Ogłoszenie nr 112518 - 2017
z dnia 2017-07-27 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516686-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wyrzysku, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Bydgoska
29,
89300
Wyrzysk, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
, faks
, e-mail
wodkanwy<wodkanwy@pl.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wyrzysk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja dachu i naprawa pęknięć ścian (elewacji) budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZPU.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją dachu i naprawą pęknięć ścian (elewacji) budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku.
I. Charakterystyka ogólna budynku:
a) budynek o wysokości 13,79 m, posiadający 3 kondygnacje nadziemne, podpiwniczony, zwieńczony stropodachem, murowany z cegły, stolarka drewniana i pcv;
b) budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków (podlega ochronie konserwatorskiej); teren objęty inwestycją nie jest wpisany do Rejestru Zabytków;
c) kubatura 6.125,90 m3
d) powierzchnia zabudowy 499,10 m2
e) powierzchnia dachu 552,55 m2
f) powierzchnia działki 4.475,82 m2
II. Zakres robót budowlanych:
A) DOCIEPLENIE DACHU:
a) rusztowania i osłony – wykonanie prac remontowych na dachu budynku wymaga montażu rusztowania ramowego przyściennego z osłonami siatkowymi i daszkami ochronnymi wzdłuż rusztowania;
b) obróbki blacharskie – rozbiórka obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów i montaż nowych elementów z blachy, obróbka kominów, wywiewek kanalizacyjnych, kominków wentylacyjnych, wymiana rynien i rur spustowych;
c) podbitka okapu – wymiana i uzupełnienie elementów podbitki drewnianej okapu dachu za pomocą zaimpregnowanych grzybobójczo, owadobójczo i przeciwpożarowo desek; czyszczenie mechaniczne podbitki przewidzianej do pozostawienia i pomalowanie lakierobejcą całej podbitki;
d) docieplenie stropodachu – wykonanie izolacji z płyt styropapowych o grubości 15 cm umocowanych klejem bitumicznym i kołkami do podłoża oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną składającą się z warstwy podkładowej i warstwy nawierzchniowej.
B) NAPRAWA PĘKNIĘĆ ŚCIAN (ELEWACJI):
a) naprawa pęknięć i małych uszkodzeń zaprawą;
b) klamrowanie pęknięć prętami stalowymi ożebrowanymi (kotwami) ɸ 8-10 mm o długości min. 0,8 m od osi pęknięcia w każdą stronę;
c) montaż kątowników, płaskowników i kotew spinających wewnątrz pomieszczeń;
d) spoinowanie murów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45261910-6
Dodatkowe kody CPV:
45261410-1,
45262690-4,
45261210-9,
45453000-7,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT101240.41 Walutazł IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usługowy EWADOR Mirosław Roszko,
ewador14@wp.pl,
ul. Kraszewskiego 17, 89-100 Nakło nad Notecią,
89-100,
Nakło nad Notecią, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 124525.70 Oferta z najniższą ceną/kosztem 124525.70 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172293.11 Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.