OgĹoszenie nr 376900 - 2016
z dnia 2016-12-30 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura OkrÄgowa w Ĺodzi, krajowy numer identyfikacyjny
25300000, ul.
ul. KiliĹskiegoÂ
152,
90322 Â
ĹĂłdĹş, paĹstwo
Polska, woj.
ĹĂłdzkie, tel.
426Â 768Â 692, faks
426Â 768Â 628, e-mail
prokuratura@bmp.net.pl
Adres strony internetowej pod ktĂłrym moĹźna uzyskaÄ dostÄp do narzÄdzi i urzÄ
dzeĹ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ
ogĂłlnie dostÄpne: www:lodz.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Inny:
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: ZAMĂWIENIE NA USĹUGI SPOĹECZNE
prowadzone w trybie art. 138o, o wartoĹci mniejszej niĹź kwota okreĹlona w rozdziale VI art. 138g ust. 1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamĂłwieĹ publicznych,pn.: â Ochrona osĂłb i mienia w obiektach Prokuratury OkrÄgowej w Ĺodzi i podlegĹych jej jednostkach organizacyjnych â
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
PO V Zp 2300.18. 2016.
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamĂłwienia jest Ĺwiadczenie usĹug ochrony osĂłb i mienia oparte na elemencie osobowym (fizycznym),w 14 obiektach ZamawiajÄ
cego.
3.2. SzczegĂłĹowy opis i zakres obowiÄ
zkĂłw ochrony osĂłb i mienia zawiera wzĂłr umowy, ktĂłry stanowi ZaĹÄ
cznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji.
3.3. Oznaczenie kodu CPV â WspĂłlnego SĹownika ZamĂłwieĹ ( kod i opis ):
79700000 â 1 usĹugi detektywistyczne i ochraniarskie:
przez ochronÄ osĂłb naleĹźy rozumieÄ dziaĹania majÄ
ce na celu zapewnienie bezpieczeĹstwa Ĺźycia, zdrowia, i nietykalnoĹci osobistej osĂłb przebywajÄ
cych na terenie obiektĂłw Prokuratury OkrÄgowej w Ĺodzi i podlegĹych jej jednostek organizacyjnych,
przez ochronÄ mienia naleĹźy rozumieÄ dziaĹania zapobiegajÄ
ce przestÄpstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu jak rĂłwnieĹź przeciwdziaĹajÄ
ce powstaniu szkody wynikajÄ
cej z tych zdarzeĹ, a takĹźe niedopuszczajÄ
ce do wstÄpu osĂłb nieuprawnionych na teren chroniony.
przez pracownika ochrony naleĹźy rozumieÄ osobÄ wpisanÄ
na listÄ kwalifikowanych pracownikĂłw ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracownikĂłw zabezpieczenia technicznego, i wykonujÄ
cÄ
zadania ochrony w ramach wewnÄtrznej sĹuĹźby ochrony albo na rzecz przedsiÄbiorcy, ktĂłry uzyskaĹ koncesjÄ na prowadzenie dziaĹalnoĹci gospodarczej w zakresie usĹug ochrony osĂłb i mienia, lub osobÄ wykonujÄ
cÄ
zadania ochrony w zakresie niewymagajÄ
cym wpisu na listÄ, na rzecz przedsiÄbiorcy, ktĂłry uzyskaĹ koncesjÄ na prowadzenie dziaĹalnoĹci gospodarczej w zakresie usĹug ochrony osĂłb i mienia,
przez grupÄ interwencyjnÄ
naleĹźy rozumieÄ:
co najmniej dwĂłch uzbrojonych pracownikĂłw ochrony, ktĂłrzy po uzyskaniu za poĹrednictwem uzbrojonego stanowiska interwencyjnego informacji z urzÄ
dzeĹ lub systemĂłw alarmowych sygnalizujÄ
cych zagroĹźenie chronionych osĂłb lub mienia wspĂłlnie udajÄ
siÄ na teren obszaru, obiektu lub urzÄ
dzenia, z broniÄ
palnÄ
na podstawie zawartej umowy w celu sprawdzenia stanu ich bezpieczeĹstwa lub realizacji zadaĹ ochrony osĂłb i mienia w formie bezpoĹredniej ochrony fizycznej.
3.4. Ochrona osĂłb i mienia realizowana bÄdzie przez pracownikĂłw ochrony, zgodnie z poniĹźszym wykazem, okreĹlonym w niniejszym punkcie.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
79000000-4
Dodatkowe kody CPV:
79700000-1,
79710000-4,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
CZÄĹÄ NR: 1Â Â
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 22/12/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT2799654.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
tak
PROTECTOR SERVICE Sp. z o.o.,Â
przetargi@grupaprotector.pl,Â
ul.Wergiliusza 42,Â
60-461,Â
PoznaĹ, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
PL
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 2561285 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 2561285 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 3339655 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art. 138o
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.
PostÄpowanie o udzielenie zamĂłwienia publicznego zostaĹo przeprowadzone na podstawie przepisĂłw wydanych art. 138g i dalszych ustawy Pzp., oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2015 r. poz.121 t. j.), ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osĂłb i mienia ( Dz. U. z 2014 r. poz.1099 t. j.), gdzie w odpowiedzi na publiczne ogĹoszenie, zamieszczone na stronie BIP- Prokuratury, wszyscy zainteresowani Wykonawcy skĹadajÄ
oferty wraz z informacjami potwierdzajÄ
cymi, Ĺźe nie podlegajÄ
wykluczeniu oraz speĹniajÄ
warunki udziaĹu w niniejszy postÄpowaniu.
JednoczeĹnie wartoĹÄ zamĂłwienia jest mniejsza od kwoty:750Â 000EURO.