Osiek nad Notecią – utwardzenie nawierzchni ulicy Pięknej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Osiek nad Notecią – utwardzenie nawierzchni ulicy Pięknej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWyrzysk
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miejski w Wyrzysku
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112688
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112688 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Wyrzysk: Osiek nad Notecią – utwardzenie nawierzchni ulicy Pięknej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wyrzysku, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bydgoska  29, 89300   Wyrzysk, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. , faks , e-mail wodkanwy<wodkanwy@pl.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wyrzysk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Osiek nad Notecią – utwardzenie nawierzchni ulicy Pięknej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZPU.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane branży drogowej i sanitarnej związane z przebudową drogi gminnej - ulicy Pięknej w miejscowości Osiek nad Notecią wraz budową sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ścieków do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Pięknej w ramach zadania pn. „Osiek nad Notecią – utwardzenie nawierzchni ulicy Pięknej”. a) Przebudowa drogi obejmuje wykonanie ciągu pieszo-jezdnego, chodnika stanowiącego łącznik z ulicą XX- lecia i remont nawierzchni bitumicznej od strony ulicy Dworcowej. Ciąg pieszo-jezdny, o łącznej szerokości 6,2 m i długości 157,98 m, będzie miał nawierzchnię z betonowej kostki o gr. 8 cm, w kolorze szarym dla ciągu jezdnego i czerwonym w obustronnych pasach zewnętrznych dla pieszych o szerokości 1,1 m każdy. Ciąg pieszo-jezdny będzie wykonany w jednej płaszczyźnie poziomej ze spadkiem daszkowym odwróconym, ograniczony krawężnikiem betonowym drogowym 12x25 cm opartym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Chodnik (łącznik z ulicą XX-lecia) będzie miał nawierzchnię z betonowej kostki o gr. 6 cm. Nawierzchnię chodnika ograniczono obrzeżem betonowym 6x25 cm opartym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Remont nawierzchni bitumicznej będzie wykonany na całej szerokości pasa drogowego istniejącej nawierzchni bitumicznej po wykonaniu kanalizacji deszczowej i przebudowie istniejących wpustów przy parkingu. b) Odwodnienie drogi będzie zapewnione poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych w wykonywanych nawierzchniach. W ulicy Pięknej zaprojektowano spadek poprzeczny odwrócony oraz systemem kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Pięknej od strony ul. Dworcowej. Planuje się ułożyć sieć z rurociągów PVC o średnicach DN 200, 300 oraz przyłącza. Łączna długość sieci i przyłączy wyniesie 201,5 m.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45232400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 26.06.2017 r. godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie kostki brukowej ok. 150 m2 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecimy ułożenie kostki brukowej ok. 150 m2. Termin do 31 maja w Turku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI