Ogłoszenie nr 113274 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś priorytetowa 5.Działanie 5.1. Infrasruktura Drogowa
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33889-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
91087020200000, ul.
ul. Strażacka
1,
87500
Rypin, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
54 2803404 (05), faks
542 803 405, e-mail
techniczny48@o2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z :
„Przebudową drogi powiatowej nr 2217C Godziszewy – Dylewo od km 0+000 do km 2+917”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres robót:
Jezdnia: dwupasowa, dwukierunkowa
- Klasa techniczna: Z
- Kategoria ruchu: KR3,
- Prędkość projektowa: Vp= 40 km/h,
- Szerokość jezdni: 6,0 m,
- Szerokość poboczy (umocnionych): 1,0 m – 5276 m2
- Pochylenie poprzeczne jezdni (na odcinku prostym): 2% (daszkowe),
- Pochylenie poprzeczne pobocza: 8%.
- Długość przebudowywanego odcinka drogi – 2,917 km;
- Mechaniczne ścięcie drzew wraz z wydobyciem karpiny - obwód od 61cm do 200cm- szt.41
- Rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych gr. 8 cm mechanicznie z
załadunkiem i transportem na składowisko Wykonawcy – 15901 m2
- Rozebranie podbudowy z tłucznia o o gr. 20 cm z załadunkiem i transportem na
składowisko Wykonawcy - 15 901 m2
Konstrukcja nawierzchni jezdni KR-3
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S gr. 5 cm – 17673 m2
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 6 cm – 18203 m2
Ułożenie geosiatki z włókien szklanych – 18733 m2
Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 16 P gr. 7 cm – 18733 m2
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr.20cm – nawierzchnia jezdni – 19970 m2
Warstwa odsączająca o gr. 15 cm - nawierzchnia jezdni - 21738 m2
Wykonanie warstwy wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa wraz z pielęgnacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm – 21738 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej -
nawierzchnia chodników szer. 2,0 m – 130 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej -
nawierzchnia zjazdów – 151 m2
- Oznakowanie pionowe – 40 szt.
- Oznakowanie poziome -linie segregacyjne i krawędziowe - 1650 m2
- Ustawienie oznakowania aktywnego przejść dla pieszych zasilanego energią słoneczną i
wiatrową – kpl. 1
- Budowa słupa oświetleniowego hybrydowego z oprawą LED o mocy 21W, wysięgnikiem
(długość wg PW), konstrukcjami, panelami fotowoltaicznymi, turbiną wiatrową, sterownikiem, akumulatorami, fundamentem – kompletnego o parametrach zgodnych z PW – kpl. 1
- Bariery ochronne stalowe – 32 mb
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233120-6
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5177048.78 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SKANSKA S.A. Oddział Budownictwa Inżynieryjnego w Bydgoszczy ,
inznieria.bydgoszcz@skanska.pl,
ul.Towarowa 36
,
85-746,
Bydgoszcz, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3350852,99 Oferta z najniższą ceną/kosztem 3350852,99 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5099288,55 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.