Ogłoszenie nr 105408 - 2017
z dnia 2017-07-07 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt „Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Miejskich w Rypinie” dofinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511582-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Rypin, krajowy numer identyfikacyjny
91086671000000, ul.
ul. Warszawska
40,
87500
Rypin, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
54 280 96 19, faks
54 280 96 54, e-mail
joanna.lewandowska@rypin.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rypin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wewnętrznej instalacji c.o. w budynku szkoły w ramach zadania „Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Miejskich w Rypinie”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Miejskich w Rypinie w zakresie obejmującym wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły o kubaturze około 24 300 m3 i powierzchni użytkowej około 5 400 m2 zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży sanitarnej. Roboty budowlane obejmują m.in.: a) demontaż istniejącej wewnętrznej instalacji c.o. wraz z armaturą i rozdzielaczami w ilościach około 1950 mb przewodów stalowych, 280 szt. grzejników żeliwnych, 350 zaworów przelotowych z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, b) montaż projektowanej instalacji c.o. z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach prasowanych w otulinie z pianki polietylenowej w ilości około 2500 mb (część rurociągów prowadzona w kanałach podposadzkowych i zabudowach z płyt gipsowo – kartonowych), montaż grzejników stalowych płytowych w ilości około 290 szt., c) roboty towarzyszące i wykończeniowe jak uzupełnienia tynków po przebiciach, obudowy z płyt gipsowo – kartonowych części poziomów, naprawy posadzek z płytek gresowych i parkietu, roboty malarskie. Roboty muszą zostać wykonane zgodnie z projektem budowlanym i projektem wykonawczym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45331100-7,
45400000-1,
45500000-2,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT438211.38 WalutaPL IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Karol Borkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „KA – BO” Karol Borkowski,
kborkowski@instalnova.pl,
ul. Płocka 28B,
87-800,
Włocławek, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 539000.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 519064.77 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 596550.00 Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.