Modernizacja kompleksu sportowo - rekreacyjnego wraz z Ośrodkiem Sportu i Rekreacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja kompleksu sportowo - rekreacyjnego wraz z Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Złotnikach Kujawskich - etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoZłotniki Kujawskie
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Złotniki Kujawskie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110015
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110015 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Złotniki Kujawskie: Modernizacja kompleksu sportowo - rekreacyjnego wraz z Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Złotnikach Kujawskich - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531582-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złotniki Kujawskie, krajowy numer identyfikacyjny 9235080800000, ul. ul. Powstańców Wielkopolskich  6, 88180   Złotniki Kujawskie, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35 17 160, faks 52 35 17 160 wew. 51, e-mail a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlotnikikuj.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kompleksu sportowo - rekreacyjnego wraz z Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Złotnikach Kujawskich - etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
271.1.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Modernizacja kompleksu sportowo - rekreacyjnego wraz z Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Złotnikach Kujawskich - etap I". Etap I obejmuje rozbudowę, nadbudowę i przebudowę z termomodernizacją budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji w miejscowości Złotniki Kujawskie. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Prace budowlane ARCHITEKTURA – demontaż istniejącego dachu ( płyty dachowe, dźwigary stalowe, płatwie, strop podwieszany, a w części administracyjnej stropów żelbetowych) - pozostawienie murów na poziomie około 4,0 m, – całkowity demontaż stolarki i instalacji – wyburzenie kotłowni z magazynem opału ( kocioł wraz z oprzyrządowaniem oraz zbiorniki na olej przenieść do projektowanych pomieszczeń ), – nadbudowa ścian sali gimnastycznej do poziomu 7,2 m, – przebudowa istniejącego zaplecza ( wyburzenie części ścian i budowa nowych) – wykonanie nowych izolacji budynku, – rozbudowa budynku od strony północnej ( budowa 4 nowych szatni dla użytkowników sali gimnastycznej i piłkarzy, – budowa dodatkowych pomieszczeń: sali narad dla piłkarzy, pomieszczenia dla sędziów, magazynu dla piłkarzy, pom. gospodarczego, – budowa pomieszczeń sanitarnych dla kibiców przebywających na zewnątrz budynku oglądających mecze piłkarskie z trybun przy boisku, – budowa nowych instalacji wewnętrznych budynku, – wydzielenie nowej kotłowni i magazynu opału, – budowa nowych dachów z dźwigarami z drewna klejonego i przekryciem z blachy trapezowej, – budowa chodników z kostki betonowej wokół budynku. Budynek składa się z dwóch części sali gimnastycznej o wymiarach w osiach konstrukcji 27,95 m x 11,20 m i wysokości 8,50 m oraz zaplecze socjalno - techniczne z dwóch stron sali gimnastycznej. Dla przekrycia hali przyjęto dźwigary i tężniki z drewna klejonego mocowane do żelbetowych słupów. Dźwigary o rozpiętości 11,65 m i rozstawie 5,4 m. Konstrukcja z drewna posiada naturalny kolor i usłojenie. Dźwigary nad salą gimnastyczną są odsłonięte i stanowią element wystroju wnętrz. Ściany murowane z wieńcami i słupami żelbetowymi z wypełnieniem z bloczków z betonu komórkowego. Konstrukcję zaplecza stanowią ściany murowane z dachem z dźwigarami i tężnikami z drewna klejonego. Ściany sali i zaplecza ocieplone 18 cm warstwą wełny mineralnej. Dach hali z blachy trapezowej samonośnej o wysokości 15 cm z ociepleniem z wełny mineralnej o grubości 24 cm. dach z paneli z blachy powlekanej łączonej na rąbek stojący. Nowe fundamenty ścian w postaci ław i stopów żelbetowych. Podstawowe dane budynku po rozbudowie i przebudowie: – powierzchnia użytkowa całkowita 729,70 m2 – powierzchnia zabudowy 846,38 m2 – kubatura brutto 5713,00 m3 2.2.INFRASTRUKTURA TECHNICZNA – instalacja wodociągowa - zasilanie z istniejącego przyłącza sieci wodociągowej, – kanalizacja sanitarna odprowadzona do istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej, – kanalizacja deszczowa : wody opadowe z dachów budynków odprowadzane będą do istniejącej kanalizacji deszczowej, – instalacje elektryczne: zasilanie projektowanej hali odbywać się będzie z istniejącego przyłącza, rozdzielnica główna usytuowana w projektowanym pomieszczeniu przy magazynie INSTALACJE SANITARNE - INSTALACJE GRZEWCZE, KOTŁOWNIA I WENTYLACJA – zakres robót obejmuje instalacje centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego do nagrzewnic central wentylacyjnych i aparatów grzewczych oraz wentylacji mechanicznej, – zakres robót związanych ze zmianą lokalizacji kotłowni olejowej i magazynu oleju INSTALACJE WOD - KAN – zakres robót obejmuje wewnętrzną instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji,kanalizację sanitarną, – zewnętrzną instalacje wodociągową, – zewnętrzną kanalizację deszczową INSTALACJE ELEKTRYCZNE – wykonanie w budynku nowej instalacji elektrycznej łącznie z rozdzielnicą zasilająco-sterowniczą 2.3. Obsługa geodezyjna – Obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą 3.1.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym dla Wykonawcy. Przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262300-4, 45261100-5, 45320000-6, 45111100-9, 45262500-6, 45421000-4, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45431000-7, 45432100-5, 45261210-9, 45262100-2, 45400000-1, 45233200-1, 45112710-5, 45300000-0, 45310000-3, 45312100-8, 45312200-9, 45316000-5, 45316100-6, 45317300-5, 45311200-2, 45314300-4, 45314310-7, 45314320-0, 45315600-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1746341.46
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MARIBUD Mariusz Robakowski,  mariusz.robakowski81@gmail.com,  Palczewo 33,  88-230,  Piotrków Kujawski,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2148000.0
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2148000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2148000.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji północnej kościoła - Pluskowęsy
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji północnej kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI