Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: „Uratowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: „Uratowanie zabytkowego spichlerza w Borkowicach jako element wzmocnienia potencjału kulturowego subregionu radomskiego- etap I”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoPrzysucha
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Przysuski
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110275
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110275 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Przysucha: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: „Uratowanie zabytkowego spichlerza w Borkowicach jako element wzmocnienia potencjału kulturowego subregionu radomskiego- etap I”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 V Oś Priorytetowa RPO WM "Gospodarka przyjazna środowisku" Działanie 5.3 "Dziedzictwo kulturowe", typ projektów: "Wzrost regionalnego potencjału turystycznego poprzez ochronę obiektów zabytkowych" projekt nr RPMA.05.03.00-14-5947/16 pt.: Uratowanie zabytkowego spichlerza w Borkowicach jako element wzmocnienia potencjału kulturowego subregionu radomskiego - etap I"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 536365-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przysuski, krajowy numer identyfikacyjny 67022319000000, ul. Aleja Jana Pawła II  10, 26400   Przysucha, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 486 752 553, faks 486 753 672, e-mail zp@powiatprzysuski.eu
Adres strony internetowej (URL): bip.przysucha.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: „Uratowanie zabytkowego spichlerza w Borkowicach jako element wzmocnienia potencjału kulturowego subregionu radomskiego- etap I”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP-1.272.22.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: „Uratowanie zabytkowego spichlerza w Borkowicach jako element wzmocnienia potencjału kulturowego subregionu radomskiego- etap I” Dane liczbowe obiektu: - Powierzchnia zabudowy 399 m2, - Powierzchnia całkowita ok. 399 m2, - Powierzchnia użytkowa ok. 308 m2, - Kubatura 2 400 m3, - wymiary w rzucie: długość 33,2 m, szerokość 12,0 m - Wysokość kalenicy dachu 10,3 m Zakres prac remontowych obejmuje: Remont dachu: wymiana pokrycia dachu z gontu drewnianego na nowy wraz z łatami, papą podkładową i częścią deskowania, wymiana drewnianych gzymsów i desek okapowych na nowe, wymiana obróbek blacharskich wieżyczki na nowe z blachy miedzianej, oczyszczenie konstrukcji dachu, wykonanie kotwienia murłat, impregnacja pokrycia dachu wraz z łatami, deskowaniem i konstrukcją dachu. Obiekt po przeprowadzonych pracach remontowo-konserwatorskich powinien zachować swoją pierwotną formę, kształt, gabaryty, wygląd architektoniczny, oraz powinien posiadać wysokie walory estetyczne. Prace remontowe powinny być prowadzone w poszanowaniu substancji zabytkowej obiektu. Obiekt istniejący zabytkowy o wysokich walorach architektonicznych i zabytkowych, objęty ochroną konserwatorską - nie ma obowiązku termomodernizacji. Pokrycie dachu: Istniejące pokrycie dachu gontem drewnianym pojedynczym znajdujące się w złym stanie technicznym z licznymi ubytkami należy zdemontować wraz z łatami i starą papą na deskowaniu. Ułożyć nowe pokrycie dachu z gontu drewnianego podwójnego świerkowego impregnowanego na nowych łatach, kontrłatach, papie i deskowaniu. Przewiduje się wymianę na nowe 20% istniejącego zniszczonego deskowania. Gont należy mocować do łat gwoździami ocynkowanymi i impregnować preparatem ogniochronnym, wodochronnym i biochronnym. Jako izolację na deskowaniu zastosować papę asfaltową podkładową modyfikowaną grub. min. 3,2 mm. Wentylację grawitacyjną przestrzeni poddasza zapewnić szczelinami w okapie i kalenicy dachu zabezpieczonymi przed dostępem ptactwa. Konstrukcja dachu: Istniejąca konstrukcja dachu drewniana krokwiowo płatwiowa znajduje się w dobrym stanie technicznym nie wymaga naprawy ani uzupełnienia. Istniejącą więźbę należy oczyścić i impregnować preparatem owadochronnym, biochronnym i ogniochronnym wraz z deskowaniem, łatami i kontrłatami. Murłaty zakotwić w murze metodą wiercenia i wklejania śrubami M16 co 2,0m. Usunąć śmieci i zanieczyszczenia poddasza naniesione przez ptactwo. Prace impregnacyjne wszystkich elementów drewnianych konstrukcji dachu i pokrycia wykonać środkiem grzybobójczym i owadobójczym metodą smarowania dwukrotnie w odstępach 24 godzin. Zużycie preparatu 0,2 litra roztworu na 1 m2. Całość więźby dachowej i pokrycia dachu zabezpieczyć przeciwpożarowo preparatem ogniochronnym z zastosowaniem metody natryskowej. Gzymsy, podsufitka okapu: Istniejące drewniane zniszczone gzymsy okapowe dolny i górny wymienić na nowe z odtworzeniem istniejących profili gzymsów. Istniejące zniszczone deski okapowe wymienić na nowe. Gzymsy i deski okapowe impregnować preparatem jak gont. Obróbki: Zdemontować istniejące zniszczone obróbki blacharskie okapu i szczytu wieżyczki i zamontować nowe z blachy miedzianej. CPV: 45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45422000-1 Roboty ciesielskie, 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych, 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, Termin wykonania zamówienia: 20 listopada 2017r przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia. Wykonując zamówienie należy stosować się do decyzji pozwolenia na budowę, która stanowi załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej – załącznik nr 4 do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr5 do SIWZ oraz przedmiaru robót – załącznik nr6 do SIWZ. Uwaga: Zakres zamówienia obejmuje tylko tę część dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która dotyczy wymiany pokrycia dachowego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w opisie przedmiotu zamówienia zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212350-4
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45422000-1, 45261100-5, 45261210-9, 45453000-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT398229.72
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Korporacja Budowlana DARCO Dariusz Żak,  darco@darco.net.pl,  ul. Garbarska 53,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 338277,11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 338277,11
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 338277,11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady murarzy. Realizacja: Praca na budynkach mieszkalnych oraz użyteczności publicznej. Miejsce realizacji Warszawa i woj. podkarpackie. Termin rozpoczęcia współpracy do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI