PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoChoroszcz
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Samodzielny Publiczny Psychiatrczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
  • Data publikacji ogłoszenia2017-05-23
  • Numer ogłoszenia2017/2017/86841
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 86841 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.
Choroszcz: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 504807-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza, krajowy numer identyfikacyjny 5058045800000, ul. pl. dr Zygmunta Brodowicza  1, 16070   Choroszcz, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 85 7191091 w. 404, faks 857 191 405, e-mail joanna.zalewska@sppchoroszcz.med.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sppchoroszcz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Psychiatrczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SZP 3820 - 10/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych zmieszanych (200301) i unieszkodliwiania odpadów medycznych (180102*, 180103*, 180104*, 180106*, 180107*, 180108*, 180109*,180182*) i pokonsumpcyjnych (200108) z SPP ZOZ w Choroszczy wg ilości, kodu odpadów i wymagań określonych w Załącznikach do SIWZ: formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. projekty umów wraz z załącznikami - Załączniki nr 6a i 6b do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513300-9, 90520000-8, 90524000-6, 90524200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne: W niniejszym postepowaniu zostały złożone dwie oferty: 1 Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne ASTWA Spółka z o.o. ul. Kombatantów 4 15-102 Białystok Pakiet nr 2 – 466 560,00 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 9.00 -11.00 2 MPO Sp. z o.o. ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok Pakiet nr 1 – 184 681,92 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 9.00 -11.00 Pakiet nr 2 – 436 233,60 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 9.00 -11.00 Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć: a) W Pakiecie nr 1 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych - kwotę 143 840,00 zł brutto b) W Pakiecie nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych – kwotę 236 000,00 zł brutto Wartość ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych pakietach (tj. w przypadku pakietu nr 1 należy zwiększyć o kwotę 40 841,92 zł; w przypadku pakietu nr 2 należy zwiększyć o kwotę 200 233,60 zł) W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen ofert najkorzystniejszych. W tej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
NAZWA: Pakiet nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne: W niniejszym postepowaniu zostały złożone dwie oferty: 1 Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne ASTWA Spółka z o.o. ul. Kombatantów 4 15-102 Białystok Pakiet nr 2 – 466 560,00 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 9.00 -11.00 2 MPO Sp. z o.o. ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok Pakiet nr 1 – 184 681,92 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 9.00 -11.00 Pakiet nr 2 – 436 233,60 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 9.00 -11.00 Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć: a) W Pakiecie nr 1 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych - kwotę 143 840,00 zł brutto b) W Pakiecie nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych – kwotę 236 000,00 zł brutto Wartość ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych pakietach (tj. w przypadku pakietu nr 1 należy zwiększyć o kwotę 40 841,92 zł; w przypadku pakietu nr 2 należy zwiększyć o kwotę 200 233,60 zł) W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen ofert najkorzystniejszych. W tej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI