„Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Trzemesz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Trzemesznie"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoTrzemeszno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Trzemeszno
  • Data publikacji ogłoszenia2017-05-23
  • Numer ogłoszenia2017/2017/86823
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 86823 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.
Trzemeszno: „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Trzemesznie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach WRPO na lata 2014-2020; Priorytet 3 – Energia; Działanie 3.2 – „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75438-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzemeszno, krajowy numer identyfikacyjny 9235128000000, ul. ul. gen. H. Dąbrowskiego  2, 62240   Trzemeszno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 415-43-06, faks 61 415-43-06, e-mail inwestycje@trzemeszno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.trzemeszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Trzemesznie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje: - Modernizacja systemu cwu (zbiornik do podgrzewania wody, modernizacja instalacji c.o.) - Wymiana okien i montaż nawiewników (montaż stolarki okiennej wraz z nawiewnikami higrosterowalnymi) - Ocieplenie stropu pod poddaszem nieogrzewanym (rozebranie podłóg, wymiana ślepego pułapu oraz wypełnienie izolacją cieplną i przeciwdźwiękową – płyty z włókien mineralnych) - Ocieplenie ścian zewnętrznych (częściowy demontaż sufitów podwieszanych, przymurowanie ścianek z bloczków MULTIPOR, malowanie i inne) - Wymiana stolarki drzwiowej - Modernizacja systemu grzewczego (montaż kotła na paliwo ekologiczne wraz z pracami elektrycznymi oraz modernizacja instalacji c.o.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja Techniczna oraz Specyfikacja techniczna i Odbioru Robót załącznik nr 6 do SIWZ. Gdy w treści dokumentacji, w tym na rysunkach w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach zostało wskazane pochodzenie, znaki towarowe, producenta, dostawcy materiałów lub normy, aprobaty, systemy itp. o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, czyli takich, które zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. W takich sytuacjach wykonawca jest zobowiązany przed zamiarem wbudowania takich materiałów, urządzeń sposobem wykonania zwrócić się do Zamawiającego na piśmie w odpowiednim czasie wraz z pełną dokumentacją celem przeprowadzenia weryfikacji przez Zamawiającego i uzyskania jego akceptacji na proponowane rozwiązania. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zatrudnił na umowę o pracę osoby wykonujące następujące czynności zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 ze zm.) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: montaż stolarki okiennej i drzwiowej. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie dotyczące zatrudnienia pracownika lub pracowników na umowę o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45421000-4, 45331110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust, 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych - nie została złożona żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-31/2017)
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-31/2017)
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont dk nr 79 na odcinku Rogów – Wyszogród od km 288+020 do km 288+520 oraz od km 289+050 do km 289+560
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI