„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krasne- etap I- część...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krasne- etap I- część I Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Krasnem- branża budowlana”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKrasne
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Krasne
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110409
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110409 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Krasne: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krasne- etap I- część I Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Krasnem- branża budowlana”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Czysta energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523399-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 92361 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasne, krajowy numer identyfikacyjny 54643700000, ul. Krasne  121, 36-007   Krasne, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 17 8555223, faks 17 8555267, e-mail sekretariat@gminakrasne.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminakrasne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krasne- etap I- część I Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Krasnem- branża budowlana”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RI.271.1.5.2017.ML
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej w Gminie Krasne – etap I. Celem ogólnym jest poprawa warunków technicznych budynków użyteczności publicznej Gminy Krasne oraz zmniejszenie strat energii i redukcja wielkości emisji zanieczyszczeń. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Czysta energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków. 2. Przedmiot zamówienia o którym mowa w pkt. 1 , dotyczy budynku Urzędu Gminy w Krasnem znajdującym się na działce o nr 1353/2. 3. Zakres robót dla budynku Urzędu Gminy w Krasnem będzie realizowany na podstawie zgłoszenia o przystąpieniu do wykonania robót budowlanych pod numerem AB.6743.12.71.2016 z dnia 18.05.2016 r. i obejmuje: - wykonanie docieplenia ścian fundamentowych, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku styropianem metodą lekką-mokrą, - docieplenie stropu zewnętrznego szklaną wełną mineralną docieplenie kominów, - docieplenie kominów, - wymiana stolarki i ślusarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej w istniejących otworach wraz z utylizacją, zgodnie z zestawieniem zawartym w dokumentacji projektowej oraz z załącznikiem graficznym nr 8 do SIWZ, - otynkowanie elewacji tynkiem mineralnym, - wymiana obróbek blacharskich, - wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem do urzędu wraz z lekkimi ściankami osłonowymi, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Uwaga: Zamówienie obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku z wyłączeniem części w której funkcjonuje bank. Stolarka która nie dotyczy postępowania, została wykreślona w załączniku graficznym nr 8 do SIWZ. Okna o podwyższonej odporności na włamanie należy przewidzieć wyłącznie dla kondygnacji pierwszej, z uwzględnieniem okien w klasie odporności RC2 z pakietem szybowym klasy P4 oraz okuciami klasy WK2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w załączniku graficznym nr 8 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45421000-4, 45443000-4, 45261320-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT403103.85
WalutaPL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Komfort Klima JK Elwira Kamińska,  mel@2com.pl,  ul. Reymonta 9A, paw.6,  05-120,  Legionowo,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 698300.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 698300.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 823233.43
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 500000.00
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji domów jednorodzinnych (stała współpraca) - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekipy do wykonywania elewacji domów jednorodzinnych na terenie Krosna i w okolicach do 30 km. System rozliczenia, to za m2 bez materiału. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy LO w Puszczy Mariańskiej
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja dróg gminnych z wykorzystaniem płyt typu Yumbo na terenie Gminy Sztum – ZAKRES 1
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy LO w Puszczy Mariańskiej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI