Ogłoszenie nr 110409 - 2017
z dnia 2017-07-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Czysta energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523399-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 92361 - 2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasne, krajowy numer identyfikacyjny
54643700000, ul.
Krasne
121,
36-007
Krasne, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 8555223, faks
17 8555267, e-mail
sekretariat@gminakrasne.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminakrasne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krasne- etap I- część I Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Krasnem- branża budowlana”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RI.271.1.5.2017.ML
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej
w Gminie Krasne – etap I. Celem ogólnym jest poprawa warunków technicznych budynków użyteczności publicznej Gminy Krasne oraz zmniejszenie strat energii i redukcja wielkości emisji zanieczyszczeń. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Czysta energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.
2. Przedmiot zamówienia o którym mowa w pkt. 1 , dotyczy budynku Urzędu Gminy w Krasnem znajdującym się na działce o nr 1353/2.
3. Zakres robót dla budynku Urzędu Gminy w Krasnem będzie realizowany na podstawie zgłoszenia o przystąpieniu do wykonania robót budowlanych pod numerem AB.6743.12.71.2016 z dnia 18.05.2016 r. i obejmuje:
- wykonanie docieplenia ścian fundamentowych,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku styropianem metodą lekką-mokrą,
- docieplenie stropu zewnętrznego szklaną wełną mineralną docieplenie kominów,
- docieplenie kominów,
- wymiana stolarki i ślusarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej w istniejących otworach wraz z utylizacją, zgodnie z zestawieniem zawartym w dokumentacji projektowej oraz z załącznikiem graficznym nr 8 do SIWZ,
- otynkowanie elewacji tynkiem mineralnym,
- wymiana obróbek blacharskich,
- wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem do urzędu wraz z lekkimi ściankami osłonowymi,
- wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Uwaga:
Zamówienie obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku z wyłączeniem części w której funkcjonuje bank. Stolarka która nie dotyczy postępowania, została wykreślona w załączniku graficznym nr 8 do SIWZ. Okna o podwyższonej odporności na włamanie należy przewidzieć wyłącznie dla kondygnacji pierwszej, z uwzględnieniem okien w klasie odporności RC2 z pakietem szybowym klasy P4 oraz okuciami klasy WK2.
Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w załączniku graficznym nr 8 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45421000-4,
45443000-4,
45261320-3,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT403103.85 WalutaPL IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Komfort Klima JK Elwira Kamińska,
mel@2com.pl,
ul. Reymonta 9A, paw.6,
05-120,
Legionowo, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 698300.52 Oferta z najniższą ceną/kosztem 698300.52 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 823233.43 Waluta: PL
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
500000.00 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.