Ogłoszenie nr 110391 - 2017
z dnia 2017-07-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524394-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 93437-2017, 96533-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Sztum, krajowy numer identyfikacyjny
17074777300000, ul.
ul. Mickiewicza
39,
82400
Sztum, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
556 406 303, faks
556 406 300, e-mail
malwina.wisniewska@sztum.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sztum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych z wykorzystaniem płyt typu Yumbo na terenie Gminy Sztum – ZAKRES 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RI.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie nawierzchni dróg poprzez ułożenie płyt wielootworowych (Yumbo) w systemie pasowym – znajdujących się w dwóch pasach szerokości 1 m, położonych w odległości 1m od siebie tak aby mogły się poruszać po nich koła pojazdu. Wykonanie nawierzchni zaprojektowano w 8 wsiach gminy Sztum : 1) Nowa Wieś dz. nr 160, 161, 301,302 – dł. łączna 303 mb 2) Postolin dz. nr 231/6, 236, 211, – dł. łączna 435 mb, 3) Kępina dz. nr 35 – dł. 814 mb, 4) Sztumska Wieś od DK 55 do ZR dz. nr 395, 396, 394, 239, 238, 234, 331/4 – długość 957 mb 5) Sztumski Pole dz. nr 263 – dł. 724 mb 6) Zajezierze dz. nr 45/4 – dł. 375 mb 7) Barlewice część dz. nr 94 – dł. 126 mb 8) Czernin dz. nr 169/6 obr. Barlewice – długość - 195 mb ŁĄCZNA DŁUGOŚĆ – 3929 mb – ZAKRES I Przestrzeń między płytami zostanie uzupełniona gruntem rodzimym. Po zakończeniu prac Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną. Szczegółowy zakres prac określony w załączniku nr 1 do SIWZ tj. w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w załączniku nr 2 do SIWZ w projekcie umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT876550.21 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Tereny Zielone Marianna Kędziora,
,
Mareza, ul. Długa 89, ,
82-500,
Kwidzyn, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 789498.48 Oferta z najniższą ceną/kosztem 789498.48 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 895188.17 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.