
cych co najmniej imiÄ, nazwisko, adres zamieszkania, PESEL Ĺwiadczeniobiorcy i kwotÄ do wypĹaty.Listy wypĹat sporzÄ
dzane bÄdÄ
przez ZamawiajÄ
cego w dwĂłch jednobrzmiÄ
cych egzemplarzach w postaci wydruku komputerowego, odrÄbnie dla kaĹźdego punktu kasowego, podpisane przez osobÄ upowaĹźnionÄ
wskazanÄ
przez ZamawiajÄ
cego wymienionÄ
w wykazie osĂłb upowaĹźnionych do podpisywania list wraz ze wzorami podpisĂłw. Wykaz osĂłb upowaĹźnionych do podpisywania list stanowi ZaĹÄ
cznik nr 4 do wzoru umowy stanowiÄ
cego ZAĹÄCZNIK NR 3 do SIWZ.Harmonogram terminĂłw przekazywania list wypĹat przez ZamawiajÄ
cego do Wykonawcy oraz terminĂłw realizacji wypĹat przez WykonawcÄ okreĹla ZaĹÄ
cznik nr 5 do wzoru umowy stanowiÄ
cego ZAĹÄCZNIK NR 3 do SIWZ.2)przyjmowanie i wypĹacanie przekazĂłw pieniÄĹźnych na rzecz ĹwiadczeniobiorcĂłw wskazanych przez ZamawiajÄ
cego, tj.:a. przyjmowanie i wypĹacanie przekazĂłw pieniÄĹźnych dla ĹwiadczeniobiorcĂłw wskazanych przez ZamawiajÄ
cego, w terminie do czterech dni roboczych od daty otrzymania od ZamawiajÄ
cego zestawienia przekazĂłw pieniÄĹźnych i ĹrodkĂłw na ich realizacjÄ, na kwotÄ maksymalnÄ
20.000,00 zĹ miesiÄcznie w iloĹci okoĹo 100 przekazĂłw (wartoĹÄ jednego przekazu pieniÄĹźnego 153,00 zĹ, w tym nie wiÄcej niĹź 5 przekazĂłw poza teren Miasta ElblÄ
g oraz nie wiÄcej niĹź 3 przekazy o wartoĹci od 306,00 zĹ do 612,00 zĹ),b.dostarczenie przekazu pieniÄĹźnego Ĺwiadczeniobiorcy w terminie do czterech dni roboczych od daty otrzymania od ZamawiajÄ
cego zestawienia przekazĂłw pieniÄĹźnych i ĹrodkĂłw na ich realizacjÄ z zastrzeĹźeniem lit. d.,c.w przypadku stwierdzenia nieobecnoĹci Ĺwiadczeniobiorcy, Wykonawca pozostawi w skrzynce Ĺwiadczeniobiorcy, sporzÄ
dzone na odpowiednim formularzu zawiadomienie o prĂłbie dorÄczenia wraz z informacjÄ
o terminie odbioru i adresie placĂłwki, w ktĂłrej przekaz pieniÄĹźny jest przechowywany,d.w przypadku nie zgĹoszenia siÄ Ĺwiadczeniobiorcy po odbiĂłr przekazu pieniÄĹźnego, placĂłwka kasowa, w ktĂłrej jest on przechowywany zgodnie z lit. c. przekaĹźe, najpóźniej w siĂłdmym dniu roboczym liczÄ
c od dnia nastÄpnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, powtĂłrne zawiadomienie o moĹźliwoĹci jego odbioru. Termin odbioru przekazĂłw pieniÄĹźnych w placĂłwce kasowej wynosi 14 dni od dnia nastÄpnego po dniu dorÄczenia pierwszego zawiadomienia,e. dokonanie przez WykonawcÄ przelewu kwoty niepodjÄtych przekazĂłw pieniÄĹźnych na rachunek bankowy ZamawiajÄ
cego niezwĹocznie, jednakĹźe nie później niĹź w terminie trzech dni roboczych po upĹywie ostatecznego terminu odbioru przekazu pieniÄĹźnego, o ktĂłrym mowa w lit. d. PodstawÄ
realizacji zamĂłwienia przez WykonawcÄ bÄdzie:a)dokonanie przez ZamawiajÄ
cego przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy najpóźniej na dwa dni robocze przed nadaniem przekazĂłw pieniÄĹźnych wartoĹci tych przekazĂłw wraz z opĹatÄ
na ich realizacjÄ,b)przekazanie przez ZamawiajÄ
cego uporzÄ
dkowanych alfabetycznie przekazĂłw pieniÄĹźnych na drukach wskazanych przez WykonawcÄ wraz z zestawieniem przekazĂłw pieniÄĹźnych (wzĂłr ZaĹÄ
cznik nr 7 do wzoru umowy stanowiÄ
cego ZAĹÄCZNIK NR 3 do SIWZ) zawierajÄ
cym co najmniej: imiÄ, nazwisko, adres zamieszkania Ĺwiadczeniobiorcy, kwotÄ do wypĹaty i adnotacjÄ o dorÄczeniu.Zestawienie przekazĂłw pieniÄĹźnych sporzÄ
dzane bÄdzie przez ZamawiajÄ
cego w dwĂłch jednobrzmiÄ
cych egzemplarzach w postaci wydruku komputerowego, podpisane przez osobÄ upowaĹźnionÄ
wskazanÄ
przez ZamawiajÄ
cego wymienionÄ
w wykazie osĂłb upowaĹźnionych do podpisywania list wraz ze wzorami podpisĂłw, zgodnie z ZaĹÄ
cznikiem nr 4 do wzoru umowy stanowiÄ
cego ZAĹÄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Terminy przekazywania zestawieĹ przekazĂłw pieniÄĹźnych przez ZamawiajÄ
cego do Wykonawcy okreĹla ZaĹÄ
cznik nr 5 do wzoru umowy stanowiÄ
cego ZAĹÄCZNIK NR 3 do SIWZ.3.ZamawiajÄ
cy wymaga, aby realizacja wypĹat ĹwiadczeĹ przyznawanych i realizowanych przez Departament ĹwiadczeĹ Rodzinnych odbywaĹa siÄ w co najmniej 6 punktach kasowych na terenie Miasta ElblÄ
ga czynnych przez co najmniej 4 godziny dziennie w dni robocze.Wykonawca wraz z OFERTÄ skĹada wypeĹniony ZaĹÄ
cznik do formularza OFERTA stanowiÄ
cy ZAĹÄCZNIK NR 1 do SIWZ zawierajÄ
cy informacje dotyczÄ
ce punktĂłw kasowych, w ktĂłrych bÄdÄ
realizowane wypĹaty powyĹźszych ĹwiadczeĹ.
ZamawiajÄ
cy nie dopuszcza zmniejszenia wskazanej przez WykonawcÄ w ofercie iloĹci punktĂłw kasowych na terenie miasta ElblÄ
ga, w ktĂłrych Wykonawca bÄdzie realizowaĹ wypĹaty ĹwiadczeĹ przyznawanych i realizowanych przez Departament ĹwiadczeĹ Rodzinnych. ZamawiajÄ
cy dopuszcza jedynie zmianÄ lokalizacji punktu kasowego po uprzednim uzgodnieniu z ZamawiajÄ
cym.
4. ZamawiajÄ
cy wymaga zatrudnienia przez WykonawcÄ lub podwykonawcÄ na podstawie umowy o pracÄ osĂłb wykonujÄ
cych wskazane poniĹźej czynnoĹci w zakresie realizacji zamĂłwienia, ktĂłrych wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposĂłb okreĹlony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.):-wypĹacanie ĹwiadczeĹ, o ktĂłrych mowa w pkt III ppkt 1 poz. 1) SIWZ przez caĹy okres wykonywania tych czynnoĹci w ramach zamĂłwienia.5.Wykonawca moĹźe powierzyÄ wykonanie czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy. ZamawiajÄ
cy nie zastrzega obowiÄ
zku osobistego wykonania przez WykonawcÄ kluczowych czÄĹci zamĂłwienia na usĹugi.6.ZamawiajÄ
cy ĹźÄ
da wskazania przez WykonawcÄ czÄĹci zamĂłwienia, ktĂłrej wykonanie zamierza powierzyÄ podwykonawcy, i podania przez WykonawcÄ firm podwykonawcĂłw.7.ZamawiajÄ
cy ĹźÄ
da, aby przed przystÄ
pieniem do wykonania zamĂłwienia Wykonawca, o ile sÄ
juĹź znane, podaĹ nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawcĂłw i osĂłb do kontaktu z nimi, zaangaĹźowanych w usĹugi. Wykonawca zobowiÄ
zany bÄdzie zawiadamiaÄ ZamawiajÄ
cego o wszelkich zmianach danych, o ktĂłrych mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamĂłwienia, a takĹźe przekazywaÄ informacje na temat nowych podwykonawcĂłw, ktĂłrym w późniejszym okresie zamierza powierzyÄ realizacjÄ usĹugi.8.ZamawiajÄ
cy informuje, Ĺźe jeĹźeli powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia na usĹugi podwykonawcy nastÄ
pi w trakcie jego realizacji, wykonawca na ĹźÄ
danie ZamawiajÄ
cego przedstawi oĹwiadczenie, o ktĂłrym mowa w art. 25a ust. 1, lub oĹwiadczenia lub dokumenty potwierdzajÄ
ce brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.JeĹźeli ZamawiajÄ
cy stwierdzi, Ĺźe wobec danego podwykonawcy zachodzÄ
podstawy wykluczenia, wykonawca obowiÄ
zany bÄdzie zastÄ
piÄ tego podwykonawcÄ lub zrezygnowaÄ z powierzenia wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy.ZamawiajÄ
cy informuje, Ĺźe powyĹźsze zasady nie bÄdÄ
miaĹy zastosowania wobec dalszych podwykonawcĂłw.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
75310000-2
Dodatkowe kody CPV: