Fizyczna ochrona obiektu, osób, mienia i otoczenia Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Fizyczna ochrona obiektu, osób, mienia i otoczenia Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi w 2017 roku, przez 18 godziny na dobę, ze wsparciem grupy interwencyjnej. Fizyczna obsługa szatni w Łódzkim Domu Kultury.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: samorządowa instytucja kultury
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyŁódzki Dom Kultury
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-03
  • Numer ogłoszenia2017/2017/1878
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 1878 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Łódź: Fizyczna ochrona obiektu, osób, mienia i otoczenia Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi w 2017 roku, przez 18 godziny na dobę, ze wsparciem grupy interwencyjnej. Fizyczna obsługa szatni w Łódzkim Domu Kultury.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Dom Kultury, krajowy numer identyfikacyjny 27827300000, ul. ul. Traugutta  18, 90113   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 042 633 98 00 wew. 234, faks 042 633 70 96, e-mail ldk@ldk.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ldk.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Fizyczna ochrona obiektu, osób, mienia i otoczenia Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi w 2017 roku, przez 18 godziny na dobę, ze wsparciem grupy interwencyjnej. Fizyczna obsługa szatni w Łódzkim Domu Kultury.
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Opis przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usługi ochrony osób i mienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest stała ochrona realizowana przez jedną osobę w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi przy ulicy Romualda Traugutta 18 przez 18 godzin na dobę, ze wsparciem załogi interwencyjnej oraz druga osoba przez 9 godzin na dobę. 1.2 Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona przez 18 godziny na dobę jedna osoba oraz druga osoba 9 godzin na dobę, zmianowo we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta, polegać będzie na posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym) przez kwalifikowanych pracowników. 1.3 Czas świadczenia usług - we wszystkie robocze dni tygodnia, a także soboty, niedziele i święta - łącznie, nieprzerwanie 18 godzin na dobę w godzinach 14.00 – 8.00 dnia następnego oraz druga osoba 22.00 – 7.00 dnia następnego. - średnio jedna osoba podczas imprez organizowanych w obiekcie – na zgłoszenie Zamawiającego, w godzinach przez niego wskazanych - średnio 2 razy w miesiącu przez maksymalnie 8 h. 2. Obsługa szatni. 2.1 Stała bezpośrednia obsługa fizyczna szatni przez 12 godzin na dobę we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta. 2.2 Obsługa powinna być świadczona w godzinach: - we wszystkie robocze dni tygodnia, a także soboty, niedziele i święta zgodnie z dostarczonym harmonogramem pracy, przez Zamawiającego. - maksymalny wymiar czasu pracy obsługi szatni nie przekroczy 14 godzin/dobę. Średni wymiar czasu pracy wyniesie 12 godzin/dobę w miesiącu. - w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień obsługa fizyczna szatni nie jest realizowana. 4. Ochrona dodatkowa. 4.1 Zamawiający informuje i zastrzega sobie prawo do wykorzystania tylu godzin ochrony dodatkowej, oraz dodatkowej obsługi szatni ile jest niezbędne w razie nieprzewidzianych sytuacji. Zamawiający płaci w konsekwencji tylko kwotę wynikającą z ilości faktycznie wykorzystanych godzin dodatkowej ochrony, obsługi szatni. Usługa dodatkowa zlecona będzie wezwaniem pisemnym poprzedzonym telefonicznie tylko w wyjątkowych sytuacjach. 4.2 W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość okresowej zmiany godzin świadczenia usługi dokonanej na pisemny wniosek Zamawiającego skierowany do Wykonawcy na co najmniej 5 dni przed zmianą. 4.3 Pracownicy ochrony wyznaczeni do ochrony budynku ŁDK w godzinach pracy i po godzinach pracy ŁDK oraz w dni wolne od pracy i święta będą realizować ochronę na terenie budynku oraz w najbliższym jego otoczeniu (w tym parking przed budynkiem). Usługa będzie wykonywana: jedna osoba przez 18 godziny na dobę (od 8.00 do 14.00 następnego dnia) oraz druga osoba przez 9 godzin na dobę (od 22.00 do 7.00) i będzie polegać na posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym). 4.4 W przypadku konieczności wzmocnienia bezpieczeństwa obiektu Łódzkiego Domu Kultury ze względu na wprowadzone stopnie alarmowe lub stany nadzwyczajne Zleceniobiorca zwiększa obsadę osobową bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Łódzkiego Domu Kultury pracownikami ochrony i wystawia dodatkowy całodobowy posterunek we wszystkie dni tygodnia. Zwiększenie obsady będzie realizowane na podstawie sygnału przekazanego przez Zleceniodawcę lub osobę przez niego upoważnioną Zleceniobiorcy. Pracownik ochrony przewidziany do wzmocnienia ochrony podejmuje obowiązki w Łódzkim Domu Kultury w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od przekazania sygnału. Czas realizacji wzmocnienia ochrony od chwili stawienia się pracownika ochrony w Łódzkim Domu Kultury do odwołania stopni alarmowych lub stanów nadzwyczajnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 5.1 wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia zawsze tych samych pracowników (zmianowo), a o każdej zmianie personalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego; 5.2 wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, obsługi szatni, którzy nie są karani i posiadają odpowiednie doświadczenie; 5.3 wyposażenia pracowników w jednolity mundur oraz imiennie identyfikatory wraz ze zdjęciem, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 5.4 wyposażenia pracowników w niezbędny sprzęt i środki łączności bezprzewodowej, m.in. z grupą interwencyjną oraz latarkę (dotyczy pracowników ochrony); 5.5 przeszkolenia pracowników ochrony, obsługi szatni w zakresie wykonywanej pracy oraz w zakresie określonym w przepisach o ochronie informacji niejawnych w czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego; 5.6 zapoznania pracowników ochrony, obsługi szatni z regulaminem organizacyjnym Łódzkiego Domu Kultury, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi; 5.7 zapewnienia znajomości przez pracowników ochrony, obsługi szatni topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp. 6. Przedmiot zamówienia /obowiązki i zadania pracowników ochrony, obsługi szatni / obejmuje w szczególności: 6.1 wykonywanie czynności zgodnie z przepisami regulującymi wykonywanie usług ochronnych, zasadami obrony koniecznej i stanu wyższej konieczności, z zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób; 6.2 zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu łącznie z zatrzymaniem osoby /osób/ powodujących w/w zakłócenia; 6.3 zapewnienie bezpieczeństwa i zapobieganie przed utratą zdrowia lub życia osób przebywających w granicach ochranianego obiektu; 6.4 stały monitoring i patrolowanie holi, korytarzy budynku oraz terenu nieruchomości, na którym się on znajduje (w tym terenu wokół budynku); 6.5 obowiązek bezzwłocznego podjęcia interwencji związanej z zapewnieniem ładu i porządku podczas organizowanych imprez w budynku; 6.6 obowiązek przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym niż 10 minut licząc od chwili wezwania; 6.7 ochronę przed zaborem, zniszczeniem, uszkodzeniem dokumentów i mienia; 6.8 ochronę przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem i aktami wandalizmu na terenie ochranianego obiektu; 6.9 niezwłoczne powiadamianie organów ścigania /Policji/ oraz Dyrektora ŁDK o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich służb; 6.10 ochronę obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych; 6.11 nie dopuszczanie do wejścia na teren obiektu ochranianego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających; 6.12 nie dopuszczanie do wnoszenia na teren obiektu ochranianego broni, alkoholu oraz innych niebezpiecznych przedmiotów mogących zagrozić życiu i zdrowiu; 6.13 po godzinach pracy Łódzkiego Domu Kultury w dni robocze, a także w dni wolne od pracy sprawdzanie budynku, ze szczególnym zwróceniem uwagi na wyłączenie urządzeń elektrycznych, zakręcenie wody, zamknięcie okien i drzwi oraz wygaszenie oświetlenia; 6.14 prowadzenie niezbędnej dokumentacji służbowej /książki dyżurów, w której pracownicy Wykonawcy wpisywać będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony/ oraz dokumentacji wymaganej przez Dyrektora ŁDK; 6.15 umożliwienie Zamawiającemu w każdej chwili dostępu do dokumentacji wymienionej wyżej, a po jej zakończeniu przekazanie Zamawiającemu oryginałów lub sporządzenia ich kopii; 6.16 składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru – najpóźniej w ciągu 12 godzin od zdarzenia; 6.17 w razie pożaru w obiekcie, natychmiastowe powiadomienie Straży Pożarnej oraz wzmożenie czujności w celu uniemożliwienia zaboru mienia przez osoby postronne działające pod pozorem niesienia pomocy; 6.18 współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadkach zagrożenia pożarem na terenie obiektu; 6.19 pomoc w sprawnej ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku alarmu bombowego lub pożarowego; 6.20 w razie nieszczęśliwego wypadku wezwanie Pogotowia Ratunkowego; 6.21 reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami (elektryczną, wodno-kanalizacyjną, gazową, przeciwpożarową); 6.22 rzeczowe i kulturalne udzielanie podstawowych informacji na temat pracy Łódzkiego Domu Kultury; 6.23 okazjonalne udzielanie pomocy pracownikom i osobom przebywającym w ŁDK (np. przy transporcie osoby niepełnosprawnej), o ile nie wpływa to na stan ochrony obiektu; 6.24 przestrzeganie instrukcji p/pożarowej oraz instrukcji urządzeń zabezpieczających i alarmowych; 6.25 zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy; 6.26 wydawania pracownikom ŁDK kluczy do poszczególnych pomieszczeń przed rozpoczęciem pracy i przyjmowanie ich po zakończeniu pracy; 6.27 prowadzenie książki ewidencji kluczy tj. wpisywanie daty, godziny, imienia i nazwiska osoby pobierającej i zdającej klucze w odpowiedniej książce oraz żądanie potwierdzenia pobrania/zdania kluczy, poprzez złożenie czytelnego podpisu; 6.28 wydawanie pracownikom firm świadczącym usługi dla ŁDK w Łodzi (np. utrzymania czystości) kluczy do poszczególnych pomieszczeń przed rozpoczęciem pracy i przyjmowanie ich po jej zakończeniu; 6.29 otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku; 6.30 obsługa Wirtualnej Centralki Telefonicznej; 6.31 odbieranie i wydawanie garderoby w godzinach pracy szatni znajdujących się w budynku Łódzkiego Domu Kultury; 6.32 sprawowanie opieki nad przekazaną garderobą w godzinach pracy szatni; 6.33 wydawanie numerka wieszaka po przyjęciu garderoby do szatni; 6.34 wydawanie garderoby z szatni wyłącznie na podstawie otrzymanego numerku wieszaka; 6.35 obowiązek współpracy z obsługą recepcji – reprezentowaną przez pracowników Łódzkiego Domu Kultury; 6.36 odbieranie połączeń telefonicznych miejskich i wewnętrznych oraz przełączanie rozmów; 6.37 odpowiedzialność materialna za sprzęt znajdujący się w recepcji ŁDK; 6.38 obsługa systemów alarmowych zainstalowanych w budynku ŁDK.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT176167
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Protector Service spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ,Biuro Ochrony VIGOR spółka z ograniczona odpowiedzialnością ,  ,  60-461 Poznań, ul. Wergiliusza 42,  60-461,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 131594,93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131594,93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250862,70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI