NAZWA: Pakiet nr 1 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: W niniejszym postepowaniu zostały złożone dwie oferty: 1 Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne ASTWA Spółka z o.o. ul. Kombatantów 4 15-102 Białystok Pakiet nr 2 – 466 560,00 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 9.00 -11.00 2 MPO Sp. z o.o. ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok Pakiet nr 1 – 184 681,92 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 9.00 -11.00 Pakiet nr 2 – 436 233,60 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 9.00 -11.00 Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć: a) W Pakiecie nr 1 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych - kwotę 143 840,00 zł brutto b) W Pakiecie nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych – kwotę 236 000,00 zł brutto Wartość ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych pakietach (tj. w przypadku pakietu nr 1 należy zwiększyć o kwotę 40 841,92 zł; w przypadku pakietu nr 2 należy zwiększyć o kwotę 200 233,60 zł) W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen ofert najkorzystniejszych. W tej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie , , , , , kraj/woj. Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta: IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
NAZWA: Pakiet nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: W niniejszym postepowaniu zostały złożone dwie oferty: 1 Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne ASTWA Spółka z o.o. ul. Kombatantów 4 15-102 Białystok Pakiet nr 2 – 466 560,00 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 9.00 -11.00 2 MPO Sp. z o.o. ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok Pakiet nr 1 – 184 681,92 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 9.00 -11.00 Pakiet nr 2 – 436 233,60 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 9.00 -11.00 Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć: a) W Pakiecie nr 1 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych - kwotę 143 840,00 zł brutto b) W Pakiecie nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych – kwotę 236 000,00 zł brutto Wartość ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych pakietach (tj. w przypadku pakietu nr 1 należy zwiększyć o kwotę 40 841,92 zł; w przypadku pakietu nr 2 należy zwiększyć o kwotę 200 233,60 zł) W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen ofert najkorzystniejszych. W tej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie , , , , , kraj/woj. Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta: IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |