Wypłata świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wypłata świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina - Miasto Elbląg
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-17
  • Numer ogłoszenia2017/2016/9034
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 9034 - 2017 z dnia 2017-01-17 r.
Elbląg: Wypłata świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333691-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 340211-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, krajowy numer identyfikacyjny 170747715, ul. Łączności  1, 82-300  Elbląg, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 552353536, faks 552393334, e-mail rzp@umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wypłata świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
RZP.271.74.2016.AG
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiot zamówienia:Wypłata świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych Przedmiot główny:CPV:75.31.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV:Świadczenia społeczne Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na:1)wypłacaniu świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych w punktach kasowych Wykonawcy na terenie Miasta Elbląg na rzecz świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego,2)przyjmowaniu i wypłacie przekazów pieniężnych na rzecz świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego.2.Zakres zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje:1)wypłacanie świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych w punktach kasowych Wykonawcy na terenie Miasta Elbląg na rzecz świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego, tj.:a.wypłacanie świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych w punktach kasowych Wykonawcy na terenie Miasta Elbląg na rzecz świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego, w terminie czterech ostatnich dni roboczych* miesiąca, miesięcznie na kwotę maksymalną 750.000,00 zł w ilości około 1200 sztuk,c.harmonogram terminów przekazywania list wypłat przez Zamawiającego do Wykonawcy oraz terminy realizacji wypłat przez Wykonawcę, c.zwrot list wypłat wraz z dowodami wypłat do siedziby Zamawiającego,d. dokonanie przez Wykonawcę przelewu kwoty niewypłaconych środków na rachunek bankowy Zamawiającego po realizacji wypłat w danym miesiącu w terminie trzech dni roboczych od ostatniej wypłaty,Za dzień roboczy uznaje się dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (dalej: dzień roboczy, dni robocze).Podstawą realizacji zamówienia przez Wykonawcę będzie:a)dokonanie przez Zamawiającego przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy najpóźniej na dwa dni robocze przed planowanym terminem wypłat kwoty środków pieniężnych na wypłaty świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych na rzecz osób wskazanych przez Zamawiającego,b)przekazanie przez Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych przed planowanym terminem realizacji list wypłat wraz z dowodami wypłat zawierających co najmniej imię, nazwisko, adres zamieszkania, PESEL świadczeniobiorcy i kwotę do wypłaty.Listy wypłat sporządzane będą przez Zamawiającego w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach w postaci wydruku komputerowego, odrębnie dla każdego punktu kasowego, podpisane przez osobę upoważnioną wskazaną przez Zamawiającego wymienioną w wykazie osób upoważnionych do podpisywania list wraz ze wzorami podpisów. Wykaz osób upoważnionych do podpisywania list stanowi Załącznik nr 4 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.Harmonogram terminów przekazywania list wypłat przez Zamawiającego do Wykonawcy oraz terminów realizacji wypłat przez Wykonawcę określa Załącznik nr 5 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.2)przyjmowanie i wypłacanie przekazów pieniężnych na rzecz świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego, tj.:a. przyjmowanie i wypłacanie przekazów pieniężnych dla świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego, w terminie do czterech dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zestawienia przekazów pieniężnych i środków na ich realizację, na kwotę maksymalną 20.000,00 zł miesięcznie w ilości około 100 przekazów (wartość jednego przekazu pieniężnego 153,00 zł, w tym nie więcej niż 5 przekazów poza teren Miasta Elbląg oraz nie więcej niż 3 przekazy o wartości od 306,00 zł do 612,00 zł),b.dostarczenie przekazu pieniężnego świadczeniobiorcy w terminie do czterech dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zestawienia przekazów pieniężnych i środków na ich realizację z zastrzeżeniem lit. d.,c.w przypadku stwierdzenia nieobecności świadczeniobiorcy, Wykonawca pozostawi w skrzynce świadczeniobiorcy, sporządzone na odpowiednim formularzu zawiadomienie o próbie doręczenia wraz z informacją o terminie odbioru i adresie placówki, w której przekaz pieniężny jest przechowywany,d.w przypadku nie zgłoszenia się świadczeniobiorcy po odbiór przekazu pieniężnego, placówka kasowa, w której jest on przechowywany zgodnie z lit. c. przekaże, najpóźniej w siódmym dniu roboczym licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, powtórne zawiadomienie o możliwości jego odbioru. Termin odbioru przekazów pieniężnych w placówce kasowej wynosi 14 dni od dnia następnego po dniu doręczenia pierwszego zawiadomienia,e. dokonanie przez Wykonawcę przelewu kwoty niepodjętych przekazów pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie trzech dni roboczych po upływie ostatecznego terminu odbioru przekazu pieniężnego, o którym mowa w lit. d. Podstawą realizacji zamówienia przez Wykonawcę będzie:a)dokonanie przez Zamawiającego przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy najpóźniej na dwa dni robocze przed nadaniem przekazów pieniężnych wartości tych przekazów wraz z opłatą na ich realizację,b)przekazanie przez Zamawiającego uporządkowanych alfabetycznie przekazów pieniężnych na drukach wskazanych przez Wykonawcę wraz z zestawieniem przekazów pieniężnych (wzór Załącznik nr 7 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ) zawierającym co najmniej: imię, nazwisko, adres zamieszkania świadczeniobiorcy, kwotę do wypłaty i adnotację o doręczeniu.Zestawienie przekazów pieniężnych sporządzane będzie przez Zamawiającego w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach w postaci wydruku komputerowego, podpisane przez osobę upoważnioną wskazaną przez Zamawiającego wymienioną w wykazie osób upoważnionych do podpisywania list wraz ze wzorami podpisów, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Terminy przekazywania zestawień przekazów pieniężnych przez Zamawiającego do Wykonawcy określa Załącznik nr 5 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.3.Zamawiający wymaga, aby realizacja wypłat świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych odbywała się w co najmniej 6 punktach kasowych na terenie Miasta Elbląga czynnych przez co najmniej 4 godziny dziennie w dni robocze.Wykonawca wraz z OFERTĄ składa wypełniony Załącznik do formularza OFERTA stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ zawierający informacje dotyczące punktów kasowych, w których będą realizowane wypłaty powyższych świadczeń. Zamawiający nie dopuszcza zmniejszenia wskazanej przez Wykonawcę w ofercie ilości punktów kasowych na terenie miasta Elbląga, w których Wykonawca będzie realizował wypłaty świadczeń przyznawanych i realizowanych przez Departament Świadczeń Rodzinnych. Zamawiający dopuszcza jedynie zmianę lokalizacji punktu kasowego po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.):-wypłacanie świadczeń, o których mowa w pkt III ppkt 1 poz. 1) SIWZ przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.5.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.6.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.7.Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi.8.Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 75310000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT228600.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
POCZTA POLSKA S.A,  ewa.mazanowska@poczta-polska.pl,  ul. Rodziny Hiszpańskich 8,  00-940,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 240822,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 240822,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240822,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI