Ogłoszenie nr 113375 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528037-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
27815500000, ul.
ul. Rajska
1,
31-124
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 3752202, faks
, e-mail
biblioteka@rajska.info
Adres strony internetowej (URL): http://www.rajska.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona Obiektu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SP-271-5/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Całodobowa ochrona fizyczna budynku Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie położonego w Krakowie granicach obszaru o powierzchni 0,8550 ha. Budynek czterokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 11.446 m2., w tym: - udaremnianie lub odpieranie bezpośredniego i bezprawnego zamachu na mienie chronione; - zapobieganie włamaniom, kradzieżom i dewastacjom mienia na chronionym obiekcie; - podejmowanie stosownych interwencji w sytuacji, gdy zachowanie osoby (osób) obecnej na terenie WBP zagraża życiu, zdrowiu lub mieniu użytkowników bądź pracowników WBP; - niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony; - zapewnienie sprawnej i szybkiej reakcji w razie stanu zagrożenia; - stałe nadzorowanie gospodarki kluczami; - sprawdzanie właściwego zabezpieczenia pomieszczeń oraz prowadzenie kontroli stanu - zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy i w dniach wolnych od pracy; - zapewnienie bezpośredniego połączenia z bazą Wykonawcy w celu powiadamiania o zdarzeniach wymagających interwencji (np. napad, włamanie) oraz zapewnienie w razie alarmu przyjazdu zmotoryzowanej grupy interwencyjnej; - obsługa domofonów - szlabanu drogowego oraz bramy przesuwnej przy wjeździe na zaplecze WBP w Krakowie; - świadczenie usługi ochrony na posterunku stałym oraz podczas patroli (obchodów). Patrole (obchody) obejmować mają cały budynek Biblioteki oraz obserwację terenu wokół Biblioteki w granicach ogrodzenia; - zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych z emblematami firmowymi, identyfikatorów ze zdjęciem, oraz środków przymusu bezpośredniego. - zapewnienie usługi środki łączności bezprzewodowej w tym łączności radiowej do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą, jak i z Zamawiającym. - gotowość na wniosek Zamawiającego do wzmocnienia posterunku ochrony obiektu w sytuacji zewnętrznego zagrożenia tzn. w momencie wprowadzenia II, III i IV stopnia alarmowego zgodnie z zarządzeniem nr 18 Prezesa Rady Ministrów z dnia 2 marca 2016 r. w sprawie wykazu przedsięwzięć i procedur systemu zarządzania kryzysowego w ilości podanej przez Zamawiającego. - uwzględnienie dodatkowego posterunku nie uzbrojonego w broń palną, oraz posterunku uzbrojonego w broń palną. - zapewnienie dodatkowego aparatu, do łączności radiowej dla Zamawiającego, do komunikacji pomiędzy pracownikami ochrony a Zamawiającym. - ochrona będzie wykonywana 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu jednocześnie przez dwóch pracowników ochrony. Łączny wymiar ochrony - 48 osobogodziny na dobę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
79700000-1
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT284875.20 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Lider Konsorcjum – Agencja Ochrony Kowalczyk Sp.zoo,Uczestnik (członek)Agencja Ochrony MKSp.zoo,
,
Lider Konsorcjum–ul. Chmielna34,
00-020,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 350396.50 Oferta z najniższą ceną/kosztem 340483.68 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 409442,40 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.